schudlem i nie ma jojo

1. Data: 2006-12-15 14:49:35

Temat: schudlem i nie ma jojo
Od: "pawel" <p...@p...pawel :)> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odchudzalem sie dziwnie,jadlem dziennie po 300kalori
schudlem 16 kg w ciagu 2 miesiecy.I do dzisiaj minelo 8 miesiecy i caly
czas tyle samo waze jem normalnie.A tak straszycie jojo u mnie jojo nie ma
:)
pozdrawiam
pawel

2. Data: 2006-12-16 03:13:48

Temat: Re: schudlem i nie ma jojo
Od: "Olek" <o...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

"pawel" <p...@p...pawel :)> wrote in message
> [...]
> czas tyle samo waze jem normalnie.A tak straszycie jojo u mnie jojo nie ma

Piękny rezultat Paweł,
A czy możesz napisać co składało się na te 300 kalorii?
Pozdrawiam, Olek K

3. Data: 2006-12-16 08:43:08

Od: "pawel" <p...@p...pawel :)> szukaj wiadomości tego autora

> Piękny rezultat Paweł,
> A czy możesz napisać co składało się na te 300 kalorii?
> Pozdrawiam, Olek K

codziennie jadlem 100 gramow ryzu albo kaszy
do tego jablko jedno albo dwa marchewke pomidor
raz jadlem 300kalori innym razem 400
wiem ze sie zle udchudzalem ale najwazniejsze sa efekty a jesli jojo nie ma
to chyba wszystko w porzadku
pozdrawiam
pawel

4. Data: 2006-12-16 17:15:39

Od: Katarzyna Żmuda <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-12-2006 o 09:43:08 <")>"> napisał(a):

> [...]
> raz jadlem 300kalori innym razem 400
> wiem ze sie zle udchudzalem ale najwazniejsze sa efekty a jesli jojo nie

Witaj.

A co z napojami? Piles tylko mineralną? Zadnych soków itp.? :)

Pozdrawiam, Kasia

5. Data: 2006-12-17 12:12:54

Od: "pawel" <p...@p...pawel :)> szukaj wiadomości tego autora

pilem herbate kawe zadnych sokow

6. Data: 2006-12-17 13:01:29

Od: Katarzyna Żmuda <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-12-2006 o 13:12:54 <")>"> napisał(a):

> pilem herbate kawe zadnych sokow

Bez cukru? :)

Pozdrawiam,
Kasia

7. Data: 2006-12-17 14:07:58

Od: "pawel" <p...@p...pawel :)> szukaj wiadomości tego autora

tak bez cukru

8. Data: 2006-12-17 20:51:37

Od: "Olek" <o...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> tak bez cukru

A jak się czułeś przy końcu tej głodówki? Czy byłeś w stanie pracować, uczyc
się? Ile masz lat?, Czy poza wagą miałeś jaką inną motywację, jak zdrowie,
dziewczyna?
Pozdrawiam, Olek K

9. Data: 2006-12-18 10:10:28

Od: "pawel" <p...@p...pawel :)> szukaj wiadomości tego autora

nie miescilem sie w spodniach i mialem brzuch,
nie czulem sie glodny po jakims czasie mi sie zaladek skurczyl,mam 24
lata,nie mam dziewczyny,nie ucze sie nie pracuje jestem na rencie :(tylko
siedze w domu
a teraz jem normalnie licze kalorie i nie tyje tylko trzymam wage a nawet
wydaje mi sie ze chyba troszke chudne
jem 2300 kalori dziennie
pozdrawiam
pawel

10. Data: 2006-12-18 13:39:44

Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Dec 2006 09:43:08 +0100, pawel wrote:
> [...]
> raz jadlem 300kalori innym razem 400
> wiem ze sie zle udchudzalem ale najwazniejsze sa efekty a jesli jojo nie ma
No właśnie skąd wiesz, że wszystko było w porządku? Miałeś badanie przed i
po odchudeniu? Ja również straciłem 16kg/2miesiące i czerwone krwinki
poleciały w dół pod normę, więc cale tak różowo nie było.

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

Dieta Kopenhaska i ketoza.