Re: sex z inwalidą

1. Data: 2002-10-30 21:29:45

Temat: Re: sex z inwalidą
Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Radzio <d...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apkdhq$9ap$...@n...tpi.pl...

> Tak, Tak.
> "Ostatnie słowo wózkowicza?
> - Dobry piesek..."

Życiowe.:))))))

Dlatego nie chcę mieć większego psa niż york.:)

--
Agnieszka
p...@o...pl

2. Data: 2002-10-31 09:34:39

Od: "Radzio" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu Pulsarek napisał(a):

> Dlatego nie chcę mieć większego psa niż york.:)

Zgadzam się z Tobą.
Czasami zdarza się sytuacja, że ludzie biorą psy (często duże)
traktując je jako zabawkę. Bywają przypadki, że po znudzeniu się
wyrzucają je na ulicę. A wiadomo co dzieje się później. Gryzą
przypadkowych kulawych ;)))

--
Radzio #GG: 1662912
"Jedynym sposobem by żyć, jest pozwolić żyć".

3. Data: 2002-10-31 12:02:07

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:apkdhq$9ap$...@n...tpi.pl...

> Życiowe.:))))))
>
> Dlatego nie chcę mieć większego psa niż york.:)

Kochani tak ogromnie roztrząsany temat "sex z inwalidą" to szukanie dziury w
całym. Ale w sumie, nikt z was nie odpowiedział Agnieszce. Sex jak to sex jest
OK jeśli z partenrem wiąże Cię coś więcej niż sam sex. A sex z ON ... nie widze
różnicy, może troszkę wymaga większego zrozumienia obojga partnerów. hihihhi a
może sex pozwala nam zapomnieć o tej drobnej ułomności jaką jest nasza kulawość.

A pies???cóż tam pies, a pies mu mordę lizał..........

4. Data: 2002-10-31 12:37:42

Od: "LM" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kulawość.

> A pies???cóż tam pies, a pies mu mordę lizał..........

Zgadzam się w pełni - nie ma co roztrząsać zarówno w kwestii jak coś
"więcej" łączy partnerów jak i w przypadku samego sexu dla sexu
najważniejsze żeby odpowiadało to wszystkim stronom bezpośrednio
zainteresowanym (uczestniczącym w tym akcie) nie widzę powodów na jakieś
szczególne odnoszenie się do tego i specjalne odróżnianie od sexu osób
pełnosprawnych.

Pozdrawiam i wielu uniesień związanych z tematem życzę
LM

5. Data: 2002-10-31 22:48:07

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

LM jakby na to nie patrzeć uniesienia są najlepsze...........fajnie, że o tym
wspomniałeś :)))))))))))

6. Data: 2002-11-03 17:56:19

Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Jestem tu pierwszy raz i mam nadzieję , że będziecie dla mnie
wyrozumiali...{w razie jakiś potknięć oczywiście:-) }
Jestem niepełnosprawna od urodzenia, ale poruszam się samodzielnie. Noszę
protezę. Od 5 lat jestem w szczęśliwym związku ze sprawnym mężczyzną. nigdy
nie zauważyłam żeby miał jakieś problemy jeśli chodzi o seksualne obcowanie
ze mną. Wręcz przeciwnie... jest zadowolony czego najlepszym dowodem jest
nasz staż.
Tak więc nosy do góry, bo jak traficie na tego odpowiedniego dla Was
człowieka, to Jego uczucie będzie silniejsze niż jakiekolwiek fizyczne
przeszkody.
Pozdrawiam serdecznie!!!

7. Data: 2002-11-04 10:51:46

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia T. <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aq3o53$rro$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Jestem tu pierwszy raz i mam nadzieję , że będziecie dla mnie
> wyrozumiali...{w razie jakiś potknięć oczywiście:-) }

Witaj Kasiu!:)
Ja też jestem tu "nówka".:)

> Tak więc nosy do góry, bo jak traficie na tego odpowiedniego dla Was
> człowieka, to Jego uczucie będzie silniejsze niż jakiekolwiek fizyczne
> przeszkody.

O to właśnie chodzi, ale najpierw trzeba w to uwierzyć.

--
Agnieszka
p...@o...pl

8. Data: 2002-11-04 20:27:18

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pulsarek napisał(a):

> Użytkownik Kasia T. <k...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aq3o53$rro$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Witaj Kasiu!:)
> Ja też jestem tu "nówka".:)

I mamy dwie nówki :))
Hy hy hy

Witaj Kasieńko !!!

> O to właśnie chodzi, ale najpierw trzeba w to uwierzyć.

o tak

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

9. Data: 2002-11-08 18:22:34

Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pulsarek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> O to właśnie chodzi, ale najpierw trzeba w to uwierzyć.

> Jesli wchodzimy z kimś w związek, to musimy wierzyć, że to ma sens, i że
zarówno my możemy tego człowieka uszczęśliwić, jak i on nas. Inaczej od
początku jesteśmy na spalonej pozycji :-)...

Dzięki za ciepłe przyjęcie! :-)
Pozdrawiam wszystkich.

Kasia.

10. Data: 2002-11-08 18:25:23

Od: "Kasia T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Witaj Kasieńko !!!

> o tak

Jakieś problemy z wiarą we własne możliwości Kochani??? :-)

Gorąco pozdrawiam... Kasia

> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

> | http://www.proinfo.pl/jacek.k |

Akcja wyborcza
Uwaga ! W poczcie do Ciebie wykryto WIRUSA !!!
Praca dla ON w Policji?
Domek Szwedzki - czy komuś to coś mowi?
strona dla AA