schematy własnej produkcji

1. Data: 2004-11-22 11:24:56

Temat: schematy własnej produkcji
Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

przypuszczam, że robicie same schematy - więc mam pytanie - czego do tego
celu używacie - ja mam swój własny sposób - przygotowuję sobie w Excelu
siatkę z kwadratów i wypełniam poszczególne pola kolorami jakimi chcę -
niestety Excell zbyt wielu kolorów nie ma i część zastępuję tymczasowo
innym - jednocześnie robię legendę zaznaczając cyferkami kolory z opisem co
jakie ma byc w rzeczywistości...
troszkę żmudna praca ale efekt dobry i łatwy do odczytania i praktycznie
wszystko mam dokładnie rozpracowane przez rozpoczęciem haftu...

jednakże Excel do tego celu nie służy - więc jeśli znacie jakieś
oprogramowanie specjalnie do tego celu stworzone - lub jeśli macie jakieś
swoje pomysły - chętnie skorzystam

pozdrawiam
ufffo :)

1. Data: 2004-11-22 11:36:11

Temat: Re: schematy własnej produkcji
Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ufffo napisał:

> oprogramowanie specjalnie do tego celu stworzone - lub jeśli macie jakieś
> swoje pomysły - chętnie skorzystam
>
> pozdrawiam
> ufffo :)

Jakis czas temu prosilam o program do wykonania portretu z foto.
Polecono mi ten program, jak dla mnie idealny do przerabiania zdjec jak
i wszelkich obrazkow. Tym bardziej, ze jego cena jest niewielka. Oto strona:

http://www.grzela.pl/soft/haftix/index.html
Pozdrawiam
Aga Wuppertal

1. Data: 2004-11-22 14:16:49

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli znasz angielski to Pattern maker
http://www.hobbyware.com/pm_downloads.htm

1. Data: 2004-11-23 11:20:09

Od: "Agata Kępa" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam program "haft krzyżykowy", który sam przerabia obrazki, jest super, a do
tego za darmo - znalazłam go w necie. jeśli chcesz to podaj mi adres.
Agata
PS. jestem tu owa, ale już mi się podoba

1. Data: 2004-11-23 11:59:37

Od: "Iwona Ż" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przypuszczam, że robicie same schematy - więc mam pytanie - czego do tego
> celu używacie - ja mam swój własny sposób - przygotowuję sobie w Excelu
> siatkę z kwadratów i wypełniam poszczególne pola kolorami jakimi chcę -

Ja także używam excela ale do tworzenia wzorów na szydełko, które robię później
metodą siatkową.

Iwona

1. Data: 2004-11-23 14:57:24

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Kępa" napisał w wiadomości
> [...]
> Agata
> PS. jestem tu owa, ale już mi się podoba

Pewno, ze chcę ten program i już się cieszę :)
wyślij proszę na b...@w...pl

pozdrawiam i dziękuję
ufffo :)
Bogumiła