senność

1. Data: 2003-07-16 11:24:54

Temat: senność
Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu właściwie nie poznaję siebie.
Ciągle czuję lekkie przemęczenie, już wczesnym wieczorem czuję senność,
ciągle ziewam (mimo że pracy męczącej nie mam).
Niby nic a jednak denerwuje mnie to.

Czy to wynik pogody?
czy może brakuje mi witamin?
może zrobić jakieś badania? ale na co ?

2. Data: 2003-07-16 13:18:41

Temat: Re: senność
Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@g...pl napisał:
> [...]
> Ciągle czuję lekkie przemęczenie, już wczesnym wieczorem czuję senność,
> ciągle ziewam (mimo że pracy męczącej nie mam).

Kumpela miała podobne objawy i okazało się że to coś z babskim hormonem,
ale już teraz nie pamiętam. Chyba za dużo go miała.

w.p.

3. Data: 2003-07-16 13:59:24

Od: "A, J, A Kotwica" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w.p." <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Kumpela miała podobne objawy i okazało się że to coś z babskim hormonem,
> ale już teraz nie pamiętam. Chyba za dużo go miała.

Nie wiem o jaki babski hormon chodzi, ale na pewno nie zaszkodzi zrobić
badań na hormony tarczycy. Zreszta niedawno był ten temat, poszukaj w
archiwum
pozdr
Ania

4. Data: 2003-07-16 14:45:41

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy może brakuje mi witamin?
> może zrobić jakieś badania? ale na co ?
>
> -- Ja poleciłabym zrobić badania cukru na czczo!A jak z pragnieniem i
siusianiem?
Pozdrawiam! A

5. Data: 2003-07-16 16:28:49

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...pl> wrote in message news:bf3cm6$hol$1@inews.gazeta.pl...
> Od jakiegoś czasu właściwie nie poznaję siebie.
> Ciągle czuję lekkie przemęczenie, już wczesnym wieczorem czuję senność,
> ciągle ziewam (mimo że pracy męczącej nie mam).
> Niby nic a jednak denerwuje mnie to.

Na pewno nie jesteś w ciąży? To jeden z pierwszych objawów.
Anka

6. Data: 2003-07-16 17:18:30

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miranka napisał:

> Na pewno nie jesteś w ciąży? To jeden z pierwszych objawów.
> Anka

Jezuuuuuuu..... A i ja ostatnio jakiś ziewający!

w.p.

7. Data: 2003-07-16 19:52:27

Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezuuuuuuu..... A i ja ostatnio jakiś ziewający!
A mi to poza spaniem brzuszek jeszcze jakiś urusł .... :-)
PawełJ

help! - rehabilitacja po zlamaniu???
Jaki lekarz specjalista?
Powiększony i bolący jeden węzeł chłonny - o co biega?
Moja pompka coś nawala !
Clacid - czy bardzo szkodliwy antybiotyk