schudlem i nie ma jojo

11. Data: 2006-12-18 17:57:47

Temat: Re: schudlem i nie ma jojo
Od: "pawel" <p...@p...pawel :)> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieje ze wszystko u mnie w porzadku
:)

12. Data: 2006-12-27 21:36:37

Od: "ja123" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co jadles w tych 300 kaloriach prosze o szybka odpowiedz...;] Z
gory dziekuje:)

13. Data: 2006-12-27 21:43:09

Od: "Marrek" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Odchudzalem sie dziwnie,jadlem dziennie po 300kalori
> schudlem 16 kg w ciagu 2 miesiecy.I do dzisiaj minelo 8 miesiecy i caly
> czas tyle samo waze jem normalnie.A tak straszycie jojo u mnie jojo nie ma
> :)

Odczuwales duzy glod?Nie bylo to meczarnia?

14. Data: 2007-01-05 18:35:07

Od: "jac_bb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel <p...@p...pawel :)> napisał(a):

> [...]
> czas tyle samo waze jem normalnie.A tak straszycie jojo u mnie jojo nie ma

moje rekordu chyba nikt nie pobije ;> 25 kg w ciagu 2 miesiecy ale mialem duza
motywacje inaczej bym nie osiagnal takiego wyniku w tak krotkim czasie.
wlasnie minelo 3 miesiace od czasu gdy nie cwicze i waga sie nie zmienila.
inna sprawa ze nie zmienilem nawykow zywieniowych i obecnie nie jem zbyt duzo
- nie odczuwam specjalnie glodu.

15. Data: 2007-01-07 04:57:41

Od: "Maxx" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inna sprawa ze nie zmienilem nawykow zywieniowych i obecnie nie jem zbyt

W jakis sposob to osiagnales? Moze trosze o tym bys napisal?

16. Data: 2007-01-07 14:37:46

Od: "jac_bb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxx <m...@i...pl> napisał(a):

> W jakis sposob to osiagnales? Moze trosze o tym bys napisal?
>
> Pozdrawiam

przede wszystkim regularne cwiczenia aerobowe kazdego dnia rano (przed
jedzeniem!) i wieczorem minumum 1 godzina dziennie ja cwiczylem po okolo 1,5 -
2 h dziennie rano bieganie wieczorem jakies rozciaganie brzuszki itd. poza tym
bardzo wazne rowniez bylo ograniczenie ilosci spozywanych posilkow i ich
regularnosc najlepiej co 3 godziny niewielkie porcje jedzenia. w moim
przypadku bylo to sniadanie ser bialy chudy ok. 150 g + 2 kromki chleba
razowego + jakies warzywo do tego lub jesli to mi sie znudzilo to zamiast sera
byla jajecznica z 2 maksymalnie 3 jajek na masle. obiad to jakies biale mieso
jedna dwie kromki chleba razowego (ziemniakow nie uznawalem) + jakies warzywa
czasem. na kolacje jadlem najmniej i to zazwyczaj byla jedna kromka chleba
razowego + 1/2 puszki tunczyka. co do napojow to pilem tylko wode mineralna i
od czasu do czasu jakas herbate. moge jednak powiedziec ze w tej chwili
zjedzenie czego bardziej kalorycznego na co w czasie diety bym sobie nie
pozwolil nie skutkowalo zmiana wagi co mnie bardzo cieszy :) obecnie waze 65
kg przy wzroscie 180 cm co uwazam za swoj sukces.

17. Data: 2007-01-11 23:56:28

Od: "Max" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 65
> kg przy wzroscie 180 cm co uwazam za swoj sukces.

Fajnie ze Ci sie udalo i miales silna motywacje. Zabieram sie za diete w
najblizszych dniach.

Dieta Kopenhaska i ketoza.
jak zrzucic 1 kg w miesiacu?
Poziom cukru po posiłku - jaki?