segregator z ksiązeczkami-czy....?

1. Data: 2005-02-17 11:26:08

Temat: segregator z ksiązeczkami-czy....?
Od: "Aleksa_Be" <dyskusje(usunspam)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

witam!!

Zwracam sie do Was z prosba moze ktos bedzie mi wstanie pomoc ,choc
informacji nie mam za wiele,otóż wiem ze kiedys mozna bylo kupic coz takiego
jak byl np "świat wiedzy" zbieralo sie co miesiac takie zeszyciki i wkladalo
w segregatory tylko ze rozchodzi mi sie o cos takiego tylko na temat roznych
robotek recznych np jak cos uszyc itp.....
Jezeli ktoras z Was sie zorientowala o co mi chodzi czy jestem wstanie
jeszcze gdzies to kupic??? a moze Wy zbieralyscie to???
bylabym wdzieczna za wszelkie informacje
rozchodzi mi sie najbardziej (bo widzialam ze tam to bylo)
jak sie szyje takie pokrowce na krzesła oraz rolety angielskie albo jakies
inne
bede bardzo szczesliwa jak ktos z Was sie podzieli informacjami ze mna
pozdrawiam ciepło
Aleksa_Be

1. Data: 2005-02-17 12:09:29

Temat: Re: segregator z ksiązeczkami-czy....?
Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksa_Be" <dyskusje(usunspam)@poczta.fm> napisał w wiadomości
> witam!!

mozna bylo kupic coz takiego
> jak byl np "świat wiedzy" zbieralo sie co miesiac takie zeszyciki i
wkladalo
> w segregatory

Chodzi Ci może o taki segregator z kartami? Ja mam DeAgostini Haft
krzyżykowy.
Ale tam niestety nie ma nic o szyciu, a tylko o ozdabianiu.
--
Dziunia
holecka1 małpa gazeta.pl

1. Data: 2005-02-17 12:44:16

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tam niestety nie ma nic o szyciu, a tylko o ozdabianiu.
> [...]
To były Sekrety szycia, przejrze to i jesli będę miała ten zeszyt,
to zeskanuję, ale na pewno nie dzisiaj, bo dzis nie będę miała czasu.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2005-02-17 14:51:41

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska wrote:

> To były Sekrety szycia, przejrze to i jesli będę miała ten zeszyt,
> to zeskanuję, ale na pewno nie dzisiaj, bo dzis nie będę miała czasu.

Było jeszcze "Ładne i proste" czy jakoś tak, takie gazetki z szablonami,
w środku różne rzeczy, nie tylko szycie, ale tego wyszło chyba tylko 6
numerów. Mam gdzieś jeden czy dwa :)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2005-02-17 15:04:32

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> rozchodzi mi sie najbardziej (bo widzialam ze tam to bylo)
> jak sie szyje takie pokrowce na krzesła oraz rolety angielskie albo jakies
> inne

Było jeszcze "Coś z niczego", ale nie wiem, czy o to Ci chodzi, gdyż nie widzę
w nim rolet angielskich

1. Data: 2005-02-18 06:23:39

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś takiego o szyciu wydawało chyba również DeAgostini, pod tytułem, jeśli
dobrze pamiętam "Szycie krok po kroku". Nie mam tego, ale pokrowce na
krzesła i różne rolety są też w innych wydawnictwach np. książka "Szycie
dla domu", którą mam. Nie wiem tylko jakie to są rolety angielskie.
Gocha

1. Data: 2005-02-18 06:24:09

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam tylko rolety angielskie i pokrowce na krzesła.
Na fotele, niestety, nie. Powinnam to dzis po południu zeskanować
i powysyłać.
Pozdrawiam.
<ira Z. (Wrocław)

1. Data: 2005-02-18 06:29:10

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miła Alekso! badź uprzejma przysłać mi adres bez pułapki.
Z zasady nie wysyłam nikomu niczego, jesli ma w adresie pułapkę.
Mira Z.

1. Data: 2005-02-18 07:20:17

Od: "Aleksa_Be" <dyskusje(usunspam)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

witam ponownie:)

Dziekuje za reakcje:)
jako ze nie jestem fachowcem w robotkach recznych a tylko te rolety
widzialam przez chwile w gazecie wiec oczywiscie pomylilam nazwe:)
chodzilo mi o rolety rzymskie a nie angielskie:)

a czy w tej chwili jest wydawane jakies takie zeszyty do segregatorow,albo
czy jest mozliwosc dostania tych starych ???
chodzi mi o rozne rzeczy ktore mozna samemu dla domu zrobic
dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
Aleksa_Be

1. Data: 2005-02-18 07:26:04

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie zeskanowałam angielskie i pokrowiec na krzesło.
Mogę zeskanować jrównież rzymskie, ale pamietaj o adresie bez pułapek.
Mira Z. (Wrocław)

> [...]
> czy jest mozliwosc dostania tych starych ???
> chodzi mi o rozne rzeczy ktore mozna samemu dla domu zrobic

(druty) serwetki
[koraliki] kwiaty
xxx link
xxx (7ya) jezyki