sezon na rabarbar?

1. Data: 2005-05-11 18:53:00

Temat: sezon na rabarbar?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy to rzeczywiście juz sezon na rabarbar, czy jeszcze trochę za
wcześnie? Mi się wydaje, że ten co teraz jest, to jest ekspresowy
rababar, a przynajmniej pośpieszny ;-). Powiedzcie, bo chciałabym, a
boję się, że za bardzo będzie sztuczny w smaku (po tych sztucznych
ogórkach, które teraz są w sprzedaży i pomidorach dostaję nieodmiennie
zgagi).

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2005-05-11 21:05:11

Temat: Re: sezon na rabarbar?
Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> boję się, że za bardzo będzie sztuczny w smaku (po tych sztucznych
> ogórkach, które teraz są w sprzedaży i pomidorach dostaję nieodmiennie

Ja osobiście i własnoręcznie narwałam sobie rabarbaru z ogródka moich
rodziców. Zapewniam, że nie pędzony :). Liście całkiem spore a łodygi ok.
15-20 cm. A smak... Mi nieodmiennie kojarzy się z dzieciństwem i z maczaniem
łodygi rabarbaru w cukierniczce :).
--
Ania

3. Data: 2005-05-11 23:52:32

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

[...]
======================

Poki co, to jeszcze nikomu, na szczescie, nie przyszlo do glowy pedzenie
rabarbaru.
Jednym slowem, naturalny jest - ale drogi jak jasna cholera, kolo mnie po
3.50.
Ja sie pytam - za co?
Barbara

4. Data: 2005-05-12 07:31:39

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rabarbaru.
> Jednym slowem, naturalny jest - ale drogi jak jasna cholera, kolo mnie po

A ja mam problem z dostaniem rabarbaru. Wprawdzie szukałam go naokoło pracy
i domu i w Leclercu tylko, ale jak przeczytałam "sezon" to mi się
skojarzyło, że jest ogólnodostępny. Także ciasta z rabarbarem na razie nie
było. A że się na nie bardzo nastawiłam, to jak tylko dorwę ten rababar, to
go kupię, niezależnie od ceny.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

5. Data: 2005-05-12 07:52:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Barbara napisał(a):

> Poki co, to jeszcze nikomu, na szczescie, nie przyszlo do glowy pedzenie
> rabarbaru.

No to mnie pocieszyłyście, dzięki serdeczne :-). Dzisiaj kupuję rabarbar
na targowisku i piekę ciasto. Ceny jeszcze nie znam, napiszę po zakupie,
po ile u nas.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2005-05-12 10:00:37

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "aniared/A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> 15-20 cm. A smak... Mi nieodmiennie kojarzy się z dzieciństwem i z
> maczaniem
> łodygi rabarbaru w cukierniczce :).
No wiesz, tak ludziom smaku narobic...Jak ja tu w robocie sobie
pomaczam rabarbar w cukrze? :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2005-05-12 10:23:40

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:d5v0ot$afs$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
mnie po

> A ja mam problem z dostaniem rabarbaru. (...), to jak tylko dorwę ten

Nie ma jak to rabarbarek z własnej uprawy :-)
Tylko nie wiem czemu moje dziecko krzywi się na rabarbar w cieście,
nie ma też najmniejszej ochoty na maczany w cukrze.

No, ale wtedy, gdy ja jadałam rabarbar maczany w cukrze,
to nie było w sklepach non stop: cytryn, pomarańczy, mandarynek i bananów.

pozdrawiam Krycha

8. Data: 2005-05-12 12:00:24

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tylko nie wiem czemu moje dziecko krzywi się na rabarbar w cieście,
> nie ma też najmniejszej ochoty na maczany w cukrze.

Ja tez nie lubie rabarbaru... W cukrze maczanego to w zyciu bym nie zjadla
(no dobra jakby mnie ktos bardzo zmuszal, ale to ze wstretem)... W ciescie
jak jest malo, to jakos zeby zacisne i przelkne... Ale ciasto z samym
rabarbarem...oj niee...

> No, ale wtedy, gdy ja jadałam rabarbar maczany w cukrze,
> to nie było w sklepach non stop: cytryn, pomarańczy, mandarynek i bananów.
Coz jak ja bylam mala to tez nie bylo w sklepach cytryn, pomaranczy,
bananow... a rabarbaru mimo to nie jadlam...

Pzdr,
IN_(ja wiem, jestem dziwna...)

9. Data: 2005-05-12 12:36:33

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IN_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

(...) Coz jak ja bylam mala to tez nie bylo w sklepach cytryn, pomaranczy,
> bananow... a rabarbaru mimo to nie jadlam...
>
> Pzdr,
> IN_(ja wiem, jestem dziwna...)

Ależ skąd, podobno organizm sam reguluje co jest mu potrzebne
i to wtedy smakuje.
Moja siostra "wyjadała" tynk ze ściany, a ja nigdy.

pozdrawiam Krycha :-)

10. Data: 2005-05-12 12:43:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> Ceny jeszcze nie znam, napiszę po zakupie,
> po ile u nas.

Ceny kształtują się od 2,6 do 3,5zł. Kupiłam wiązkę za 3,2zł :-).
Czy Wy obieracie rabarbar z tej czerwonej skórki, czy tak cały jecie? Bo
to czerwone wydaje mi się twardawe zbytnio.

Pozdrawiam
Ewa

co jeszcze z mąki kukurydzianej?
Dietetyczne obiadki????