serwis (vortal) o tamatyce robótek ręcznych

1. Data: 2002-03-04 16:26:53

Temat: serwis (vortal) o tamatyce robótek ręcznych
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele osób ( w tym również z zespołu redaktorskiego) haft.sedno.com
mówi mi o rozszerzeniu formuły haft.sedno.com na całe robótki ręczne,
a nawet nieco więcej (miałoby by to ich zdaniem zahaczać o rękodzieło
artystyczne).
Trzymałem domenę sedno.com dla siebie, ale skoro jest tak duże
zainteresowanie tematem (od 20.02.2002 strona była oglądana już 4000 razy
i to co najmniej z 300 różnych komputerów), zastanowiłem się, przemyślałem
sobie i czemu nie - domena sedno.com jest do Waszej dyspozycji.
Są miliony stron o komputerach i programach, tysiące giełd nieruchomości,
sex-stron i stron o zarabianiu, setki sklepów i portali które uważają się
za "kobiece", a po za waszymi ładnymi stronkami nie ma żadnego porządnego
serwisu o tematyce robótek ręcznych.
Nie wiem czy robię dobrze, ale postanowiłem poświęcić mój wolny czas na
stworzenie takiego serwisu. Zastanawiam się tylko na ile ma to sens. No dobra
nie będę owijał w bawałnę: obecnie pracuję zawodowo w dużej korporacji (wyścig
szczurów itp.) mażę o tym, żeby za kilka lat przenieść się "na swoje". Czy
myślicie, że w ciągu 2-3 lat sukcesywnie rozwijając serwis będzie mogła "wyżyć"
z niego jedna osoba? Odpowiadajcie szczerze, bo i tak nie zostawię
haft.sedno.com czy sedno.com na lodzie :-).
I najważniejsze czy sedno.com to dobra nazwa?, a jeżeli tak to jaki dać
podtytuł: SEDNO.COM - serwis o robótkach ręcznych ?

Marcin (trochę zakręcony i rozmarzony)

1. Data: 2002-03-05 09:42:31

Temat: Re: serwis (vortal) o tamatyce robótek ręcznych
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
> i to co najmniej z 300 różnych komputerów), zastanowiłem się, przemyślałem
> sobie i czemu nie - domena sedno.com jest do Waszej dyspozycji.

niezły pomysł :-))

(...)
> Nie wiem czy robię dobrze, ale postanowiłem poświęcić mój wolny czas na
> stworzenie takiego serwisu.

świetnie :-))

1. Data: 2002-03-05 09:51:31

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za "kobiece", a po za waszymi ładnymi stronkami nie ma żadnego porządnego

Dokladnie tak, dlatego jestemy Ci nie tylko wdzieczne, nie tylko pelne
podziwu dla Twojej pracowitosci ale juz nie wyobrazamy sobie dalszego
istnienia bez Ciebie i Twojego portalu poniewaz trafia on dokladnie w sedno
problemu!
Nazwa jest jak najbardziej trafiona, bez wzgledu na to czy jego tematyka
bedzie dotyczyc tylko haftu czy szerzej pojetych robotek recznych.

> [...]
> z niego jedna osoba? Odpowiadajcie szczerze, bo i tak nie zostawię
> haft.sedno.com czy sedno.com na lodzie :-).

Wydaje mi sie, ze portal ten poprzez ukierunkowanie do rozproszonego klienta
nie bedzie przynosic w najblizszym czasie jakis pokaznych zyskow, tym
bardziej, ze w chwili obecnej kazda, zgloszona przez nas trona otrzymuje
akceptacja. Natomiast jesli by sprobowac pogadac z wlascicielami
komercyjnych stron, juz znajdujacych sie w naszym katalogu, przynajmniej o
wymianie bannerow, zainteresowanie niektorych damskich czasopism powstalym
portalem, a przede wszystkim czasopism tematycznie zwiazanych w z robotkami
recznymi o odplatnym umieszczeniu bannerow, lub wrecz o postawieniu ich
stron na Twoim serwerze to mogloby to niezle zaprocentowac w postaci kasy
dla Ciebie, a tez przysporzyloby Ci mnostwo pracy.

> I najważniejsze czy sedno.com to dobra nazwa?, a jeżeli tak to jaki
dać
> podtytuł: SEDNO.COM - serwis o robótkach ręcznych ?

o tym, to ja juz wyzej pisalam :)

> Marcin (trochę zakręcony i rozmarzony)

dlaczego zakrecony, marzenia to piekna, i co najwazniejsze bezplatna
przyjemnosc.

skrzacik

1. Data: 2002-03-05 09:54:52

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i to co najmniej z 300 różnych komputerów), zastanowiłem się, przemyślałem
> sobie i czemu nie - domena sedno.com jest do Waszej dyspozycji.

wspaniale :-))

> [...]

świetnie :-))

> (...). Czy myślicie, że w ciągu 2-3 lat sukcesywnie rozwijając serwis będzie

tego niestety nie wiem, :-(
A co potrzebujesz mieć zagwarantowane aby zarobić?
(...)
> I najważniejsze czy sedno.com to dobra nazwa?, a jeżeli tak to jaki dać
> podtytuł: SEDNO.COM - serwis o robótkach ręcznych ?

może "sedno.robótek.ręcznych", bo samo sedno.com nie kojarzy mi się
za żadne skarby nie kojarz mi się z robótkami ręcznymi

Marcin życzę Ci szybkiego zdobywania wiedzy i satysfakcji również materialnych
pozwalających na wygodne życie nie tylko jednej osobie.:-)
Trzymaj się. :-)))
pozdrawiam Krycha

1. Data: 2002-03-05 11:23:59

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcinie drogi!
Uwielbiam ludzi zakręconych. Tylko w takim towarzystiwe warto się trudzić!
Pozostali nie doceniają wysiłku a zapał nazywają dziwactwem. Na twoje
szczęście my też jesteśmy zakręcone, więc z docenieniem nie bedziesz miał
problemów. Nie wiem natomiast czy docenienie finansowe będzie wystarczające
do utrzymania się. Z tym to chyba jedynie do wróżki.
Co do nazwy. Sedno jest dobre jak się patrzy "od środka" - trafia w sedno
naszych potrzeb. Ale nie kojarzy się z robótkami samo w sobie, a jeśli
myślisz o zarobku, to chyba by musiało. Jak widzę w adresie Gobelinek, haft,
cross-stitch to wiem be pudła o co chodzi. Sedno może dotyczyczyć
wszystkiego.
Gocha

1. Data: 2002-03-05 12:26:36

Temat: Re: serwis (vortal) o tamatyce robótek r?cznych
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Pozostali nie doceniaj? wysi?ku a zapa? nazywaj? dziwactwem. Na twoje
>szcz??cie my te? jeste?my zakr?cone, wi?c z docenieniem nie bedziesz mia?
>problemów. Nie wiem natomiast czy docenienie finansowe b?dzie wystarczaj?ce
>do utrzymania si?. Z tym to chyba jedynie do wró?ki.
>Co do nazwy. Sedno jest dobre jak si? patrzy "od ?rodka" - trafia w sedno
>naszych potrzeb. Ale nie kojarzy si? z robótkami samo w sobie, a je?li
>my?lisz o zarobku, to chyba by musia?o. Jak widz? w adresie Gobelinek, haft,
>cross-stitch to wiem be pud?a o co chodzi. Sedno mo?e dotyczyczy?

I chyba wlasnie o to chodzi...nie bedzie to ani gobelinek tylko
ani x-stitch tylko ale robotki wszelkie. nazwa jest swietna jesli
vortal bedzie mial wystarczajaca ilosc (a napewno bedzie mial)
slow kluczowych to ci, co chca to znajda...

co do zarobku to woogole nie wiem jak takie cos dziala...wlasnie
wykanczam sklep internetowy (z zarciem, z zarciem, znaczy
ketchupami...nie ma sie co podniecac...na razie !!!) i ze tak
powiem wstepnie wiem, skad jakis dochod moze bedzie...ale z
portalami to chyba tak jak z czasopismami - zyja glownie ze
sprzedazy miesca u siebie na reklame....chyba o to nie byloby
trudno...czy sie myle? market research zawsze mnie
interesowal...znaczy moze sednu troche marketingu trzeba?

a tak poza tym to Marciowi padam do nozek, raczki caluje i pod
kolana lapie za caly wysilek, entuzjazm etc etc etc

Krysia, trenujaca te pady do nozek
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-05 13:03:33

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ot, pospiech zlym doradca:)
Wpadlam do domu, przeczytalam Twoj post i odpisalam, a dopiero przy drugim
czytaniu zrozumialam Twoja intencje.
Zlekcewaz poprzedni post. JUz widze, ze piszesz o bannerach czasopism na
serwerze Marcina, ok, to swietny pomysl, zawsze szybciej myslalam niz
mowilam, teraz szybciej klepie w klawisze niz mysle.
Ale to o nielegalnosci niektorych naszych poczynan to niestey prawda.
Elzbieta

1. Data: 2002-03-05 13:05:42

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a62fp8$sbm$...@n...tpi.pl...
> [...]
> mowilam, teraz szybciej klepie w klawisze niz mysle.
> Ale to o nielegalnosci niektorych naszych poczynan to niestey prawda.

Przepraszam, pomylilam adres:), mialo isc na prv
Elzbieta

1. Data: 2002-03-05 13:15:22

Od: "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a tak poza tym to Marciowi padam do nozek, raczki caluje i pod
> kolana lapie za caly wysilek, entuzjazm etc etc etc

No coz, po tych wszystkich w sedno trafiajacych wypowiedziach, :o)))), ja
juz tylko moje skromne podziekowanie Marcinowi dodac moge. Musze dodac, ze w
towarzystiwe zakreconych znacznie bardziej swojsko sie czuje, niz z reszta
ludzkosci. Nazwa...hmm, ze tez jezykowi polskiemu brakuje takich krotkich w
sedno trafiajacych okreslen :-)).
Igly, nitki, szydelka, druty, brakuje im jednego wspolnego,okreslenia. Ale
do wszystkiego potrzebne ZRECZNE RECE (i paluszki) Z tym ze dla cudzoziemcow
bedzie malo czytelne, wiec podtytuly jakies obcojezyczne by sie przydaly
Grazyna

http://www.binaries.net

1. Data: 2002-03-05 13:21:40

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a62fp8$sbm$...@n...tpi.pl...
> Przepraszam, pomylilam adres:), mialo isc na prv
> Elzbieta

nie szkodzi, nic sie nie stalo, zaraz skrobne do ciebie maila :))

skrzacik

kalendarz 2002
Gobelin
Filetem sie pochwale
Teletubbies i "zwierzątka" Disney'a do "krzyżykowania" - poszukiwane
Do Ewy