seks a układ moczowy...

1. Data: 2003-02-04 11:56:06

Temat: seks a układ moczowy...
Od: Mariusz Gromada <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy uprawianie seksu może powodować u kobiety problemy z układem
moczowym? Chodzi mi dokładnie o objawy takie jak: częste oddawanie moczu
(parcie na mocz) przy pustym pęcherzu, ból pęcherza. Czy obie te sprawy
mogą mieć jakiś związek?

Pozdrawiam,
Mariusz

--
Mariusz Gromada
http://atraktor.ask33.net

2. Data: 2003-02-04 12:03:25

Temat: Re: seks a układ moczowy...
Od: Mariusz Gromada <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moczowym? Chodzi mi dokładnie o objawy takie jak: częste oddawanie moczu
> (parcie na mocz) przy pustym pęcherzu, ból pęcherza. Czy obie te sprawy

Dodam jeszcze, że wykluczam choroby weneryczne...

--
Mariusz Gromada
http://atraktor.ask33.net

3. Data: 2003-02-04 12:14:34

Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Gromada" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dodam jeszcze, że wykluczam choroby weneryczne...

Pewnie że mogą. Może to być na skutek podrażnienia mechanicznego jak i
infekcji bakteryjnych. Stawiam na to drugie...

Juanito

4. Data: 2003-02-04 12:34:03

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Feb 2003 13:03:25 +0100, Mariusz Gromada wrote:

> Dodam jeszcze, że wykluczam choroby weneryczne...

Jest to sprawa znana od dawna i myślę, że kazdy ginekolog zna ten
problem.
Ja na przykład nie jestem ginekologiem, ale wiem na pewno, że czytałem o
tym w Oksfordzkim Podręczniku... tylko nie wiem, czy lekarza klinicysty,
czy innym. Jeśli sprawa jest znana i powtarza się za każdym razem -
zaleca się kobiecie m. in. przyjmowanie chemioterapeutyku
'profilaktycznie' przez stosunkiem. A czego konkretnie - zaleci
ginekolog.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

5. Data: 2003-02-04 12:34:51

Od: Agutka <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Gromada napisał:
> [...]
> moczowym? Chodzi mi dokładnie o objawy takie jak: częste oddawanie moczu
> (parcie na mocz) przy pustym pęcherzu, ból pęcherza. Czy obie te sprawy

Czesc

Bardzo fajne ze sie o nia troszczysz i Twoje podejzenia sa sluszne - ma
to zwiazek i to dosc duzy a skoro pytasz wiec pewnie obecnie wystepuja
owe objawy wiec nie zwlekaj tylko zabierz ja do lekarza- sam wiesz, ze
sie meczy z tym

6. Data: 2003-02-04 13:30:44

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze miec; moze to byc skutkiem zbyt glebokiej penetracji (jezeli
wykluczasz sytuacje bakteryjne, cy wirusowe). Mnie tez kiedys sie cos
podobnego przytrafilo i wtedy lekarz zalecil brac 4 x 1 tabletke
uroseptu (bez recepty) 4 x wit C. Przeszlo po okolo dwoch dniach

7. Data: 2003-02-04 21:26:16

Od: "Zyrafa" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Gromada <m...@w...pl> Zebrawszy myśli wystukał(a):
> [...]
> moczowym? Chodzi mi dokładnie o objawy takie jak: częste oddawanie
> moczu (parcie na mocz) przy pustym pęcherzu, ból pęcherza. Czy obie

Witam, mi się wydaje że to zapalenie pęcherza, jeżeli dochodzi do tego ból
przy oddawaniu moczu. Należy isc do lekarza (internisty), zaleci pewnie
badanie moczu i jakies tabletki (urosept, czy jakos takos). Przy takim czyms
pomagają również tzw. nasiadówki (nad gorącą wodą w misce), ale najlepiej
isc do lekarza.
Pozdr
Sylwia
[ http://www.e-irsa.com ]
[ http://lubinianin.glt.pl ]

8. Data: 2003-02-05 12:17:17

Od: "Stanisław" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no oczywiscie ze tak , tym bardziej jesli kobieta ma tylozgiecie macicy
> [...]
> moczowym? Chodzi mi dokładnie o objawy takie jak: częste oddawanie moczu
> (parcie na mocz) przy pustym pęcherzu, ból pęcherza. Czy obie te sprawy

Wypadanie platka zastawki
Wypadanie zastawki
renta socjalna
szukam kardiologa W-wa