seks, seks, seks...

31. Data: 2009-02-19 13:56:38

Temat: Re: seks, seks, seks...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Chyba tak, mój format to - VCD a Twój - skompresowane MPEG-2 ..

Jpeg :P

> Ale nie traćmy nadziei, może metodą prób i błędów staniemy się
> w końcu kompatybilni..

Tylko po co? Ja nie chcę.

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2009-02-19 14:07:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 14:55:45 +0100, jadrys napisał(a):

> Jak to - to może być coś gorszego od pisarskiego transwestyty???

To pisarski obojnak. Pisałam już o tym. Dwa w jednym. Ale nie będę uściślać
i cytować, bo w sumie co są winni obojnacy, że wśród nich jeden się Bluzg
zdarzył?

33. Data: 2009-02-19 14:25:45

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Jpeg :P

Nie, MPEG..

> Tylko po co? Ja nie chcę.

Po to żeby się dostroić, i ja chcę..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

34. Data: 2009-02-19 14:30:52

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To pisarski obojnak. Pisałam już o tym. Dwa w jednym. Ale nie będę uściślać
> i cytować, bo w sumie co są winni obojnacy, że wśród nich jeden się Bluzg
> zdarzył?

Widać że obecnie przechodzi jakąś transformację - zamiast bluzgać jak
zwykle, to zachowuje się jak członek kółka różańcowego..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

35. Data: 2009-02-19 14:34:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 15:30:52 +0100, jadrys napisał(a):

> Widać że obecnie przechodzi jakąś transformację - zamiast bluzgać jak
> zwykle, to zachowuje się jak członek kółka różańcowego..

Nagła zmiana emploi - chły(s)t reklamowy.

36. Data: 2009-02-19 20:44:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Nie, MPEG..

Ja chyba wiem lepiej, w jakim formacie mam moich (i nie tylko) facetów
na dysku.

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2009-02-19 23:30:03

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ja chyba wiem lepiej, w jakim formacie mam moich (i nie tylko) facetów
> na dysku.

Ale ja nie mówię o Twoich facetach, tylko o Tobie.. I jest to MPEG..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

Buchanan do Obamy - "pogadajmy o rasie"
SOFA
wy tu gadu gadu a tusk szkodzi!
KOBIETY