sernik czarno-bialy (przepis)

1. Data: 2001-10-03 06:36:38

Temat: sernik czarno-bialy (przepis)
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje w koncu przepis na czarno bialy sernik, ktory obiecalam jeszcze w
zeszlym tygodniu, ale dopiero dzis posylam (zapomnialo mi sie). Przepis jest
wyprobowany mase razy, zawsze sie udaje i jest pyszny. A oto i on:

Sernik czarno-bialy

Ciasto:
40 dag maki
6 lyzek cukru
1 plaska lyzeczka proszku
20 dag roztopionego masla lub margaryny
cukier waniliowy
1 lyzka kakao
2 lyzki smietany

Masa serowa:
1 kg bialego sera
5 jajek
1,5 szkl. cukru
4 lyzki topionego masla
lyzka budyniu (suchego)
bakalie

Skladniki ciasta mieszamy, zagniatamy 2-3 kule i wkladamy do lodowki a nawet
lepiej do zamrazalnika na jakas godzine. Ser mielimy, dodajemy kolejno,
cukier, zoltka, tluszcz, budyn. Ubijamy piane z bialek i delkatnie mieszamy
z masa, wsypujemy rodzynki. Blache smarujemy i wysypujemy kaszka manna czy
bulka. Schlodzone ciasto (polowe) trzemy na grubej tarce, na to wylewamy
mase serowa, a na to trzemy druga polowe ciasta. Pieczemy ok. 1 godziny na
180-200 stopni.
Polecam bo pycha!
Asia

1. Data: 2001-10-03 06:51:11

Temat: Re: sernik czarno-bialy (przepis)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pebkf$561$...@n...tpi.pl...
> [...]
jest
> wyprobowany mase razy, zawsze sie udaje i jest pyszny. A oto i on:

Ototo, dziękuję bardzo, może nawet dzisiaj zrobię, kto wie... :-)

Wkn

1. Data: 2001-10-03 16:32:39

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> wyprobowany mase razy, zawsze sie udaje i jest pyszny. A oto i on:

Zrobiłam, jest pycha!
Możecie go nawet obejrzeć, jesli macie taki kaprys ;-)))

Wkn
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=105

1. Data: 2001-10-04 05:31:37

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam, jest pycha!
> Możecie go nawet obejrzeć, jesli macie taki kaprys ;-)))
>
> Wkn
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=105

No, no, szybka jesteś ;-)))
Jak wyjdę z tego mojego chorowania i będę na chodzie w sobotę to go zrobię.
Czy inne zdjęcia potraw na Twojej stronie to też rzeczywiste fotki tego, co
ugotowałaś?

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2001-10-04 06:26:32

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> wrote in message news:9pfeiv$f5e$1@news.tpi.pl...

> Zrobiłam, jest pycha!
> Możecie go nawet obejrzeć, jesli macie taki kaprys ;-)))

No, Wkn, jestem pod wrazeniem, sernik wyszedl ci przepiekny, moj jest
przewaznie troszke nizszy, pewno mam wieksza blaszke. Ale czy to naprawde
jest zdjecie wczorajszego sernika? Jesli tak, to tempo masz obledne :-)
Ciesze sie ze smakuje :-)
U mnie najblizszy taki serniczek za jakies 2 tygodnie (urodziny siostry)
Asia

1. Data: 2001-10-04 08:05:09

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pgsmp$ihb$...@n...tpi.pl...

> Czy inne zdjęcia potraw na Twojej stronie to też rzeczywiste fotki tego,
co
> ugotowałaś?

Nie, tylko sernik, patelnia z kurczakiem, dwa drinolki i strona główna.

Wkn

kitchen confidential
Nienawidze KFC
Wok