sex czy kochanie ?

1. Data: 2002-01-09 18:48:22

Temat: sex czy kochanie ?
Od: "ACID" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Jak odbierany jest przez was kontakt sexualny z druga osoba...
Raczej jako potrzeba fizjologiczna cos w stylu jestem glodny to jem...:)
Czy jest to wspaniale przezycie dwojga osob, jakby uwienczenie czegos...

czy moze cos innego ?

z powazaniem
ACID

1. Data: 2002-01-09 20:19:41

Temat: Re: sex czy kochanie ?
Od: "Yans Yansen" <y...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ACID"
> Jak odbierany jest przez was kontakt sexualny z druga osoba...
> Raczej jako potrzeba fizjologiczna cos w stylu jestem glodny to jem...:)
> Czy jest to wspaniale przezycie dwojga osob, jakby uwienczenie czegos...

jeśli już przyrównać seks do jedzenia, to ja w takim razie
coś bym zjadł....
... ale niech to będzie coś PYSZNEGO i wyszukanego kulinarnie. :-)))

Yans

1. Data: 2002-01-09 20:47:11

Od: "Witek" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ACID" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Raczej jako potrzeba fizjologiczna cos w stylu jestem glodny to jem...:)
> Czy jest to wspaniale przezycie dwojga osob, jakby uwienczenie czegos...

Jedno i drugie i jeszcze coś innego... :-)

--
Pozdrawiam - Witek.

1. Data: 2002-01-09 21:31:03

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli już przyrównać seks do jedzenia, to ja w takim razie
> coś bym zjadł....
> ... ale niech to będzie coś PYSZNEGO i wyszukanego kulinarnie. :-)))

Hmm mawia się głodnemu chleb na myśli, a tu proszę
NIE TYLKO!!! Ptysie, bezy, pączki? czy pyszne ma być słodkie?

masoneczka

1. Data: 2002-01-09 21:31:47

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno i drugie i jeszcze coś innego... :-)

Zdefiniuj to coś innego takie to ulotne???

masoneczka

1. Data: 2002-01-09 21:43:00

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Raczej jako potrzeba fizjologiczna cos w stylu jestem glodny to jem...:)
> Czy jest to wspaniale przezycie dwojga osob, jakby uwienczenie czegos...

w najlepszym przypadku jest to doskonale zespolenie dusz i cial :)
moze dlatego nazwalabym to kochanie sie , milosc ....
a sex z anomimowa jednostka moze zaspokaja pewne potrzeby ale to jest tak
jakby (odniose sie do porownania slodyczowego ) ;) cukiernie zastapic jednym
paczkiem :)

--
Pozdrawiam :)
Aedrin

....zycie to ciagla walka aby stac sie lepszym.....

1. Data: 2002-01-09 22:07:53

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

definka

potrzeba fizjologiczna - jak chesz kupkę lub siusiu to masz pf

sex - współżycie sexualne dwuch ludzi może polegać na wzajemnum uczuciu
chęci rozrywki lub na zarobku a nie na jedzenu sraniu czy szczaniu

--
To jest to, co tygryski lubią najbardziej!
Viadro

1. Data: 2002-01-09 22:20:02

Od: "iron09" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy z kim. Przypomina mi się taki tekst z filmu (mówiony przez
dziwkę) - "gdy my się p. z facetami (mężami), to oni i tak myślą o swoich
żonach."

1. Data: 2002-01-10 08:45:58

Od: "Grzegorz Malicki" <G...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Raczej jako potrzeba fizjologiczna cos w stylu jestem glodny to jem...:)
> Czy jest to wspaniale przezycie dwojga osob, jakby uwienczenie czegos...
Różnie ...
Czasem seks, czasem kochanie, zależy od partnerki (partnera).
Zresztą z tą samą osoba raz to może być seks, a raz kochanie,
albo coś pomiędzy ;-)

Grzegorz Malicki
G...@m...com

1. Data: 2002-01-10 11:34:01

Temat: Odp: sex czy kochanie ?
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
Użytkownik iron09 <m...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c3cc273$...@n...vogel.pl...
> Zależy z kim. Przypomina mi się taki tekst z filmu (mówiony przez
> dziwkę) - "gdy my się p. z facetami (mężami), to oni i tak myślą o swoich
> żonach."

To musial byc chyba jakiś straszniue głupi film, bo tekst jest co najmniej
niedorzeczny.

Pozdr
Smerf

Każdy ma prawo zmarnować sobie życie