serwisy randkowe

1. Data: 2015-08-10 00:07:40

Temat: serwisy randkowe
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

zakladam ci ja konto na badoo, a tam moderator wywalil moje zdjecie
profilowe, fiuta ani jego rtg nie wstawilem, no to niech spadaja na
molo, od kiedy to do rozmowy wymagane jest zdjecie, ktore swoja droga
mozna wstawic lipne, do dupy z takim serwisem, no to moze sympatia,
zdjecia nie dalem tylko zahaczylem zem male oraz, ze niczego nie chce i
od razu wyskoczyly mi panienki, to ja juz nie rozumiem, z facetami teraz
juz mi nie wolno gadac?

--
gazebo

2. Data: 2015-08-10 02:35:38

Temat: Re: serwisy randkowe
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mq8is8$886$1@dont-email.me...
> [...]
> od kiedy to do rozmowy wymagane jest zdjecie, ktore swoja droga mozna
> wstawic lipne, do dupy z takim serwisem,

A dałeś zdjęcie człowieka? :-) Bo może mają jakieś warunki do zdjęcia...
Np. nie powinno być zdjęć małpy albo kraba L0L.

> no to moze sympatia, zdjecia nie dalem tylko zahaczylem zem male oraz, ze
> niczego nie chce i od razu wyskoczyly mi panienki, to ja juz nie rozumiem,
> z facetami teraz juz mi nie wolno gadac?

A z *tymi* facetami chcesz gadać?

3. Data: 2015-08-10 06:16:45

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2015 o 02:35, Pszemol pisze:

> A dałeś zdjęcie człowieka? :-) Bo może mają jakieś warunki do zdjęcia...
> Np. nie powinno być zdjęć małpy albo kraba L0L.

ludzki czerep byl w zasadzie

> A z *tymi* facetami chcesz gadać?

gadalem z Chajronem i iXi to co mi tam, gorzej juz byc nie moze
--
gazebo

4. Data: 2015-08-10 07:52:01

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości
> zakladam ci ja konto na badoo, a tam moderator wywalil moje zdjecie
> profilowe,

Mnie to jakoś nie dziwi...

--

Chiron

5. Data: 2015-08-10 08:56:02

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2015 o 07:52, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości
>
> Mnie to jakoś nie dziwi...
>

> --
>
> Chiron
i sitko jeblo, noz kurwa wykrakalem :]

--
gazebo

6. Data: 2015-08-10 09:08:48

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-10 o 08:56, gazebo pisze:

> i sitko jeblo, noz kurwa wykrakalem :]

skąd u ciebie tak ubogie słownictwo ?

7. Data: 2015-08-10 09:20:12

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2015 o 09:08, IFJZV pisze:

> skąd u ciebie tak ubogie słownictwo ?

przetlumacz na swoje, dobry uczynek, bedzie ci sie liczylo

--
gazebo

8. Data: 2015-08-10 09:38:44

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-10 o 09:20, gazebo pisze:

> przetlumacz na swoje, dobry uczynek, bedzie ci sie liczylo

nie czuję potrzeby takich naliczeń . zwyczajnie :o się dziwię

9. Data: 2015-08-10 09:42:13

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2015 o 09:38, IFJZV pisze:

> nie czuję potrzeby takich naliczeń . zwyczajnie :o się dziwię
az sie przestraszylem, zwyczajne zdziwienie na tej grupie moze zabic
nieostroznego czytacza

--
gazebo

10. Data: 2015-08-10 09:43:50

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> i sitko jeblo, noz kurwa wykrakalem :]

Ależ dzięki Medei zobaczyłem, co mnie omija

--

Chiron

p.s.

na zbyt wiele jednak nie licz. Poziom twojej głupoty jest jak dla mnie zbyt
wysoki

Chory kraj
Re: Najadłem się ciał. I co? Zostałem bardziej święty!
Gdy sami uwierzą w to co mówią i opublikuja w dzienniku ustaw:)
Ciekawe
Narutowicz