skad mam wiedziec?

1. Data: 2002-05-15 13:21:07

Temat: skad mam wiedziec?
Od: "Anima Mundi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam tu pewien problem. Mianowicie - nie wiem, czy wciaz chce byc z pewnym
czlowiekiem.

Nie chce wdawac sie w szczegoly (jak kazda, tak i tak historia jest dluga i
skomplikowana), ale prosze o pomoc.

Jakie pytania mam sobie zadac?
Jak sie dowiedziec, czego naprawde chce?

Na razie tak ogolnikowo, jesli beda potrzebne jakies konkrety, to napisze.

Pozdrawiam cieplo :)
Anima Mundi

1. Data: 2002-05-15 13:26:52

Temat: Re: skad mam wiedziec?
Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anima Mundi napisał(a):

> Witam!

u wrózki juz byłas?

--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-15 13:28:13

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anima Mundi napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam tu pewien problem. Mianowicie - nie wiem, czy wciaz chce byc z
pewnym
>czlowiekiem.

Zadaj sobie inne pytanie, ktore moze Ci pomoc.
Czy jestes w stanie zyc bez tej osoby?
Jesli tak, to przemysl raz jeszcze swoj problem.

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-05-15 13:32:31

Od: "Anima Mundi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jestes w stanie zyc bez tej osoby?
> Jesli tak, to przemysl raz jeszcze swoj problem.

Co to znaczy - przemysl jeszcze raz?
Bo ja chyba jestem w stanie bez niego zyc.
Mielismy juz dluzsza przerwe, bylam wtedy pewna, ze nigdy wiecej nie
bedziemy razem i zylam :)
No ale on wrocil...

1. Data: 2002-05-15 13:33:10

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rusalka" <r...@i...pl> wrote in message
> pewnym
>
> Zadaj sobie inne pytanie, ktore moze Ci pomoc.
> Czy jestes w stanie zyc bez tej osoby?
> Jesli tak, to przemysl raz jeszcze swoj problem.

A istnieja osoby (zdrowe na ciele i umysle), które_nie sa w stanie_zyc bez
kogos?

Saulo

1. Data: 2002-05-15 13:33:20

Od: "Anima Mundi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u wrózki juz byłas?

A wiesz, ze chetnie bym poszla?
Podobno pomaga

1. Data: 2002-05-15 13:33:51

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a) w wiadomości: ...
>A istnieja osoby (zdrowe na ciele i umysle), które_nie sa w stanie_zyc
bez
>kogos?

Tak, ja do takich naleze. Jak kocham, to na umor, ze nie potrafie zyc juz
bez tej osoby.
A Ty zawsze musisz sie mnie czepiac? Chcesz dostac kopa w piszczel przy
najblizszek okazji ? I to wcale nie jest zaden szantaz emocjonalny ;-)

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-05-15 13:36:08

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anima Mundi napisał(a):

> A wiesz, ze chetnie bym poszla?
> Podobno pomaga

bo zwalnia z ciezaru podejmowania samodzielnych decyzji?
zawsze mozna sie usprawiedliwic- wrózka mi mówiła zeby nie...
--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-15 13:44:52

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <ic5070_@|/wp.pl> wrote in message news:abto83$51q$1@news.tpi.pl...

> bo zwalnia z ciezaru podejmowania samodzielnych decyzji?
> zawsze mozna sie usprawiedliwic- wrózka mi mówiła zeby nie...

A Ty nigdy nie lubisz, zeby decyzja podjela sie za Ciebie?

Saulo

1. Data: 2002-05-15 13:45:39

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a) w wiadomości: ...
>Mowilem o osobach zdrowych ;-))))))))))))))
>Slyszalas o kobietach, które kochaja za mocno?:-)

Jakies sugestie????

>Tak! Tak! Przemoc! Przemoc! :-)

Przeciez mielismy nie pisac na grupie o naszych tajemnicach, no nie.

--
Rusalka
r...@i...pl

psychofizjologia widzenia, teoria widzenia, wady wzroku a sztuka-prosba o pomoc?
Bieganie a psyche
Pomóżcie
Potrzebuje pomocy
dzisiaj dotarlo do mnie .. chyba mam problem