schudnac i jak cwiczyc

1. Data: 2002-06-15 21:59:17

Temat: schudnac i jak cwiczyc
Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow!
Pisze, gdyz jestem w wielkiej potrzebie. Mam dwa tygodnie, by schudnac, aby
potem nie przyniesc Polakom wstydu na hiszpanskich i portugalskich plazach.
Poleccie mi jakas diete, gdzie spale tluszczyk, jakies cwiczenia, ktre
pomoga mi sie tego tluszczyku pozbyc i cos na wewnetrzna strone ud...
Demona
--
Life is crummy.
www.kosdem.prv.pl

2. Data: 2002-06-16 09:09:27

Temat: Re: schudnac i jak cwiczyc
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Demona" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
aby
> potem nie przyniesc Polakom wstydu na hiszpanskich i portugalskich

W Hiszpani niemal co druga osoba ma nadwagę... Zrób się na brunetkę, a nikt
nie
zorientuje się, że jesteś obcokrajowcem ;))

Pozdrawiam,
Anastazja

3. Data: 2002-06-16 11:12:57

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nikt
> nie
> zorientuje się, że jesteś obcokrajowcem ;))

Jestem brunetka:)
Demona

4. Data: 2002-06-16 11:17:02

Od: "veronika" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nikt

> Jestem brunetka:)
> Demona

no to problem z głowy;)
Weronika

5. Data: 2002-06-16 13:32:33

Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poleccie mi jakas diete, gdzie spale tluszczyk, jakies cwiczenia, ktre
> pomoga mi sie tego tluszczyku pozbyc i cos na wewnetrzna strone ud...
W ciągu dwóch tygodni nie zmienisz swojej sylwetki. Co do ćwiczeń - jeśli
zależy Ci na czasie, to tylko profesjonalny trening odchudzający fitness,
1,5 godziny 4 razy w tygodniu, odpowiedni dla Ciebie program znajdziesz w
dobrym fitness clubie i tylko tam polecam Tobie ćwiczyć. Przygotuj się na
intensywny i regularny wysiłek.
Co do zmian związaanych z uprawianiam sportu - pierwsze zauważysz
najwcześniej po 3 tygodniach i to nie w sylwetce, ale w funkcjonowaaniu
organizmu (układ oddechowy, tętno).
Nie licz na to, że uprawianie sportu rozwiąże Twoje problemy z nadmiarem
kilogramów - ćwiczenia bezpośrednio nie prowadzą do ubytku wagi. Fakt, że
odpowiedni trening pomoże zbić trochę tłuszczu, ale pamiętaj, że będzie
zwiększać się Twoja masa mięśniowa.

Nic nie zrobisz bez dobrej diety. Myślę, że pomoże Ci FAQ tej grupy oraz 2
dobre strony w Internecie: www.fit.pl oraz www.dieta.pl.
Powodzenia

--
mangha

May your aura grace my presence when the earth breathes
clean again.

6. Data: 2002-06-16 14:04:25

Od: "Sajmon Templer" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisze, gdyz jestem w wielkiej potrzebie. Mam dwa tygodnie, by schudnac,

Szkoda, że nie ma ostatnio Janka Werbińskiego. On by Ci "kota popedził". :)))
Od siebie tylko moge dodać, że jeśli nie chcesz leżeć chora na tych hiszpańskich
plażach, to nie
próbuj się odchudzać w 2 tygodnie.
pozdrawiam,
--
Sajmon Templer
d...@i...pl

7. Data: 2002-06-16 19:19:36

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Sajmon Templer <d...@i...pl> pisze:

> [...]
popedził". :)))
> Od siebie tylko moge dodać, że jeśli nie chcesz leżeć chora na tych

Jeszcze zależy, ile dziewczyna chce zrzucić kg.
Może tylko brzuszek i 2 kg wystarczą?

--
CHANI

8. Data: 2002-06-16 19:33:41

Od: "Sajmon Templer" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze zależy, ile dziewczyna chce zrzucić kg.
> Może tylko brzuszek i 2 kg wystarczą?

Z jednej strony masz racje, ale nie wierze zeby ktos "cierpiał" z powodu nadwagi 2
kg.
pozdrawiam,

9. Data: 2002-06-16 19:44:42

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Sajmon Templer <d...@i...pl> pisze:
> Z jednej strony masz racje, ale nie wierze zeby ktos "cierpiał" z powodu
nadwagi 2 kg.

Ja (teoretycznie) nie mam nadwagi, a cierpię. I dążę do (teoretycznej)
niedowagi, która wg mnie jest dla mnie wagą odpowiednią.
My kobiety (przynajmniej niektóre) mamy bardziej krytyczny stosunek
do naszej sylwetki. Wystarczą trochę za grube uda i już głupio się
pokazać w stroju kąpielowym.

Pamiętam, jak bardzo długo ważyłam 47 kg - wtedy wydawało mi się, że mam
trochę za dużo ciałka. Później całkiem nieświadomie schudłam do 44-45
kg i była to na tyle duża różnica, że było ją widać. W pasie miałam wtedy
58-60 cm. Szkoda, że później zaczęłam się obżerać :).

Szkoda więc, że autorka wątku nie napisała ile waży i ile chciałaby
zrzucić.

--
CHANI

10. Data: 2002-06-16 20:18:33

Od: "Sajmon Templer" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja (teoretycznie) nie mam nadwagi, a cierpię. I dążę do (teoretycznej)
> niedowagi, która wg mnie jest dla mnie wagą odpowiednią.

Początki anoreksji??????? ;-)))))

> My kobiety (przynajmniej niektóre) mamy bardziej krytyczny stosunek
> do naszej sylwetki. Wystarczą trochę za grube uda i już głupio się
> pokazać w stroju kąpielowym.

Eeeeeeeeeee tam, przesada. To jest bardzo wzgledne. Ja tam bardzo lubie
dziewczyny, u których
jest sie do czego przytulic :o), a nie takie "wieszaki". Oczywiscie tez bez
przesady...
pozdrawiam,
--

Przyprawa powiekszajaca apetyt ???