[ściągianie]wzorów do Worda

1. Data: 2005-02-15 17:34:39

Temat: [ściągianie]wzorów do Worda
Od: "Arleta Grzywińska" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie ?
Gdy ściągnę jakiś wzorek z naszych stronek,to mam go w dokumentach worda.
Jak mam zapisać dokument w jpg żeby można było wysyłać innym wzorki.Albo
przeglądać w przeglądarkach zdjęciowych.Może coś takiego robicie? Dajcie
znać.Ja nie mam pojęcia.
Pozdrawiam Arleta

1. Data: 2005-02-15 17:53:59

Temat: Re: [ściągianie]wzorów do Worda
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Grzywińska napisał:

> [...]
> Jak mam zapisać dokument w jpg żeby można było wysyłać innym wzorki.Albo
> przeglądać w przeglądarkach zdjęciowych.Może coś takiego robicie? Dajcie

hmm a jak zapisujesz te pliki kiedy je sciagasz ze stron?
z rozszerzeniem worda? ;-O

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2005-02-15 18:08:29

Od: g...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> hmm a jak zapisujesz te pliki kiedy je sciagasz ze stron?
> z rozszerzeniem worda? ;-O
>
> Zapisuję pliki jako dokumenty tekstowe doc.W moin Wordzie nie ma funkcji
zapisywania dokumentu jako jpg.
-----------

1. Data: 2005-02-15 18:10:47

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak mam zapisać dokument w jpg żeby można było wysyłać innym wzorki.Albo
> przeglądać w przeglądarkach zdjęciowych.Może coś takiego robicie? Dajcie

a po co wogole mieszac do tego worda???
jak otworzysz zdjecie w przegladarce, kliknij na nim prawym przyciskiem
myszki "zapisz jako" - nastepnie wybierz katalog, w ktorym chcesz je
zapisac i OK. :) zdjecie zapisze sie w formacie .jpg lub .gif :) to
wszystko :))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-02-15 18:50:19

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik g...@v...pl napisał:

> zapisywania dokumentu jako jpg.

hmm...
jakos dziwnie ;-) bo czemu mieszasz w to worda?
proponuje najprosciej jak mozna..
powiedzmy masz otwarta strone www gdzie sliczne widnieje obrazek czy
fotka, ladujesz myszka na obrazku, prawy klawisz-zapisz obrazek jako..-
wpisujesz nazwe, zwracasz uwage by byl to jpg lub bitmapa i po klopocie..
Jesli sciagasz z meilo, najczesciej sa tam linki do zdjec, tez prawym
klawiszem i zapisujesz "element docelowy jako..." (to w przypadku jpg i
btmp) a gdy sa to pliki spakowane zip lub rar po prostu kilkasz i
zapisujesz to co jest a potem unpack ;-) i gotowe :)

Jesli sciagasz wzory, ktore sa zapisane w pliku word, kiedy w pliku jest
text i wklejone obrazki, to je rowniez mozna 'wyciagnac" na poszczegolne
pliki .. zreszta.. chetnie pomoge na priv :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2005-02-15 19:12:11

Od: "Arleta" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> btmp) a gdy sa to pliki spakowane zip lub rar po prostu kilkasz i
> zapisujesz to co jest a potem unpack ;-) i gotowe :)

Wielkie dzięki !!!
Ale byłam nieświadoma.Zgłoszę się na priva.Ciekawe czy da radę te moje
dokumenty w Wordzie przerobić na jpg??

-----------

1. Data: 2005-02-15 19:26:41

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta napisał:

> Wielkie dzięki !!!
> Ale byłam nieświadoma.Zgłoszę się na priva.Ciekawe czy da radę te moje
> dokumenty w Wordzie przerobić na jpg??

zapraszam, pamietaj zeby z adresu wywalic 'na onecie" :-)
mozesz podeslac tez jakis plik w wordzie.. zobaczymy co tam masz :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2005-02-15 19:30:21

Temat: Re: [?ci?gianie]wzorów do Worda
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak mam zapisać dokument w jpg żeby można było wysyłać innym wzorki.Albo
> przeglądać w przeglądarkach zdjęciowych.Może coś takiego robicie? Dajcie

To prawda, Word jest do plików tekstowych. Ale najważniejsze jest to, że
pliki graficzne wymagają przeglądarki, żeby je obejrzeć. Bo nawet jeśli je
zapiszesz je jako gify, jotpegi czy bmp, to co potem? Ja używam IrfanView.
Może dziewczyny zaproponują inne programy, ale od instalacji przeglądarki
trzeba zacząć. Zainstalowana przeglądarka sama wybierze właściwe
rozszerzenie.
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2005-02-15 19:38:21

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale byłam nieświadoma.Zgłoszę się na priva.Ciekawe czy da radę te moje
> dokumenty w Wordzie przerobić na jpg??
***********

Ja widze tylko jeden sposob na przerobienie ich spowrotem na plik graficzny.
Musisz miec jakis program graficzny typu photoshop albo photopaint.
Otwierasz ten plik wordowski, kopiujesz do schowka, wklejasz w photoshopie i
zapisujesz pod nowa nazwa z rozszerzeniem na przyklad jpg.
Aha, sprawdzilam wlasnie ze Microsoft Photo Editor tez moze zapisac
--
Pozdrawiam :-)
AniaK

1. Data: 2005-02-15 19:39:24

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jandulka napisał:

> [...]
> IrfanView. Może dziewczyny zaproponują inne programy, ale od instalacji
> przeglądarki trzeba zacząć. Zainstalowana przeglądarka sama wybierze

dokladnie...
kazda ma swoja ulubiona..
ja np polecam goraco ACDSee
ale jesli nie masz czegos takiego spokojnie pliki otworzy kazda
przegladarka internetowa z tym, ze jesli mowimy o wygodnym
katalogowaniu, retuszowaniu, "obcinaniu" itp to mozna zapomniec o tym
nie maja jakiegos programu do przegladaniu grafik

--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

troche szydelkowych slicznosci
wyszywanie na kartoniku - link
(szydelko)kaczuszka prosba
szydełko pisanki
[7ya] jak odgadnąć, kto jest właścicielem?