schudlam!!!

11. Data: 2002-09-14 20:54:58

Temat: Re: schudlam!!!
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:alvmb0$8vn$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> > > wazysz 48kg?! Ile masz wzrostu?
> > 160 cm
> >

> To z czego się odchudzałaś?

Nie przesadzajcie. Odchudzac sie mozna tez z 8 kilo, nie tylko z 20 :/

Sandra, marzaca o 8 kilo mniej.

12. Data: 2002-09-14 23:58:36

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie przesadzajcie. Odchudzac sie mozna tez z 8 kilo, nie tylko z 20 :/

Oczywiście, że można też z 8 kg, o ile są to kilogramy nadwagi. Oliwka przed
odchudzaniem ważyła 56 kg przy wzroście 160cm, czyli BMI w jej przypadku
wynosiło 21,9. To idealny wskaźnik, biorąc pod uwagę, że norma wynosi od
18,5 do 24,9. W tej chwili jej BMI wynosi 18,8. Do granicy normy (najniższej
oczywiście) zostało zaledwie 0,3. Stąd też moje pytanie w jakim celu się
odchudzała. Przecież wcześniej nie było mowy o żadnej nadwadze.

Pozdrawiam.

13. Data: 2002-09-15 08:17:54

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

" odchudzaniem wa?y?a 56 kg przy wzro?cie 160cm, czyli BMI w jej przypadku
> wynosi?o 21,9. To idealny wska 1/4 nik, bior?c pod uwag?, ?e norma wynosi od
> 18,5 do 24,9. W tej chwili jej BMI wynosi 18,8. Do granicy normy
(najni?szej
> oczywi?cie) zosta?o zaledwie 0,3. St?d te? moje pytanie w jakim celu si?
> odchudza?a. Przecie? wcze?niej nie by?o mowy o ?adnej nadwadze.

Teoretycznie rzecz biorac masz racje!Ale sa to tylko wskazniki,cale zycie
wazylam wlasnie 48 kg przy wzroscie 160 cm i nie bylam chuda!(szczupla)
poprostu taka budowa(moze drobne kosci-nie wiem),teraz przy wadze 53 kg
czuje sie ociezale,moja idealna waga byla 50-51 kg.
Pozdrowienia
Ilona

14. Data: 2002-09-15 12:01:47

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odchudzaniem ważyła 56 kg przy wzroście 160cm, czyli BMI w jej przypadku
> wynosiło 21,9. To idealny wskaźnik, biorąc pod uwagę, że norma wynosi od

IMHO te wskazniki mozna sobie o kant... potluc.
Ja tez mam wskaznik idealny, a zle sie czuje ze swoja "idealna" waga.

Wszystko zalezy od budowy, od rozkladu tluszczyku i od tego jak ktos sie
czuje. Mozna miec same miesnie, albo sam tluszcz i ta sama wage przeciez.

Sandra

15. Data: 2002-09-15 12:56:22

Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz,ja mialam taką książeczkę jaki produkt ma ile punktów.

Czy mozesz mi powiedziec, co to za ksiazka, jaki tytul, autor? Jestem bardzo
ciekawa tej diety. Znam pare osob, ktore bardzo duzo schudly na tej diecie.
Tez bym chciala sprobowac, ale nie wiem, jak to jest z tymi punktami.

Z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam
Gosia

16. Data: 2002-09-16 20:17:18

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> napisał w wiadomości
> [...]
> miesiąc(podobno to nienormalne,ale mniejsza o to).Teraz ważę 48 kg.Mam
> pytanko:co mam zrobić ,żeby nie miec takiej cholernej ochoty na
jedzenie???
> Wtedy mialam świadomość,że jestem na diecie,to sie hamowalam,ale teraz jak
> dieta sie skonczyla to .....?
> Bardzo ograniczam jedzenie,znajomi mowią,że wyglagam jak Ally McBeal,ale
ja
> NAPRAWDE nie chce przytyć!!!
> Nienawidze tłuszczu i nadwagi!!
> Czy są jakies preparaty hamujące apetyt(stosowalam Trim Line,ale musialam
4

ECA - czytaj w dziale dieta na mojej stronie domowej, najskuteczniejszy, ale
w Twoim przypadku, kiedy już osiągnęłaś właściwą masę, lepiej go nie
stosować.
Chrom - w niektórych przypadkach, ale chyba ni edla Ciebie
kawa
dużo wody
warzywa (pomidory, kalafiory, ogori) jedzone przed posiłkiem właściwym
(golonką ;-)
duuuużo wody - pół litra do każdego posiłku
Porządne śniadanie!!!!!! - podstawa - najlepiej składające się głównie z
musli, płatków owsianych, chleba pumpernikiel itp węglowodany o niskim IG -
temat z Montignaca,
Małe posiłki

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

17. Data: 2002-09-17 20:06:24

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

właśnie dowiedziałam się o eca,ale chyba to w Polsce jest nielegalne(ze
względu na efedrynę).Słyszałam,ze mogę sobie zrobić pseudo-eca,czyli:
tabletki kofeinowe+tussipect(ma efedrynę).I efekt taki sam.Tylko czy po
tym(jak również po eca)nie ma żadnych efektów ubocznych???
Oliwka

18. Data: 2002-09-17 20:46:33

Temat: Re[2]: schudlam!!!
Od: m...@p...onet.pl (Michał Grabowski) szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie ze nie... smierc nastepuje bardzo szybko ;-)

--
Best regards,
Michał mailto:m...@p...onet.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

19. Data: 2002-09-18 08:56:44

Temat: Re: Re[2]: schudlam!!!
Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

ej,nie żartuj,powiedz serio.To ważne,bo zamierzam to zastosować
Oliwka

20. Data: 2002-09-18 09:52:04

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ej,nie żartuj,powiedz serio.To ważne,bo zamierzam to zastosować
> Oliwka

Nie ma nic prostszego
napisz na priva do Werbińskiego
trafiłaś na Speca od ECA ;)