sekretne pytanie

1. Data: 2004-11-04 18:37:57

Temat: sekretne pytanie
Od: "EWI" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech mi ktos z Was powie co to jest Bartolina. Jak się to leczy ? Czy nie
ma podłoża rakowego i powiedzcie wszystko co wiecie. Czekam na odpowiedz.
Dzięki.

2. Data: 2004-11-06 18:17:43

Temat: Re: sekretne pytanie
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EWI" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Niech mi ktos z Was powie co to jest Bartolina. Jak się to leczy ? Czy
> nie ma podłoża rakowego i powiedzcie wszystko co wiecie. Czekam na
> odpowiedz.

Bartolina jest gruczol
sie go ma a nie leczy
chyba, ze chodzi o cos innego

3. Data: 2004-11-06 20:07:25

Od: Elżbieta <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EWI" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Niech mi ktos z Was powie co to jest Bartolina.
Gruczoł Bartolina albo Bartolliniego. Stan zapalny okropnie bolesny. Na
ogół leczy się to radykalnie podczas drobnego zabiegu chirurgicznego, ale
grożne to raczej nie jest.

4. Data: 2004-11-08 08:39:34

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gruczoł Bartolina albo Bartolliniego. Stan zapalny okropnie bolesny.

Bywają też torbiele (także leczone operacyjnie) natomiast nowotwory są
bardzo rzadkie.

Jak mawiali przodkowie: a najlepiej nam się ślini ta glandula Bartholini.

--
Krzysiek, EBP
Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej

Gdzie znajdę....
wysokie próby wątrobowe
zmiany napadowe w skroniach
EEG