serweta potwór

1. Data: 2002-07-03 08:12:26

Temat: serweta potwór
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęłam włąśnie robić obrus na stół na szydełku. Ma toto mieć ponad 120x120
cm. Wychodzi mi, że może na Święta Bożego Narodzenia wydziubię to moje
wyzwanie. Będzie to wtedy robótka mojego życia, hehehe.
O tyle to trudne, że w międzyczasie mam wydziubgać gobelinkiem poduszkę z
tłem dla chrześniaczki z misiem i w dodatku płacę serwetkami koleżance za
angielski. Ufff.
Toteż proszę trzymać kciuki :)))

całuski

wkn

1. Data: 2002-07-03 08:28:44

Temat: Re: serweta potwór
Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tłem dla chrześniaczki z misiem i w dodatku płacę serwetkami koleżance za

Hehehe, jedno pytanko: na które święta (200(?)) ten potwór ujrzy światło
dzienne? Toś sobie super zorganizowała sezon letni :). Zaczynam trzymać kciuki,
więc wiadomość piszę noskiem. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2002-07-03 08:44:24

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> [...]
kciuki,
> więc wiadomość piszę noskiem. Pozdrawiam

a trafne pytanie, bo to nigdy nie wiadomo. Niby wychodzi, że do świąt 2002
to mam robić 1 rządek dziennie, ale ten cholerny rządek ma jednak ponad 120
cm długości :) więc kto wie, może i będzie jak piszesz - 200(?) :)))

wkn

1. Data: 2002-07-03 09:01:02

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cm. Wychodzi mi, że może na Święta Bożego Narodzenia wydziubię to moje
> wyzwanie. Będzie to wtedy robótka mojego życia, hehehe.

Ja w ubiegłym roku zrobiłam na gwiazdkę dla mojej mamy ogromny obrus (dzieło
mojego życia). Robiłam go (na szydełku) pół roku, ale efekt jest
niesamowity. Wyszedł mi dużo większy niż było we wzorze (ok. 250x150), ale
to kwestia nici.

Trzymam kciuki i życzę powodzenia

--
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-07-03 09:30:37

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A powiedz mi,Kochana,kiedy w takim razie będziesz mieć czas na czytanie
grupki i chomikowanie wzorów.Przecież nie opuscisz nas na tyle czasu!!!

Agatek

1. Data: 2002-07-03 09:30:56

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afubl2$ror$...@n...tpi.pl...
> [...]
> tłem dla chrześniaczki z misiem i w dodatku płacę serwetkami koleżance za

To ja grzecznie poprosze o wzorek na te serweteczke ;-))
Tak sie sklada, ze mam stoliczek okragly o srednicy 120cm i taka serwetka by
mi pasowala :))

Z gory wielki dzieki za dodatkowe zajecie
Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-07-03 13:03:43

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Liana <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afugnd$kp1$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> To ja grzecznie poprosze o wzorek na te serweteczke ;-))
> Tak sie sklada, ze mam stoliczek okragly o srednicy 120cm i taka serwetka

to nie jest akurat okrągła serweta, tylko kwadratowa, pisałam, ze 120x120
cm, ale spoko, znajdę i na okrągły stolik kilka ślicznych wzorów.

wkn

1. Data: 2002-07-03 13:03:43

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-07-04 12:55:38

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afusp1$b5f$...@n...tpi.pl...

> to nie jest akurat okrągła serweta, tylko kwadratowa, pisałam, ze 120x120
> cm, ale spoko, znajdę i na okrągły stolik kilka ślicznych wzorów.
>
> wkn
Nic nie szkodzi moze byc kwadratowa :))
Przyznaje, ze takiej jeszcze nie robilam :)

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-07-04 13:25:07

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Liana <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag1grr$ev0$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:afusp1$b5f$...@n...tpi.pl...

> Nic nie szkodzi moze byc kwadratowa :))
> Przyznaje, ze takiej jeszcze nie robilam :)

ba, no to ja musze pozbierać wszystkie serwety potwory, które gdzieś
zachomikowałam i pomyślimy co dalej.

wkn

dzieciece ??? obrazki
muliny Eterna Silk przelicznik poszukiwany
Rosyjska strona
Czapeczki i kapelusiki
hardanger