serum do wlosow

1. Data: 2002-08-14 08:19:40

Temat: serum do wlosow
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

czesc
znalazlam w beauty book Sephory jeszcze jeden ciekawy produkt
Triphasic Rene Furter
- serum regenerujące przeciw wypadaniu wlosow na bazie aktywnych olejkow
eterycznych.
Napisane jest, ze jest w 81% skuteczne..

Ktos moze uzywal?
--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2002-08-15 12:59:28

Temat: Re: serum do wlosow
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:ajd3q5$pmd$1@news.gazeta.pl...
> [...]
> eterycznych.
> Napisane jest, ze jest w 81% skuteczne..

a drogioe to?
bo mi bardzo wypadaja wlosy wiec szukam czegos

Mechagodzilla

1. Data: 2002-08-19 06:49:16

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
> wiadomości news:ajd3q5$pmd$1@news.gazeta.pl...

> a drogioe to?
> bo mi bardzo wypadaja wlosy wiec szukam czegos

jeszcze nie wiem czy drogie, bo jak na razie tylko w katalogu znalazlam
ale pewnie cos kolo 100 zl bedzie za opakowanie.

A tak troche offtopic to zauwazylam ciekawa rzecz.
mianowicie przez 2 miesiace uzywania ampulek a z aminexilem Vichy (mniej
wiecej co drugi dzien) wlosy co prawda nie przestaly mi wypadac ale za to
zupelnie przestaly sie rozdwajac :)
Dobre i to :)

mag.

Nowe kwasy jesienią