sens i cel zycia

1. Data: 2001-05-12 20:38:26

Temat: sens i cel zycia
Od: U...@i...pl (Agatka) szukaj wiadomości tego autora

Czym sie rozni sens od celu zycia?
Mi osobiscie wydaje sie, ze sens ma nasze zycie caly czas, a cel
musimy zdobyc.
Agatka

-----------------R--E--K--L--A--M--A----------------
--
Masz problem z prowadzeniem ksiag? Szukasz odpowiedzi?
Forum Ksiegowych i Bieglych Rewidentow w INTERIA.PL!

1. Data: 2001-05-12 20:59:16

Temat: Re: sens i cel zycia
Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

> Czym sie rozni sens od celu zycia?
> Mi osobiscie wydaje sie, ze sens ma nasze zycie caly czas, a cel
> musimy zdobyc.
> Agatka

Powyższe stwierdzenie nie zawsze jest prawdziwe:
1) Jeśli założymy, że życie nie ma sensu, to:
2) Nie ma też celu.Wtedy:
3) Możemy zacytować pewnego mądrego człowieka "jaksięonnazywał":
"Jak już nie masz po co żyć, żyj na złość innym".
Czy w tym wypadku istnieje jakaś zasadnicza różnica między sensem a celem?

-----------------R--E--K--L--A--M--A----------------

1. Data: 2001-05-12 21:00:54

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatka wrote:
> Czym sie rozni sens od celu zycia?

Cel to coś do czego się zmierza lub coś co się sobie wyznaczyło
do osiągnięcia.
Natomiast sens jest wtedy, gdy coś czemuś służy, ma istotność.

> Mi osobiscie wydaje sie, ze sens ma nasze zycie caly czas, a cel
> musimy zdobyc.

Oo! Udało Ci się odkryć sens życia? Jaki ?

pozdrawiam
Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie

1. Data: 2001-05-13 19:37:03

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <U...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czym sie rozni sens od celu zycia?
> Mi osobiscie wydaje sie, ze sens ma nasze zycie caly czas, a cel
> musimy zdobyc.

Sens to to, po co zyjemy - dlaczego zyjemy, cel zas - do czego dazymy :) Tak
przynajmniej najkrocej potrafie wyrazic to, jak ja to widze.

--
--===[Strix]===--
s...@p...com

1. Data: 2001-05-13 22:37:11

Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym sie rozni sens od celu zycia?

Sensem życia jest osiąganie wyznaczonych sobie celów :-)

> Mi osobiscie wydaje sie, ze sens ma nasze zycie caly czas, a cel
> musimy zdobyc.

Ja bym powiedziała: sens ma nasze życie wtedy, gdy mamy cel, do którego
dążymy.

Gosia

1. Data: 2001-05-14 07:07:21

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czym sie rozni sens od celu zycia?
> Mi osobiscie wydaje sie, ze sens ma nasze zycie caly czas, a cel

Cel lub cele życia każdy może wyznaczyć sobie sam.

Sens życia pozostaje w sferze domysłów.

1. Data: 2001-05-14 08:04:14

Od: "Agnieszka" <a...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beve <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9do06r$18u$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Agatka" <U...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Cel lub cele życia każdy może wyznaczyć sobie sam.
>
> Sens życia pozostaje w sferze domysłów.

i wiecznych poszukiwań...

Wyznaczamy sobie cele w życiu, ponieważ łudzimy się, że dzięki nim
odnajdziemy jego sens.
A.

1. Data: 2001-05-15 19:44:19

Od: "baaaa" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym powiedziała: sens ma nasze życie wtedy, gdy mamy cel, do którego
> dążymy.

Ja nie mam celu w zyciu.... życie straciło dla mnie sens ;(((
oh.... i co ja biedny teraz zrobię ;)

1. Data: 2001-05-16 12:01:07

Temat: Odp: sens i cel zycia
Od: "jedrek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam celu w zyciu.... życie straciło dla mnie sens ;(((
> oh.... i co ja biedny teraz zrobię ;)
NIC, bedziesz zyl dalej tak jakby nic sie nie stalo, no chyba ze jestes
taki leniwy i sie poddasz i zrezygnujesz z zycia...
Ale to drugie wyjscie byloby ZALOSNE
(

1. Data: 2001-07-22 16:31:57

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <U...@i...pl> napisał w wiadomości

Sensem zycia jest podroz w lodce po bezkresnym morzu, celem w zyciu jest
przybijannie do kolejnych wysepek widzocznych na horyzoncie.

Pozdrawiam Robert

Sugestia - czy ulegamy jej wpływom?
Zagadka
TEST OSOBOWOŚCI