seksuolog

1. Data: 2002-12-27 16:04:58

Temat: seksuolog
Od: niechętna <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy na dobrą grupe, ale moze koś z Was moze mi polecić jakiegoś
seksuologa w Krakowie? W dużej cześci przez mój stosunek do kontaktów
fizycznych rozpada mi sie związek(drugi już z resztą). Nie mam juz sil
walczyc ze sobą i potrzebuję pomocy.
Czy da sie skorzystać z takiej pomocy nieodpłatnie? Niestety nie mam
pieniedzy..jestem jeszcze całkowicie zależna od rodziców. A jesli nie to
jakie moga byc koszty wizyty?

pomóżcie prosze....

niechętna

1. Data: 2002-12-27 19:18:26

Temat: Re: seksuolog
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"niechętna" news:3E0C7A29.1D501D6E@poczta.fm
> przez mój stosunek do kontaktów
> fizycznych rozpada mi sie związek

Zależy jak to rozumieć.
Bo jeżeli jest to w stylu "nie dała mu więc ją zostawił" to nie ma się czym
przejmować.

1. Data: 2002-12-27 19:42:42

Od: niechętna <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy jak to rozumieć.
> Bo jeżeli jest to w stylu "nie dała mu więc ją zostawił" to nie ma się czym
> przejmować.
nie tak...nie daje bo nie lubi..albo czasem sie godzi ale bez żadnej
satysfakcji co dołuje, zniecheca jedną i drugą strone.

niechetna

1. Data: 2002-12-27 19:58:30

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"niechętna" news:3E0CAD32.8F6651EA@poczta.fm
> nie tak...nie daje bo nie lubi..

Widocznie nie nadeszła jeszcze Twoja pora.
Wszystko zależy ile masz na liczniku, bo tak jest, że już - jeszcze
chłopcy - by już chcieli a kobiet jeszcze taki temat nie bawi, a gdy kobieta
ma już swoje extremum w tym temacie to wielu facetów jest już inwalidami ;)

> albo czasem sie godzi ale bez żadnej satysfakcji

Bez sensu.
Zupełnie by mnie to nie satysfakcjonowało jakby kobieta miała robić to z
niechęci, prawie z musu.
Całe wrażenie robi to gdy kobieta realizuje temat z własniej nieprzymuszonej
woli - po prostu ma na to wielką ochotę.
Jak Cię to na dzień dzisiejszy nie bawi to niewarto się to pchać i robić za
"lalkę" dla jakiegoś niewyżytego.

1. Data: 2002-12-27 20:15:02

Od: "JOK" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niechętna" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> nie tak...nie daje bo nie lubi..albo czasem sie godzi ale bez żadnej
> satysfakcji co dołuje, zniecheca jedną i drugą strone.

nie lubi bo?

pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2002-12-27 21:34:24

Od: niechętna <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Widocznie nie nadeszła jeszcze Twoja pora.
> Wszystko zależy ile masz na liczniku,
21

> Bez sensu.
> Zupełnie by mnie to nie satysfakcjonowało jakby kobieta miała robić to z
> niechęci, prawie z musu.
wiem

> Całe wrażenie robi to gdy kobieta realizuje temat z własniej nieprzymuszonej
> woli - po prostu ma na to wielką ochotę.
a jesli nie ma przez cały okrągły rok?(less odpada)

> Jak Cię to na dzień dzisiejszy nie bawi to niewarto się to pchać i robić za
> "lalkę" dla jakiegoś niewyżytego.
nie jest niewyzyty.. próbował pomóc jak mógł, ale bez skutku (do tej
pory to była walka o zmiane podejscia, ale teraz juz nie ma tej
checi...)

dlatego pytam o specjaliste który mogłby mi pomóc..roztrzasanie na
grupie nic nie da.

niechetna

1. Data: 2002-12-27 21:54:04

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"niechętna" news:3E0CC760.D1F7425D@poczta.fm
> 21

To ja bym się nie przejmował.
Jakbyś miała tak koło 36 i zero zainteoresowania tematem to bym się martwił
o Ciebie.
Kto powiedział, że jak masz 21 musisz od razu ocohotę na sypianie z
facetami.

> nie jest niewyzyty.. próbował pomóc jak mógł, ale bez skutku

Ale widzę, że nie może żyć bez tego.
Nie daje mu = odchodzi od niej.
Nic nie warty taki gość.
O kant dupy go można rozbić.

> dlatego pytam o specjaliste który mogłby mi pomóc..roztrzasanie na
> grupie nic nie da.

Ja lubię roztrząsać, bo jest to pouczające.
Specjalista Ci może być potrzebny za jakieś 15 lat jeżeli sytuacja z Twoim
zainteresowaniem tematem się nie zmieni, na razie śpij spokojnie.

Zależy jeszcze czego Ty nie lubisz, bo jeżeli odczuwasz niechęć do samego
choćby przytulenia przez chłopaka, czy objęcia ręką to nie najlepiej z Tobą,
ale jeżeli niechęć dotyczy samych "zaawansowanych" tematów to nie widzę
tutaj czegoś nieprawidłowego.

A może jakieś niemiłe przeżycia z dzieciństwa mają na to wpływ, jakiś uraz
podświadomy do facetów w wyniku jakiś zajść w młodym wieku?

1. Data: 2002-12-27 22:15:00

Od: niechętna <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale widzę, że nie może żyć bez tego.
> Nie daje mu = odchodzi od niej.
wcale nie odchodzi..zrobił sie chłodny, mało uczuciowy, nie obwinia
mnie, ale wiem ze ta dziedzina jest dla niego wazna(jak dla każdego
faceta, nie ukrywajmy)czuje sie przez to winna i ja zaczynam myslec o
odejsciu. niech znajdzie taką z która bedzie szczesliwy, ale mnie to
strasznie boli...

> Nic nie warty taki gość.
> O kant dupy go można rozbić.
warty wiele, wierz mi...

> Zależy jeszcze czego Ty nie lubisz,
niechęć dotyczy samych "zaawansowanych" tematów, po prostu mnie nic nie
"rusza", zwykła sennosc jest silniejsza.

> A może jakieś niemiłe przeżycia z dzieciństwa mają na to wpływ, jakiś uraz
> podświadomy do facetów w wyniku jakiś zajść w młodym wieku?
nie było takowych

niechetna

1. Data: 2002-12-27 22:56:45

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"niechętna" news:3E0CD0E4.8DA6176C@poczta.fm
> wcale nie odchodzi..zrobił sie chłodny, mało uczuciowy

Faceci tacy się robią jak dostaną to co chcieli...

1. Data: 2002-12-27 23:01:52

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka:
> Faceci tacy się robią jak dostaną to co chcieli...

LOL!
Wszyscy?
A co chca i co dostaja?
Powtorze, bo nie moge sie powstrzymac :), wszyscy?

Tris

HAPPY NEW YEAR !!!!
Ludzie!!! Kocham Was,Wasze problemy i tą grupę!
lek
świąteczne serdeczności
Lek