schematy

1. Data: 2002-12-11 13:10:32

Temat: schematy
Od: "Renata KK" <r...@i...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakis czas temu krazyly tutaj takie piekne obrazki krzyzykowe. Mam obrazki
ale nie mam schematow. Mam wiec wielka prosbe - gdyby tak ktos mial do nich
schematy i mogl mi przeslac? Obrazki maja takie oto tytuly: Lady Soho,
Little Wings (Malutki aniolek), Slodkie sny i Portret Elegancji. Bardo bede
wdzieczna.
Renata

1. Data: 2002-12-11 14:37:55

Temat: Re: schematy
Od: "AnnaBlue" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszło na priv:-) mam nadzieje, ze nie zapchałam Ci skrzynki:-)
A.

Wybierajcie do woli..;)))
urocze brateczki
obrazy malarzy np.van Gogh