seks, seks, seks...

21. Data: 2009-02-19 13:05:37

Temat: Re: seks, seks, seks...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Zima jest. Ogniem się nie najesz ;P
> BTW, dzięki za inspirację :D

To nie znaczy, że kogokolwiek usprawiedliwiam - wręcz przeciwnie,
koniunkturalizm mnie brzydzi.

--
Pozdrawiam - Aicha

22. Data: 2009-02-19 13:05:47

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Chyba wstawię sobie w sygnaturkę "przepraszam za brak emotek". Zwróć
> uwagę na to, co podkreśliłam i porównaj choćby z tym:
>
> <gni9nn$ht8$1@inews.gazeta.pl>

> No toć pisałam juz dawno, że wykorzystuje Bluzgacza. Może przejrzał na
> oczy?

Wątpię, za głupi żeby cokolwiek dostrzec.. Typowy pacan o bliżej
nieokreślonej płci.. Probuje pisać jako "chłop, ale na kilometr czuć
"babę"..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

23. Data: 2009-02-19 13:12:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Wątpię, za głupi żeby

Zdecydowanie nadajemy na innych falach. W tym wątku napisałam jednego
posta na serio.

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-02-19 13:14:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 11:07:10 +0100, jadrys napisał(a):

> Na to wygląda.. Jak ta dalej pójdzie to facet`ka jako jeden`a z
> nielicznych wyląduje w koszu.. Niby to Bluzgacz a jęczy jak zakonnica na
> spowiedzi.. Aż się niedobrze robi..

To przez te 10 cm...

25. Data: 2009-02-19 13:16:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 03:15:36 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> E tam. Człowiek przychodzi do takiej z gorejącym sercem w dłoniach, a
> tłumok przerabia je na gulasz...

Nie moja wina, że po drodze zawadziłeś o tlumoka. Trza było omijać tłumoki,
kiedy niosłeś mi to serce. Gulaszu nie przyjmuję.

26. Data: 2009-02-19 13:17:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 13:39:03 +0100, jadrys napisał(a):

> [...]
> skutkiem.. Nie można przecież wykluczyć tego że sprawiają jej
> przyjemność.. Upodobania niektórych kobiet to wielki znak zapytania..

To, co robi Bluzgacz, to drapanie po pleckach wyrażające zaangażowanie -
bardzo je lubię.
Musiałby byc KIMŚ, żeby mnie zabolało.

27. Data: 2009-02-19 13:17:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 14:05:47 +0100, jadrys napisał(a):

> Wątpię, za głupi żeby cokolwiek dostrzec.. Typowy pacan o bliżej
> nieokreślonej płci.. Probuje pisać jako "chłop, ale na kilometr czuć
> "babę"..

Gorzej...

28. Data: 2009-02-19 13:48:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam. Człowiek przychodzi do takiej z gorejącym sercem w dłoniach, a
> tłumok przerabia je na gulasz...

Swój gulasz zaoferuj tym, co go lubią. Dobrze gotujesz, wykorzystasz te
ścinki :->
Dla mnie surowcem może być tylko czyste mięso w jednym sporym kawałku,
bynajmniej nie koszerne - krwiste.
Adieu. Nie radzę się zbliżać wiecej do mnie. Pod żadnym pozorem.

29. Data: 2009-02-19 13:52:59

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Zdecydowanie nadajemy na innych falach. W tym wątku napisałam jednego
> posta na serio.

Chyba tak, mój format to - VCD a Twój - skompresowane MPEG-2 .. Ale nie
traćmy nadziei, może metodą prób i błędów staniemy się w końcu
kompatybilni..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

30. Data: 2009-02-19 13:55:45

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Gorzej...

Jak to - to może być coś gorszego od pisarskiego transwestyty???

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

Buchanan do Obamy - "pogadajmy o rasie"
SOFA
wy tu gadu gadu a tusk szkodzi!
KOBIETY