serwisy randkowe

91. Data: 2015-08-11 22:17:07

Temat: Re: serwisy randkowe
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IFJZV" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:55ca46fb$0$4771$65785112@news.neostrada.pl...

> a co to jest -> ~ <- Chirąku ?
To samo co IFJZV

--

Chiron

92. Data: 2015-08-11 22:17:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości

> durnys pizdus bos durny, ale ze z seksu nie umiesz korzystac to mi cie
> normalnie szkoda

Czy swoje nieudolne próby samogwałtu nazywasz seksem? Można i tak.

--

Chiron

93. Data: 2015-08-11 22:27:40

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 22:17, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości

> Czy swoje nieudolne próby samogwałtu nazywasz seksem? Można i tak.

whoaw, i do tego nieudolne, czemu ty sie non stop masochizujesz to ja
nie wiem ale wiedz, ze to masturbacja nie jest na pewno :]

--
gazebo

94. Data: 2015-08-11 22:38:46

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-11 o 22:17, Chiron pisze:

> Użytkownik "IFJZV" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> To samo co IFJZV

to moje to kot mi na klawiaturę nadepnął. a twoje , róg ? ale żeby na
brodzie ?

95. Data: 2015-08-11 22:52:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> to moje to kot mi na klawiaturę nadepnął. a twoje , róg ? ale żeby na
> brodzie ?

No cóż- jak już zapewne przeczuwasz- odwołuję się do Waszej wyobraźni

--

Chiron

96. Data: 2015-08-11 22:57:19

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-11 o 22:52, Chiron pisze:

> Użytkownik "IFJZV" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> No cóż- jak już zapewne przeczuwasz- odwołuję się do Waszej wyobraźni

w twojej gazebo samogwałci się notorycznie a ja pewnie jestem lesbijką z
wygoloną potylicą ?

97. Data: 2015-08-11 23:01:09

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 22:52, Chiron pisze:

> Użytkownik "IFJZV" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> No cóż- jak już zapewne przeczuwasz- odwołuję się do Waszej wyobraźni

chcesz wiedziec co za ptak ci narobil?

--
gazebo

98. Data: 2015-08-11 23:04:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> w twojej gazebo samogwałci się notorycznie a ja pewnie jestem lesbijką z
> wygoloną potylicą ?

Gazebo odpowiadam na jego poziomie. Nie wiem, czy się samogwałci- czy nie.
I- tak między nami- nie interesuje mnie to. Ot- postarał się dziś,
zadedykował mi wiersz- to postanowiłem trochę do niego popisać. Nie wiem,
czy się zgodzisz- ale sympatyczny nasz gazebo doskonale się do tych klimatów
dostosował.

Jeśli chodzi o Ciebie. No cóż- tu sytuacja jest o wiele bardziej
skomplikowana. Żeby być całkiem szczerym- nawet mi przez głowę nie przeszło,
jak wyglądasz. No ale- jeśli twierdzisz, że jesteś lesbijką i masz wygoloną
potylicę- to nie mam powodu, żeby Ci nie wierzyć. Chcesz o tym pogadać?

--

Chiron

99. Data: 2015-08-11 23:04:26

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 22:57, IFJZV pisze:

> w twojej gazebo samogwałci się notorycznie a ja pewnie jestem lesbijką z
> wygoloną potylicą ?

a jak wrzucam to kucam

--
gazebo

100. Data: 2015-08-11 23:07:44

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 23:04, Chiron pisze:

> [...]
> nie. I- tak między nami- nie interesuje mnie to. Ot- postarał się dziś,
> zadedykował mi wiersz- to postanowiłem trochę do niego popisać.

wszyscy juz wiedza, ze naprawiasz sitko i gonisz Ewe zeby ci naglowkow
nie podmieniala, nie tlumacz sie, luzik

> Nie
> wiem, czy się zgodzisz- ale sympatyczny nasz gazebo doskonale się do
> tych klimatów dostosował.

zebys sie zesral na miekko to i tak nie dasz rady :))))

--
gazebo

Chory kraj
Re: Najadłem się ciał. I co? Zostałem bardziej święty!
Gdy sami uwierzą w to co mówią i opublikuja w dzienniku ustaw:)
Ciekawe
Narutowicz