sigmoidoskopia sto pytan do.. ;-)

1. Data: 2003-10-01 07:10:13

Temat: sigmoidoskopia sto pytan do.. ;-)
Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
W piatek czeka mnie niestety a moze stety ) badanie: sigmoidoskopia
Chcialam sie zapytac jak to badanie wyglada (czy mam sie go bac) i jak
przygotowac sie do tego badania
ze tak powiem fizycznie i ... psychicznie
Moj Lekarz kazal mi byc na plynnej diecie dzien wczesniej czy ktos moze mi
przyblizyc co mozna wtedy jesc (potem mam zazyc FORTRANS rozumiem ze pol
dnia spedze potem w WC ;-) na nastepny dzien rano mam miec badanie w
szpitalu

Dziekuje serdecznie z gory!

--
Flowercia ]
gadu-gadu 760652

2. Data: 2003-10-01 11:23:02

Temat: Re: sigmoidoskopia sto pytan do.. ;-)
Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyblizyc co mozna wtedy jesc (potem mam zazyc FORTRANS rozumiem ze pol
> dnia spedze potem w WC ;-) na nastepny dzien rano mam miec badanie w

ja właśnie 2 tygodnie temu przeszłam to badanie. moje przygotowanie
wyglądało jednak inaczej. Dzień wcześniej jedynie wystarczy nie jeść kolacji
(ostatni posiłek to lekki obiad) a około 22,00 enema. Rano, na 2 godziny
przed badaniem kolejna enema i wszystko jest piękne i przejrzyste :-)
Osobiście polecam enemę zamiast środków doustnych. Bardzo ładnie przeczyści
jelita (a to najważniejsze), a po 15-tu minutach jest juz po wszystkim.
Wbrew powszechnej opinii aplikacja enemy nie jest tak nieprzyjemna :-). Samą
sigmoidoskopię można przeżyć. POWODZENIA!

pozdrawiam,
Małgorzata

3. Data: 2003-10-01 12:08:49

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Samą
> sigmoidoskopię można przeżyć. POWODZENIA!

dzieki serdeczne ale ja sie powiem szczerze troche boje ;-D

--
Flowercia pograzona w SAPo-ABAPowaniu ;-)
-------

4. Data: 2003-10-01 12:37:59

Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki serdeczne ale ja sie powiem szczerze troche boje ;-D
>
> --

Rozumiem Ciebie. Ja to miałam ten komfort, że robiłam prywatnie - miła
obsług, wyrozumiałość itp. Sigmoidoskopia nie należy do przyjemnych, ale nie
jest tak tragiczna jak kolonoskopia (mam nadzieję, że nigdy nie będe musiała
mieć tego badania!). Samo badanie trwa kilka minut. Czas szybko leci.
Odwagi, nie bedzie aż tak strasznie. Trzymam kciuki!

M.

5. Data: 2003-10-01 13:42:50

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

"om" <o...@g...pl> wrote in message

> [...]
> mieć tego badania!). Samo badanie trwa kilka minut. Czas szybko leci.
> Odwagi, nie bedzie aż tak strasznie. Trzymam kciuki!

DZieki Malgosiu))) ja mozna powiedziec robie polprywatnie bo do lekarza
chodze prywatnie ale skierowal mnie do szpitala w ktorym leczy ))))
mam nadzieje ze dobrze mnie beda traktowac)
pozdrawiam
PS w piatek opisze jak to przezylam zeby bylo dla potomnych)))

6. Data: 2003-10-01 16:26:47

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

blelmu$9qk$...@a...news.tpi.pl,
flowera <b...@W...com>:

> [...]
> pozdrawiam
> PS w piatek opisze jak to przezylam zeby bylo dla potomnych)))

Wlasnie spotkalem na silowni kolege, ktory mial pare dni temu to badanie -
nie narzekal, wygladal OK, ruszal sie :)

--
Robert

7. Data: 2003-10-02 06:16:04

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie spotkalem na silowni kolege, ktory mial pare dni temu to badanie -
> nie narzekal, wygladal OK, ruszal sie :)
> [...]

hehe dzieki ja tez jutro mam isc do pracy po badaniu
pozdrawiam
bogusia )))

--
[...]

wodniaczek w jaderku?
Testeo de News
[STUDIA] Ktos z Poznania?
Re: Jak lekarze korzystają z internetu...
Honorowy Dawca Krwi