Re: ser Philadelphia?

1. Data: 2004-03-17 20:05:29

Temat: Re: ser Philadelphia?
Od: "katarzynams" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...pl> wrote in message
news:c39uqg$15qa$1@mamut.aster.pl...
> ten ser jest we wszystkich niemalze delikatesach w wwie, tylko drogi
jest -
> ok. 11 zl za opakowanie. zacheca i kusi informacja na wieczku o 5 %
> tluszczu - mocno niskokaloryczny jest, czego w smaku nie traci...<

a nie jest przypadkiem solony? moze w Polsce jest inna philadelphia niz w
Philadelphii, ale wg. mnie to jest wyjatkowe swinstwo nie warte takiej ceny.
A do sernika, zwykly ser, tlusty i dokladnie zmiksowany.
katarzyna

1. Data: 2004-03-18 08:42:50

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

katarzynams ( k...@g...pl ) napisał:

> [...]
>
> a nie jest przypadkiem solony? moze w Polsce jest inna philadelphia niz w
> Philadelphii, ale wg. mnie to jest wyjatkowe swinstwo nie warte takiej
Nie wiem jaki dokładnie jest to ser - jadłam tylko gotowy deser.

A do sernika, zwykly ser, tlusty i dokladnie zmiksowany.
> katarzyna
Tak też zrobiłam i wyszło Ok.
Iwona

1. Data: 2004-03-18 16:51:38

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzynams" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> a nie jest przypadkiem solony? moze w Polsce jest inna philadelphia niz w
> Philadelphii, ale wg. mnie to jest wyjatkowe swinstwo nie warte takiej
ceny.

ja nie jadlam natoralnego, tylko pomidorowo-bazyliowy

DIE EIER VON SATAN [Jaja szatana]
Re: Sredniowieczne slodycze
[OT] Makłowicz
ciasto jogurtowe