siódemka ze skrzydłem w osiem

21. Data: 2009-04-02 20:20:04

Temat: Re: siódemka ze skrzydłem w osiem
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
>>

> 9w1- może i tak. Jednak zupełnie nie zgadzam się na statyczność tego
> modelu. On po prostu zakłada brak rozwoju duchowego.
> pozdrawiam

ileż do cholery się można rozwijać?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

22. Data: 2009-04-02 20:21:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Czemu nie wyszło mi dwójka? "cieply, troskliwy, opiekunczy..."
> Szajs z tą ósemką.

jakby wyszła 2 to i tam by sie znalazło cuś do dupy.
carpe diem :)

23. Data: 2009-04-02 20:22:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Wiem, ale to ty dobrałeś dokładny opis do addamoxa.
> Ja bym tak nie potrafiła na podstawie postow w necie dobrać opis danej
> osobie.

zdecydowanie przeceniasz mój wkład pracy :)

no chyba nieźle obstawiasz :)

24. Data: 2009-04-02 20:23:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> 4w5 włóczęga
>
> Kiedyś chyba już to robiłam i chyba identyczny wynik.
>
> Opis niesamowity - tak jakby ktoś pisał o mnie. Trochę smutne.

always look on the bright side of life!
pieprzyć testy!!!

25. Data: 2009-04-02 20:34:46

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> http://www.enneagram.pl/

Z rok temu i teraz: 4 w 5 wloczega. Jak bym czytala o sobie...

Pozdrawiam :)
F.

26. Data: 2009-04-02 20:35:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ileż do cholery się można rozwijać?

A, to zależy od tego, na ile masz ochotę. Tak naprawdę, to rozwój ten nie ma
końca (choć pewno Jakub by coś w tym miejscu napisał o Drodze Avatara). Z
własnego doświadczenia i z teorii wiem także, że czasem należy się
zatrzymać- ale dłuższy postój oznacza cofanie się.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

27. Data: 2009-04-02 22:07:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 2 kwietnia 2009 22:35. carbon entity 'Chiron' <e...@o...eu>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> A, to zależy od tego, na ile masz ochotę. Tak naprawdę, to rozwój ten nie
> ma końca (choć pewno Jakub by coś w tym miejscu napisał o Drodze Avatara).

Nie drodze Awatara tylko drodze Bodhisattwy jeśli już, a Bodhisattwa stale
się rozwija i nie jest to droga w perspektywie jednego życia asymptotyczna
w górę do nieskończoności, jak u Arhata. Pewnie to, co masz na myśli mówiąc
o Awatarze są to ziemskie ludzkie emanacje Ciała Przemiany (w sanskrycie
Nirmanakaya, po tybetańsku pisownia sprul.sku wymowa Tulku) linii przekazu
--- Dalajlama, Karmapa, Bogdo Gegeni-Khan itp. ludzie, którzy są
dożywotnimi dzierżawcami linii znalezionymi po śmierci poprzedników. Ale
naprawdę ci ludzie nie są jakmiś "bogami", żeby nazywać ich Awatarami tylko
widocznym konwencjonalnym symbolem, a Ciało Przemiany jest wcielone w całą
linię, we wszystkich jej praktykujących i wszystkich, którzy mają z nią
jakieś inne związki karmiczne. Buddyjskie odradzanie się jest zupełnie czym
innym niż reinkarnacja znana z hinduizmu, owszem przechodzą ukryte ślady
pamięci poprzednich wcieleń, ale jest to ciągłość informacji/formy, a nie
substancjalna.

> Z własnego doświadczenia i z teorii wiem także, że czasem należy się
> zatrzymać- ale dłuższy postój oznacza cofanie się.

O to to!... Ale tu by trzeba wejść w to, co to jest pole aktywności, bo
jeżeli stoisz, to z niego wypadłeś. Zawsze należy przybliżać się do
miejsca, w którym prądy duchowe są żywe i ich działalność przynosi owoce.

BTW i mocno OT: Ja tu jestem dość kontrowersyjny, bo jako zdeklarowany
fizyczny i energetyczny mańkut uważam, że najlepszym sposobem na krążenie
energii do czasu wejścia w stały związek jest "czerwona ofiara" vel "miłość
tantryczna" bliska, ale nie całkiem tzw. "wolnej miłości", ale jest wiele
różnych innych sposobów ("białej ofiary", tantry "prawej ręki") dla tych,
którzy takich akcji z powodów ideologicznych nie lubią, a chcą znaleźć
zgodną z nimi drogę do przełamania paraliżujących ducha zahamowań. Zresztą
także dla tych, którzy lubią, bo z powodów kulturowych trudno znaleźć osoby
płci przeciwnej zainteresowanych duchowością, które nie dążą do stałego
związku, a jak drugi raz powtórzę "miłość tantryczna" również w efektownej
i efektywnej postaci orgiastycznej "szerzącej oświecenie drogą płciową i
wybijającej demonom zęby za pomocą wadżry" wymaga jednak czegoś więcej niż
pospolita "wolna miłość", więc paradoksalnie poza samym Tybetem i Mongolią
łatwiej znaleźć trudniejsze i mniej efektywne drogi: ćwiczenia oddechowe,
mantry i mudry, różne postaci jogi nauczyciela etc.

BTW #2 i jeszcze bardziej OT: Do chrześcijan: na połączenie z waszym Ciałem
Przemiany macie coś, czego nie doceniacie, właśnie sakrament Qurbana
Qadisha/Eucharystii w przejrzystym dla każdego buddysty typie symbolicznej
(ale substancjalnej, nie w znaczeniu protestanckim) "białej ofiary", nic
dziwnego, że związki małżeńskie zawiera się u was podczas tego obrządku.
Problem z protestantami szczególnie "talibangelikami" jest taki, że
doceniają tylko pojedynczą "czarną ofiarę" na krzyżu, która dała początek
chrześcijaństwu i nie widzą _fizycznej_ strony ciągłości niewidzialnej
linii przekazu, która nie tyle ma coś wspólnego z widzialną tradycją
instytucjonalną KRzK (bo istnieje również m.in. w prawosławiu,
anglikanizmie i luteranizmie), co raczej jest poważnym środkiem
wspomagającym wewnętrzną kultywację "ducha i prawdy", którą ci protestanci
tak sobie na pierwszym miejscu cenią. Kierowanie się "jedną Księgą" nie
zawsze jest najlepsze.

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Kiedy zacząłem po długiej przerwie ćwiczyć kung-fu, przeszedłem ku mojemu
zdziwieniu w enneagramie z 6w7 do... 8w7. I dobrze mi z tym.
Pozdrawiam, Jakub.

28. Data: 2009-04-02 22:30:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
>>
> Z rok temu i teraz: 4 w 5 wloczega. Jak bym czytala o sobie...

jeszcze chwila i pomyślę, że psp przyciąga te czwórki w piątkach :)

29. Data: 2009-04-02 22:33:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> Avatara). Z własnego doświadczenia i z teorii wiem także, że czasem
> należy się zatrzymać- ale dłuższy postój oznacza cofanie się.

wiesz, ja zasadniczo pracuje w branży, w której słowo "rozwój" odmienia
się dziennie kilkaset razy przez wszystkie przypadki. i chodzi dokładnie
o ten rozwój, o którym mówimy - o rozwój cżłowieka. choć ja mam do
czynienia z rozwojem w sensie zawodowym, to jednak jest on ściśle
związany np z kwestiami osobowościowymi.
z mojego punktu widzenia, przypatrując się temu wszystkiemu, wiem, że
gonienie za rozwojem, to jest jakiś absurdalny niedorozwój.

> serdecznie pozdrawiam

a dziękuję i wicewersja.
btw - czy mamy jakiś buddyjski zajazd na psp?
:)

30. Data: 2009-04-02 22:37:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Kiedy zacząłem po długiej przerwie ćwiczyć kung-fu, przeszedłem ku mojemu
> zdziwieniu w enneagramie z 6w7 do... 8w7. I dobrze mi z tym.

o widzisz, to jest ciekawa kwestia.
nie jest tak, ze test nie uwzględnia rozwoju. on robi fotografie stanu
obecnego. ile masz lat?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz