ser biały

1. Data: 2004-05-06 21:25:59

Temat: ser biały
Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

zna ktoś może jakiś dobry sprawdzony przepisik na ciasto z serem białym,
tylko takie z małą ilością jajek ;-) bo jakoś mało ich mam ;-)
z góry dziękuję

1. Data: 2004-05-07 09:26:34

Temat: Re: ser biały
Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Megi napisał:

> pączki z sera
>
> 1/2 kg twarogu
> 1/2 kg mąki krupczatki
> 4 jajka
> 1 szklanka śmietany
> 1/2 szklanki cukru
> 1 łyżeczka sody
> 1 łyżeczka alkoholu lub octu
> szczypta soli
> można dodać aromatów, skórki pomarańczowej
> wszystko razem dobrze wymieszać, ulepić kuleczki ( ok. 1 łyżeczka ciasta)
> smażyć jak pączki
> nie wiem skąd ten przepis, znalazłam go na starej kartce ręcznie napisany w
> [...]
dziękuję

1. Data: 2004-05-07 12:39:19

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ojolka napisał(a):
> zna ktoś może jakiś dobry sprawdzony przepisik na ciasto z serem
> białym, tylko takie z małą ilością jajek ;-) bo jakoś mało ich mam ;-)
> z góry dziękuję
> pozdrawiam
===
Pierogi leniwe :-)

waldek
===

1. Data: 2004-05-07 13:25:54

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojolka" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
> zna ktoś może jakiś dobry sprawdzony przepisik na ciasto z serem białym,
> tylko takie z małą ilością jajek ;-) bo jakoś mało ich mam ;-)
> z góry dziękuję

Oponki

1/2 kg maki
1/2 kg sera bialego
3 jajka
1 szklanka cukru pudru
1 lyzeczka proszku do pieczenia
szczypta soli

wymieszac wsyztsko
rozwalkowac placek ok 0.5 cm
wykrajac kola od szklanki a w srodku zrobic dziurki od no ... kieliszkow
smazyc w glebokim tluszczu, potem polozyc na papierze czy bubulce i
odsaczyc z tluszczu - i tak duzo go nie wciagaja

wlasnie wcinam oponki, ktore wczoraj smazyl tato :) *mlask*

Marta i Szymuś ktoremu wiek - 7 tygodni i 5 dni - nie pozwala jeszzce na
wcinanie oponek z mamusią :)

1. Data: 2004-05-07 19:18:04

Od: "Gocha" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

> pączki z sera