sesja

1. Data: 2003-01-30 21:26:48

Temat: sesja
Od: p...@p...fm (PollA) szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku witam serdecznie.
Mam na imie Apolonia i jestem studentka II roku.
Natrafilam w sieci na te grupe dyskusyjna i temat zainteresowal mnie,
wiec...pisze.
Przy okazji jestem wlasnie w trakcie sesji egzaminacyjnej (jeszcze da
egaminy).
Wiadomo... standard... stres itp.. Mozna probowac jakos temu zaradzic.
A co jest brak motywacji? Depresyjka zimowa plus okropne grypsko a tu
sterty kserowek... ksiazek i notatek. A tu skupic sie ciezko. Ciezko nawet
zabrac sie za nauke.
To tyle..
Pozdrawiam. I wszystkim studiujacym powodzenia na egzaminkach.

1. Data: 2003-01-30 21:38:02

Temat: RE: sesja
Od: l...@w...pl (Agnieszka Izdebska) szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

:-)

> Na poczatku witam serdecznie.
> Mam na imie Apolonia i jestem studentka II roku.
> Natrafilam w sieci na te grupe dyskusyjna i temat zainteresowal mnie,
> wiec...pisze.

A propos grup dyskusyjnych, czy ktoś natknął się na grupe o kognitywistyce?

> Przy okazji jestem wlasnie w trakcie sesji egzaminacyjnej (jeszcze da
> egaminy).
> Wiadomo... standard... stres itp.. Mozna probowac jakos temu zaradzic.
> A co jest brak motywacji?

motywowac, motywować:-))

> Depresyjka zimowa plus okropne grypsko a tu
> sterty kserowek... ksiazek i notatek. A tu skupic sie ciezko. Ciezko nawet
> zabrac sie za nauke.

Walczyć z budyniem;-)
Tak intuicyjnie Marselu:-)

> To tyle..
> Pozdrawiam. I wszystkim studiujacym powodzenia na egzaminkach.

wzajemnie!!!

pozdrawiam

guniek

1. Data: 2003-01-30 21:38:29

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <b1c5ao$j1h$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. PollA pisze, ze:
> Na poczatku witam serdecznie.
> Mam na imie Apolonia i jestem studentka II roku.
> Natrafilam w sieci na te grupe dyskusyjna i temat zainteresowal mnie,
> wiec...pisze.
<...>

ty, mala, nie szukaj sobie nowych rozrywek tylko zabieraj sie migiem do
roboty! pogadamy jak zdasz. w nagrode.
;-)
--
Marsel

1. Data: 2003-01-30 21:39:35

Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja tylko pozdrawiam bratnia dusze a sam wracam do meczenia rozwojowki.

Viva el Maria Kielar-Turska ;))))))))))))))))))))

1. Data: 2003-01-30 21:43:58

Od: l...@w...pl (Agnieszka Izdebska) szukaj wiadomości tego autora

Marsel:

> ty, mala, nie szukaj sobie nowych rozrywek tylko zabieraj sie migiem do
> roboty! pogadamy jak zdasz. w nagrode.
> ;-)

voil!

oto motywacja:-))))

pozdrawiam
(znad ksiazki)

guniek

1. Data: 2003-01-30 21:46:01

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl>
>pogadamy jak zdasz. w nagrode.
> ;-)

a jak po tej zapowiedzi dziewczę nawet spać nie będzie mogło, nie mówiąc o
zdaniu, to co?!

marsel, marsel, nie bałamuć młódek! :))

1. Data: 2003-01-30 21:57:14

Od: p...@p...fm (PollA) szukaj wiadomości tego autora

Irq wrote:
> To ja tylko pozdrawiam bratnia dusze a sam wracam do meczenia rozwojowki.

Zdawalam w srode rozwojowke :)
Powodzenia :)

1. Data: 2003-01-30 22:00:05

Od: p...@p...fm (PollA) szukaj wiadomości tego autora

Marsel wrote:
> ty, mala, nie szukaj sobie nowych rozrywek tylko zabieraj sie migiem do
> roboty! pogadamy jak zdasz. w nagrode.
> Marsel

Dzieki za probe zmotywowania :)))

1. Data: 2003-01-30 22:04:22

Od: p...@p...fm (PollA) szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:
> a jak po tej zapowiedzi dziewczę nawet spać nie będzie mogło, nie mówiąc o
> zdaniu, to co?!
> marsel, marsel, nie bałamuć młódek! :))

Ano wlasnie :)
Caluski :)

1. Data: 2003-01-30 22:07:38

Od: l...@w...pl (Agnieszka Izdebska) szukaj wiadomości tego autora

> rozwojowki.
>
> Zdawalam w srode rozwojowke :)

o, a ja w poniedziałek i już zdazyłam wyprzeć to traumatyczne przezycie;-))

rozwojowa?
co to?
;-)

> Powodzenia :)