schizofrenia - objawy

1. Data: 2005-03-06 14:48:56

Temat: schizofrenia - objawy
Od: "ja" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, może ktoś z forumowiczów wie, jakie są objawy schizofrenii?
Podejrzewam ją u członka swojej rodziny, ale mogę się mylić...

2. Data: 2005-03-06 15:27:21

Temat: Re: schizofrenia - objawy
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, może ktoś z forumowiczów wie, jakie są objawy schizofrenii?
> Podejrzewam ją u członka swojej rodziny, ale mogę się mylić...

właśnie z tego powodu ze mozesz się mylić - lepiej niech diagnozę postawi
psycholog kliniczny bądź psychiatra ;)

a objawy czasem są jednoznacze , czasem nie, casem mozna nawet pomylić
schizofrenię z inna chorobą chorobą psychiczną ;) .

Jeśli podejrzewasz to do własciwego lekarza ;)

pozdr.

Aska

3. Data: 2005-03-06 17:06:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ja" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> Witam, może ktoś z forumowiczów wie, jakie są objawy schizofrenii?
> Podejrzewam ją u członka swojej rodziny, ale mogę się mylić...

skoro nie znasz objawow schozofrenii, to na jakiej
to niby podstawie podejrzewasz ja u kogoklowiek :/

iwon(k)a

4. Data: 2005-03-06 20:21:33

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar 2005 16:27:21 +0100 I had a dream that Aska <a...@o...pl> wrote:
>właśnie z tego powodu ze mozesz się mylić - lepiej niech diagnozę postawi
>psycholog kliniczny bądź psychiatra ;)

Problemem jest to, że ta chora osoba najczęściej nie daje się wyciągnąć
do lekarza.

--
Grzegorz Janoszka

5. Data: 2005-03-06 21:07:20

Od: DoubleTwain <d...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Problemem jest to, że ta chora osoba najczęściej nie daje się wyciągnąć
> do lekarza.

To mozna wezwac psychiatre na wizyte prywatna.
Mozna wezwac pogotowie, jesli dana osoba zagraza sobie lub innym i
przeprowadzic przymusowe badanie oraz obserwacje w szpitalu psychiatrycznym.

Wszystko sie da zrobic

DT

6. Data: 2005-03-06 21:09:26

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) wrote:

> Problemem jest to, że ta chora osoba najczęściej nie daje się wyciągnąć
> do lekarza.

Jak najczęściej?

--dusz.

7. Data: 2005-03-07 01:18:41

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DoubleTwain w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> To mozna wezwac psychiatre na wizyte prywatna.

I przedstawisz na obiadku rodzinnym - wraz z uzasadnieniem?

> Mozna wezwac pogotowie, jesli dana osoba zagraza sobie lub innym i
> przeprowadzic przymusowe badanie oraz obserwacje w szpitalu psychiatrycznym.

"Przepraszam, ale podejrzewam u Ciebie, hany, chorobę
psychiczną" czy
"Mamusia sama biały żakiecik ubierze, czy panowie mają pomóc?" ?

> Wszystko sie da zrobic

Trzasnąć drzwiami obrotowymi?
Złapać się trakcji i po torach pojechać jak tramwaj?
Rozumek niektórym na newsach?

Nie wykluczam, że wiesz, co piszesz, ale Twoje rady zabrzmiały
(1) bez wczucia się w clue, (2) bez praktycznej znajomości
problemu rodziny.
IMHO (w moich oczach) bardzo chamsko i bezdusznie
odpowiedziałeś.

Coś jakbyś - na cudze pytania o metody wydobycia trucizny/ciała
obcego z żołądka osoby - odpowiedział:

"(1) Zakasać rękaw przy bardziej mobilnej ręce;
(2) Rękę do łokcia posmarować oliwą;
(...)
Wszystko da się zrobić."

"Capisci?" (c) Pszemol(k)a

--
Zdejmij napletek na siłę - gówniarz płacze, bo panikarz i tyle.

8. Data: 2005-03-07 01:24:37

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Jak najczęściej?

W mojej - ostrożnej - ocenie grubo ponad 50%.

Wytłumacz zdrowej w swoim mniemaniu osobie, że potrzebuje
lekarza. Nie pomnę już wcale o psychiatrze.

Potrafisz?

Funduję z miejsca przejazd w obie strony, zakwaterowanie,
wyżywienie i media. Używki i uciechy - również.

--
Zza drugiej strony lustra.

9. Data: 2005-03-07 06:12:37

Od: DoubleTwain <d...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:
> DoubleTwain w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> I przedstawisz na obiadku rodzinnym - wraz z uzasadnieniem?

Wiesz, rodziny, aby przeprowadzić badanie swoich domowników, kontaktuja
się z psychiatrami, opisują objawy jakie zaobserwowały i w razie
uzasadnionych podejrzeń ze strony lekarza można zaaranżować rozmowe
gdziekolwiek - to zależy tylko i wyłącznie od inwencji zainteresowanych
- badana osba nie musi sie wcale zorientowac ze cos sie dzieje.

> "Przepraszam, ale podejrzewam u Ciebie, hany, chorobę
> psychiczną" czy
> "Mamusia sama biały żakiecik ubierze, czy panowie mają pomóc?" ?

Nie zauważyłeś, że napisałem "jesli dana osoba zagraża sobie lub innym"?
Tak, wzywa się pogotowie. Bo moim zdaniem dobro chorego i otoczenia nie
może liczyć na półśrodki. Lekarz pogotowia oceni, czy osoba ta
faktycznie stanowi takowe zagrożenie i zdecyduje o dalszym postępowaniu.
Zanim wysmiejesz czyjas wypowiedz postaraj sie przeczytac ja i zrozumiec.

> [...]
> obcego z żołądka osoby - odpowiedział:
>
> "(1) Zakasać rękaw przy bardziej mobilnej ręce;

Zły przykład. Takich metod jak napisales jesli chodzi o usuwanie cial
obcych/trucizny sie nie stosuje, a takie o jakich napisalem jesli chodzi
o postepowanie z osoba z podejrzeniem choroby psychicznej, jak
najbardziej.

DT

10. Data: 2005-03-07 06:14:00

Od: DoubleTwain <d...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:
> duszołap w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> W mojej - ostrożnej - ocenie grubo ponad 50%.

Z ciekawoscie pytam: czym poparte jest to 50%?
Badaniem jakims? Czy o tak sobie "bo mi sie wydaje"?

DT

Podatek od alimentów...
Mój były mnie prześladuje...prosze o pomoc
"miły teść"
Uzaleznienie od gry
TOP TEN nie zauważyliście najważniejszego!