serca drobiowe

1. Data: 2002-05-04 13:05:33

Temat: Re: serca drobiowe
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:3cd3dcc4$1_1@news.vogel.pl...
> czy robi sie je tak jak zoladki? czy rownie dlugo sie gotuja? ktoas mi
> bliski lubi, nigdy nie robilam i nie chce dac plamy...Konkretnie chodzi o
> gulasz z serc. Znalazlam przepis w kuchni majkowskich ale xcos mi sie nie
> podoba pomysl z uzyciem kefiru....

Ja robię zwyczajnie - podsmażam i cebulkę, podlewam wodą i duszę do
miękkości - jeszcze dłużej niż żołądki. Sos robi się z rozgotowanej
cebulki - nie trzeba zagęszczać, ani zabielać. doprawiam tylko solą i
pieprzem, czasem papryką.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-05-04 13:06:11

Temat: serca drobiowe
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Robil ktos taki gulasz?
Kaska

1. Data: 2002-05-04 13:42:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>gulasz z serc. Znalazlam przepis w kuchni majkowskich ale xcos mi sie nie

ja to bym te serca zwrocila wlascicielom ;))
Krysia, Liga ochrony Sledzi i Innych Dzikich Zwierzat

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-04 13:50:09

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:j7p7du8ost7rs2jhcg6ds0qtfahk4mkud7@4ax.com...

> ja to bym te serca zwrocila wlascicielom ;))
> Krysia, Liga ochrony Sledzi i Innych Dzikich Zwierzat

Przeszlas na wegetarianizm?

Kozy nie, drobiu nie, sledzi nie?
Hmm... Z niejedzeniem dziczyzny sie zgadzam...

1. Data: 2002-05-04 14:02:24

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ab0mf8$l8n$1@news.onet.pl...
> [...]
> miękkości - jeszcze dłużej niż żołądki. Sos robi się z rozgotowanej
> cebulki - nie trzeba zagęszczać, ani zabielać. doprawiam tylko solą i

jeszcze dluzej???? o Chryste;-( No ale zrobie..
Kaska

1. Data: 2002-05-04 14:02:42

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja to bym te serca zwrocila wlascicielom ;))
> Krysia, Liga ochrony Sledzi i Innych Dzikich Zwierzat

Drób to niekoniecznie dzikie zwierzeta :)

Waldek Brygier
http://www.sudety.w.pl - moja strona domowa. Zapraszam!
http://www.gia.alpinizm.pl - Miesiecznik Ludzi Gór "Góry i Alpinizm"

1. Data: 2002-05-04 14:02:48

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:j7p7du8ost7rs2jhcg6ds0qtfahk4mkud7@4ax.com...

> ja to bym te serca zwrocila wlascicielom ;))
> Krysia, Liga ochrony Sledzi i Innych Dzikich Zwierzat

Od kiedy to tak???

1. Data: 2002-05-04 14:14:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przeszlas na wegetarianizm?
>
>Kozy nie, drobiu nie, sledzi nie?
>Hmm... Z niejedzeniem dziczyzny sie zgadzam...

czesciowow tak. ale poza tym z tych roznych snetymentalnych
wzgledow (ktore w dosc dziwny spsoob omijaja ...wieprzowine i
czasem kurczaka) to tak :)) mam nadzieje, ze mi nikt nie wytknie
hipokryzji ;))))

Kozae no jadlam, raz nawet ta suja w NIgerii byla niezla, ale tak
w ogole to ja jestem chinska koza (albo owca, ale wole byc koza
bo mi bardzo pasuje)

strusie, krokodyle, weze i cos tam jeszcze to na prawde wole zywe
ogladac. jaks malo wybredna jestem czy jak????

1. Data: 2002-05-04 14:17:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Od kiedy to tak???

eeee, od jakiegos czasu ;)))

a sledzie to od dawna...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr za kazdym
razem jak jest jakis taki mnie typowo miesny watek (plus
sledziowy) to ja zaczynam anty-propagande ;))))))

Krysia, w tej chwili tarzaajaca sie w samowoli antysledziowej
kampanii, bo Mechcia sprzata i robi zakupy a Art jeszcze chyba
spi, hehehehehehehehe

1. Data: 2002-05-04 14:18:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Drób to niekoniecznie dzikie zwierzeta :)

ale ptastwo a ptastwo z natury dzikie. a przynajmniej nismiale
;)))

Krysia

P.S. Juz Art Ci cos na temat ptastwa powie sam,
hihihihihihihihihih
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

Stromboli
Szukam stronicy Kuchnia
rabarbar
zapiekanka - udana impresja na temat mousaki.
Plyta ceramiczna a nalesniki