sekutnica dobra wrozba ;)

1. Data: 2004-01-20 08:02:45

Temat: sekutnica dobra wrozba ;)
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

otoz mam nowykompik, ktory dziala i smiga jak zyleta :)
Jestem juz w sieci z domku a nie z doskoku :)
Pozdrawiam wszystkich bardzo wesolo H.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-20 22:17:37

Temat: Re: sekutnica dobra wrozba ;)
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> otoz mam nowykompik, ktory dziala i smiga jak zyleta :)
> Jestem juz w sieci z domku a nie z doskoku :)
> Pozdrawiam wszystkich bardzo wesolo H.

zazdroszcze, u mnie nowy dysk death .....

snbid znieczulajaca sie przy Eminem-ie (!!!!????? czy jestem zdrowa?)

1. Data: 2004-01-20 22:44:28

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2004-01-20 at 23:17, sekutnica wrote:

> zazdroszcze, u mnie nowy dysk death .....
>
> snbid znieczulajaca sie przy Eminem-ie (!!!!????? czy jestem zdrowa?)

Z pewnoscia - jakbym sluchala eminema, tez bym musiala sie znieczulic ;)

Kot i irlandzkie przygrywki - pod irlandzkie koronki (i tylko irish
whiskey tudziez whisky brak ;)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-20 23:57:57

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pewnoscia - jakbym sluchala eminema, tez bym musiala sie znieczulic ;)
>
> Kot i irlandzkie przygrywki - pod irlandzkie koronki (i tylko irish
> whiskey tudziez whisky brak ;)

Alez Kocie, co Kot ....
Eminem CZASAMI jest ok. Kiedys najlepiej mi sie wyszywalo przy Kaczmarkskim.
To dopiero podklad ....

snbid zmywajaca tapete z twarzy

1. Data: 2004-01-21 10:33:21

Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez Kocie, co Kot ....
> Eminem CZASAMI jest ok. Kiedys najlepiej mi sie wyszywalo przy
Kaczmarkskim.
> To dopiero podklad ....
>
> snbid zmywajaca tapete z twarzy

ostatnio szydelkuje przy harrym potter in english czytanym przez
angielskiego aktora. jest ekstra. juz wkrotce bede miec opowiesc wigilina w
oryginale, tez do sluchania!
huraaaa

skrzacik

1. Data: 2004-01-21 11:00:12

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio szydelkuje przy harrym potter in english czytanym przez
> angielskiego aktora. jest ekstra. juz wkrotce bede miec opowiesc wigilina w
> [...]

idzie poczta idzie, ja sklerotyczka. Skrzaciku, ta krawcowa to mnie calkiem
zmylila.

snbid zapracowana z Apocalyptica na uszach

1. Data: 2004-01-21 15:43:22

Od: "Ela" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kot i irlandzkie przygrywki - pod irlandzkie koronki (i tylko irish
> whiskey tudziez whisky brak ;)
>
> --
> Kot <m...@p...onet.pl>

ja też, ja też!!! :-) Irlandia górą! :-)
Ela nad pierwszą serwetką szydełkową i przed piewszym koncertem Carantuoilla
:-)

1. Data: 2004-01-21 18:21:37

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2004-01-21 at 11:33, krawcowa wrote:

> ostatnio szydelkuje przy harrym potter in english czytanym przez
> angielskiego aktora. jest ekstra. juz wkrotce bede miec opowiesc wigilina w
> [...]

Zazdrosna zazdrosna zazdrosna - Skrzaciku, masz to na kasecie, czy czyms
cyfrowym? O, wlasnie znalazlam i juz sie sciaga, to Cie nie bede
molestowac o to ;)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-21 18:29:44

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2004-01-21 at 16:43, Ela wrote:

> ja też, ja też!!! :-) Irlandia górą! :-)
> Ela nad pierwszą serwetką szydełkową i przed piewszym koncertem Carantuoilla
> :-)

A cio to?

Kot i makaron z malinami i smietana (a mialam sie odchudzac...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-21 21:50:33

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj to wcale nie bylotakie fajne jak sie zapowiadalo!
Przedewszystkim od razu zlapalam jakiegos wira, tylko zorientowalismy sie
dopiero po polnocy..Caly dzien siedzialam nad dostosowaniem outlooka
do moich potrzeb i powoli wszystko zaczynalo sie krzaczyc.Myslalam,
ze mnie tzw pierun trzeasnie albo co gorszego.W koncu brat przyjechal do
mnie w nocy(biedny) z Konstancina i zaczal walczyc na swoje sposoby :) z
sukcesem mam nadzieje :)

Teraz powolutku powolutku i ostroznie ciesze sie z tego pudla ;)

a propos muzyki.. ja robotkuje najczesciej sluchajac jazzu, ktory puszcza
moja druga polowka, wiec czasem wogole nie moge nic zrobic.. ale gdybym sama
cos puscila z tego gatunku to zdecydowanie Miles Davis, czy Billie Holiday,
Abey Lincoln. Z innej beczki Nusrat Fateh Ali Khan (Pakistan-cudowne spiewy)
i .. sciezke dzwiekowaz filmu Hable Con Ella(Perdo Almodovar)
Pozdrawiam i zaczecam do posluchania Nusrata :)

Ps. nadal nie moge z outlooka nic wyslac na grupke, mam ja tylko do odczytu :(

HK

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

[xxx]senior members
Kro z grupowiczów z Krakowa haftuje?
Spotkanko w Krakowie i książka ze świecami
[xxx] problem ze sciagnieciem wzoru z meila
co to jest ?