serwtkie w ksztalcie liscia

1. Data: 2002-12-16 20:30:50

Temat: serwtkie w ksztalcie liscia
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej!

Wymarzyly mi sie serwetki szydelkowe w ksztalcie lisci - np. klonu,
debu, kasztana itp. :)
Chcialabym je zaczac robic teraz z cieniowanej rudo-zielonej wloczki, bo
wtedy jest szansa, ze do jesieni skoncze. Mam tylko jeden problem - wzor :)
Pozmozcie! Moze ktos z was ma w swoich zbiorach takie nietypowe
szydelkowe cudenka.

Pozdrawiam cieplutko
drzewko

1. Data: 2002-12-16 21:31:05

Temat: Re: serwetki w ksztalcie lisci
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za literowki w tytule posta. To z podniecenia moim pomyslem :(

skruszone drzewko

1. Data: 2002-12-17 10:47:43

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Nic mi takieg jeszcze w oczy nie wpadlo.
Moze zrobic by samemu wzor technika filetowa? To moge sobie wyobrazic. Inny
pomysl to szydelkowanie makramowe - jest bardzo efektowne.

Monika

1. Data: 2002-12-17 14:48:03

Temat: Re: serwtki w ksztalcie liscia
Od: A...@i...pl (Agata P) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wzor :)
> Pozmozcie! Moze ktos z was ma w swoich zbiorach takie nietypowe

Cześć!
Znalazłam serwetkę z wstawkami w kształcie liści. Wygląda na to,że dadzą
się zrobić osobno. Wyciągać skaner :)?

Pozdrowionka
Agata

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f16ab

1. Data: 2002-12-17 15:51:19

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hm, no wlasnie. Ja to bym wziela kartke papieru w kratke, narysowala na niej
kontury lisci i potem je przerobila na serwetki. Jak nic nie znajdziesz, albo
sama nie wymyslisz to daj znac na priv - podejmuje sie stworzyc dla ciebie taki
wzorek 9bo lubie sama wymyslax wzorki :)
pozdr
annaweronika

1. Data: 2002-12-17 16:52:24

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam piekne serwetki w ksztalcie lisci klonu zrobione ze zlotych nici,w
sumie łatwe do wykonania dla wparwnej reki;zeskanuje i podesle po Nowym
Roku,kiedy juz Mikołaj dostarczy mi zamowiony skanerek(mam nadzieje,ze
zasluzylam i nie rozmysli sie:))))) )

Pusia(Białystok)

1. Data: 2002-12-17 19:03:04

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Dec 2002 22:31:05 +0100, drzewko <d...@b...net>
wrote:

> [...]

No tak.... wzorku nie mam... pożyczyłam i nie wrócił, ale ..... Kiedyś
robiłam sobie bluzkę z wykończeniem z listkami winogron. Poszukam
bluzki (bo spakowana do lata czeka) i sprobuje rozpisać. Listki są
małe i duże robione półsłupkami. Ładnie wyglądają na bluzce, nie wiem
czy ci się spodobają... zobaczymy....
Eulalka

1. Data: 2002-12-17 21:29:25

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Oj tak :)

Bardzo proszę!

Pozdrawiam cieplutko
drzewko

1. Data: 2002-12-17 21:40:48

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Jejku!

Naprawde; jestes'cie super i kochane :)
Juz. sie; ciesze; - a im wie;cej wzorków i pomys?ów be;de; mia?a, tym bardziej
urozmaicone be;dzie moje jesienne mieszkanko :)

Ja niestety mam nature; bardziej odtwórcza;, wie;c wymys'lanie wzorów nie
idzie mi za dobrze :( Dlatego jestem starsznie wdzie;czna za Wasza; pomoc.
Takz.e przy tworzeniu wzorów.

Trzymam kciuki, z.eby Miko?aj Wam przyniós? góre; wymarzonych prezentów (
Miko?aj, nie zgub skanera! :))

Pozdrawiam bardzo bardzo cieplutko

drzewko

1. Data: 2002-12-18 07:14:16

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sumie łatwe do wykonania dla wparwnej reki;zeskanuje i podesle po Nowym
> Roku,kiedy juz Mikołaj dostarczy mi zamowiony skanerek(mam nadzieje,ze

Ja tez bym bardzo prosila - szczegolnie, ze wczoraj kupilismy firanki i
zaslonki do duzego pokoju wlasnie w listki (co prawda nie klonu, ale co z
tego :)). Mysle, ze te serwetki beda pasowaly :)

No i juz wzdycham do aniolkow, zeby przypomnialy Mikolajowi o skanerze :)

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

HANDEL ELEKTRONICZNY - Praca dodatkowa