sepsa

1. Data: 2008-02-18 11:31:01

Temat: sepsa
Od: Nitria <n...@g...com[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pytanie odnośnie sepsy. co chwila słyszy się w prasie że ktoś
zachorował, ktoś inny zmarł.
Mam 5 letniego synka i zastanawiam się czy się bać czy to tylko
"nagonka" prasowa. a przypadki są tak rzadkie, że nie wybiegają poza
średnia statystyczną
A jeżeli powinnam się bać to jak można zapobiegać?

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2008-02-18 14:39:50

Temat: Re: sepsa
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nitria wrote:

> [...]
> średnia statystyczną
> A jeżeli powinnam się bać to jak można zapobiegać?

nagonka prasowa. Statystycznie o ile się nie mylę większe jest
prawdopodobieństwo, że człowiek z jako-tako sprawnym systemem
immunologicznym zostanie trafiony piorunem w biały dzień.

najważniejsze, to nie zniszczyć dziecku systemu obronnego, czyli nie leczyć
u lekarzy z NFZ, którzy na przeziębienie ładują antybiotyki, nie karmić
syfami z hipermarketów.

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl Nie jestem lekarzem .

3. Data: 2008-02-18 22:59:02

Od: Peri <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-02-2008 o 15:39:50 tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> najważniejsze, to nie zniszczyć dziecku systemu obronnego, czyli nie
> leczyć u lekarzy z NFZ, którzy na przeziębienie ładują antybiotyki,

Czyli gdzie leczyć?

--
Peri

4. Data: 2008-02-19 11:54:45

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Peri pisze:

> Czyli gdzie leczyć?

jak to gdzie? masz w sygnaturce przecież!

--
Kffiatek

5. Data: 2008-02-19 20:22:39

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 15:39, tomek wilicki <t...@w...pl> wrote:

> [...]
> u lekarzy z NFZ, którzy na przeziębienie ładują antybiotyki, nie karmić

Tomek ma rację co do sepsy; nie ma racji z rytualna nagonka na lekarzy
NFZ, jest wielu, ktorzy nie nadużywaja antybiotyków, są tez niestety
tacy, ktorzy ulegaja pacjentom domagajacym się koniecznie "silnego
natybiotyku " na każdą błahostkę .
pa st

Seks a okres
zaplodnienie in vitro
Żadnemu bowiem lekarzowi nie da się udowodnić zabójstwa z premedytacją, jeśli nie zostanie złamana zmowa milczenia.
Odmowa z obawy, że 'lekarze' zabiją chorego.
Niskie libido