skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny

231. Data: 2002-05-09 06:44:30

Temat: [OT] Feminizm - Fanatyzm - Rasizm
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz jaki jest efekt działań antyrasistowskich - (chodzi mi o
równouprawnienie czarnych)?

Rasizm (biali nie są równouprawnieni) - sam widziałem takiego czarnego
gnoja który wepchnął się do kolejki a na zwróconą mu uwagę zaczął
wszystkich wyzywać od rasistów itd....

I tak samo, niestety, zapowiada się sprawa z feminizmem.

Pozdrawiam
Qwax

232. Data: 2002-05-09 06:47:29

Temat: Re: skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli feminizm dazy do zhumanizowania kobiet:-)

Nie Feminizm dąży do uzyskania przez kobiety praw takich samych jak
mają mężczyźni. Humanizm postuluje by mieli "takie same" prawa.

Dostrzeż, proszę, różnicę.

Pozdrawiam
Qwax

233. Data: 2002-05-09 06:49:36

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Iza zapodała:

> Z drugiej strony, nie dziwmy sie tez
> pracodawcom-mloda kobieta prawie gwarantuje problemy: zaraz pojdzie na
> macierzynski, na zwolnienie itp.

Weź poniedziałkową wyborczą i poczytaj ogłoszenia o pracy - Ci pracodawcy
durnowaci jacyś, wszędzie szukają "młodej(20 - 25lat) dyspozycyjnej".
Pewnie nie wiedzą, że to tylko kłopot.
--
Pozdrawiam:
Justyna

234. Data: 2002-05-09 06:54:39

Temat: Re: [OT] Feminizm - Fanatyzm - Rasizm
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystkich wyzywać od rasistów itd....
>
> I tak samo, niestety, zapowiada się sprawa z feminizmem.

Feminizm istnieje już od ponad stu lat, a jakoś nie zauważyła, żeby kobiety
się szczególnie panoszyły...np. pozbawiając mężczyzn miejsc pracy.
A chamskie, roszczeniowe jednostki (Twój przykład) znajdą się zawsze i
wszędzie ( "samotne" kobiety korzystające z praw samotnych matek, mężczyźni
"na rencie" pracujący jako ochroniarze, bezrobotni pracujący na czarno i
biorący zasiłek......niektórzy nadużywają prawa).

W przypadku feminizmu jakoś nie widzę zagrożenia.
Czy fakt, ze kobiety mają już (dzięki feministkom) prawa wyborcze, prawo do
studiów, prawo do pracy, prawo do dziedziczenia, tak Cię aż uwiera? ;-)

Ola

235. Data: 2002-05-09 07:02:23

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Napisała Perełka moja, Iza <c...@o...net.pl>, odpisuję
> zatem co następuje:

> Udowodnij to pierwsze a w drugie już wierzę :-)P

Musisz mi uwierzyc na slowo, bo sposobu nie widze:-))))
Iza

236. Data: 2002-05-09 07:08:25

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abc6v7$asi$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Dla Ciebie problem, dla mnie - niekoniecznie ;-)

Pewnie, że dla Ciebie nie, bo Ciebie nikt nie ocenia przede wszystki po
walorach fizycznych...

> Dlatego możemy iść na jednakowe party - sexowne (wg Ciebie - in
> this way) Agatki zostawię Tobie a Ty nie będziesz się brał za moje
> obiekty zainteresowania :->
> "Ous gustachus sięus nieus dyskutujeus" :->

To nie chodzi o dyskutowanie o gustach. Chodzi o to, że sporo nikt nie
wymaga od facetów, żeby wszyscy wyglądali jak skrzyżowanie Adonisa z
Arnoldem, to dlaczego wymaga się tego od kobiet, a jak któraś nie może/chce
sprostać tym wymaganiom, to spotyka się z komentarzami, które dyskredytują
jej osobę...

Monika

237. Data: 2002-05-09 07:10:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Asiunia zapodała:

> He, he, a ja znam faceta ktory w ogole nie nosi majtek nawet zima, i to
> nie jest moj maz:-))

No, jak to Twój mąż przeczyta, to Ci pokaże, gdzie feministki zimują;-)))

238. Data: 2002-05-09 07:12:59

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Feminizm istnieje już od ponad stu lat, a jakoś nie zauważyła, żeby
kobiety
> się szczególnie panoszyły...np. pozbawiając mężczyzn miejsc pracy.

Prawo do wychowania dzieci - Matka pijaczka, narkomanka, z wieloma
"stałymi" partnerami otrzymuje prawo opieki nad dzieckiem mimo że
ojciec jest pozbawiony powyższych zalet.

[ciach]
> [...]
prawo do
> studiów, prawo do pracy, prawo do dziedziczenia, tak Cię aż uwiera?
;-)

Nie uwiera mnie że kobiety otrzymają te same prawa co mężczyźni
(jestem za obiema rękami). Uwiera mnie że mężczyźni nie otrzymują tych
samych praw co kobiety.

Pozdrawiam
Qwax

239. Data: 2002-05-09 07:26:49

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidka - Arfi" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A opiekowanie się tylko własnym domem i rodziną? Toż to zawód jak kazdy
inny
> ( w jakichś krajach nawet opłacany podobno)
> [...]

Tylko że te z nas, które pracują, też się opiekują domem i rodziną. Oprócz.
I dlatego jestem przeciw opłacaniu przez państwo pracy domowej. No chyba, że
w przypadku, kiedy wybiorę pracę pozadomową, państwo opłaci mi gosposię.

A żeby nie było, że nie doceniam, to przyznam, że nic mnie tak nie mierzi
jak określenie "siedzenie w domu z dziećmi".

Hanka Skwarczyńska

240. Data: 2002-05-09 07:29:19

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Nauczycielkę

> Jeśli uważasz, że za molestowanie bierze się pogłaskanie po głowie
> gratuluję Ci Twojego pozytywnego spojrzenia na świat. O ileż
szczęśliwsze
> byłoby wiele dzieci, gdyby molestowano je wyłącznie w taki sposób...

Nie zaprzeczam że molestowanie istnieje - ale miejscami "przegięcie
pały" jest obłędne.

Pozdrawiam
Qwax

[GDZIE] Dom Opieki dla starszej osoby : woj pomorskie
miłe chwile
[Profet] 'Rozmowy w toku'
Jubiler w Warszawie?
rozpad zwiazku