siodełko rowerowe a prostata

1. Data: 2005-05-08 17:16:53

Temat: siodełko rowerowe a prostata
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś przeciwskazania do jazdy na rowerze u osób z ...odzywającą sie
prostatą?

Krasnal
================================
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2005-05-08 18:35:27

Temat: Re: siodełko rowerowe a prostata
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoć jazda na rowerze ma bardzo dobry wpływ na prostatę i to zarówno jako
profilaktyka u zdrowych, jak i u osób z problemami. U mnie lekarz stwierdził
niewielki przerost i polecił miedzy innymi rower.
Jacek

3. Data: 2005-05-08 18:41:27

Od: Mateuszek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> profilaktyka u zdrowych, jak i u osób z problemami. U mnie lekarz stwierdził
> niewielki przerost i polecił miedzy innymi rower.

Czesc. Zglupiec mozna od tych wszystkich opinii. Z tego co mnie powiedziano to
siodelko rowerowe przyspiesza a nawet uwazane jest przez niektorych lekarzy za
przyczyne problemow z prostata.
Osobiscie sklaniam sie ku tej opinii i moj rower ma siodelko ktore nie uciska
prostaty.

4. Data: 2005-05-09 20:13:18

Temat: Re: siodełko rowerowe a prostata.... I ko ma racje?
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateuszek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
lekarzy za
> przyczyne problemow z prostata.
> Osobiscie sklaniam sie ku tej opinii i moj rower ma siodelko ktore nie

Dwie odpowiedzi, dwie różne i przeciwstawne opinie. "Bądź tu mądry i pisz
wiersze"
Może ktoś więcej spróbuje się "popisać".

Krasnal
================================
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

5. Data: 2005-05-11 19:45:06

Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Mateuszek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> jako
> stwierdził

Po zacytowaniu preze mnie wczoraj tego pytania, lekarz "od
prostaty" odpowiedział identycznie, jak napisał Jacek. Nie szkodzi, a nawet
jest wskazany.

6. Data: 2005-05-11 22:21:57

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

a ja dzisiaj spytałem specjalisty i powiedział:

lekarze, którzy jerzdzą na nartach demonizują jazdę na rowerze....

ci, którzy jerzdzą na rowerze, śmieją się z tych pierwszych.....

ponoć nie ma mądrych i zależy to od : budowy człowieka, siodełka innych
czynników....

liczne badania na ten temat nie dowiodły ani pozytywnego ani negatywnego
wpływu... sądzę iż EOT :)

zdrowie a odświeżanie monitora
badania prenatalne
Pielegniarki i polozne chcace pracowac w UK
Korekcja wzroku - NFZ
Co się robi z kwiatów mniszka?