skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny

251. Data: 2002-05-09 08:24:45

Temat: Re: skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:abc4j4$hfu$1@news.tpi.pl...

> Piszesz serio? ;-))

A czy ta dyskusja jest aby na pewno poważna?

> [...]
> przestają być przez mnie poważnie traktowani (sama zauważam fizyczność
> przedstawicieli płci brzydkiej, ale nie oznacza to od razu gapiania się im
> na rozporki lub zadki).
>
> Obraz feministki jako babo-chłopa bez makijażu i zawsze na płaskim obcasie
> (he, he, he... im bardziej radykalne u mnie poglądy, tym wyższe obcasy...
> może po prostu zaczynam na facetów patrzeć z góry ? ;-))) to jeden ze
> stereotypów. I pewno właśnie dlatego zdarza się, że mężczyźni, ci którzy
> mnie widzą, pytają "Ty jesteś feministką?"

No i mnie dręczyło pytanie podobnej natury. Dlaczego ten między innymi Twój
feminizm (nazwałem go wcześniej feminizmem wg PSG i oceniłem pozytywnie)
jest różny od pierwotnej formy feminizmu. Ale znam odpowiedź: ewolucja i to
na szczęście w dobrym kierunku.
Oprócz pozytywnych (w moim mniemaniu) feministek, cenię oczywiście również
inne kobiety które nie uważają się za feministki, a osiągają wyznaczone
przez siebie cele nie krzykiem i manifestacjami, tylko osobowością i siłą
charakteru. Zdaje sobie sprawę że jest im trudniej niż facetom. No i
stanowią wielką siłę do przezwyciężania dyskryminacji kobiet.

Ale najważniejsze dla mnie, że w końcu zrozumiałem istotę tej dyskusji.
Jestem teraz o Was, Miłe Panie, dużo spokojniejszy (a o nas, facetów, chyba
jeszcze bardziej).

Andrzej

252. Data: 2002-05-09 08:26:09

Temat: Re: Nowe hasło
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Bądź Owsiakiem nie owsikiem!!

Idę wysprajować na murze :)
Trafne, krótkie, chwytliwe...i zgadzam się w pełni.

Ola

(Owsik na wychowawczym, zajmujący się niepłatnym, nie pomnażającym PKB,
zajęciem - reprodukcją gatunku).

253. Data: 2002-05-09 08:31:34

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w sandałach chodzi się właśnie _bez_skarpetek_
> --
dowiedziałem się właśnie wczoraj.

A przez lata walczyłem z wiatrakami. (szefami, kolegami, rodziną)

Pozdrawiam
Qwax

254. Data: 2002-05-09 08:32:36

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> W pracy w sandalach? Chyba ze w piatek.
dlaczego w piątek?

Dla mnie ważniejsza jest temperatura niż dzień tygodnia.

Pozdrawiam
Qwax

255. Data: 2002-05-09 08:38:56

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> a ta reszta to...?

Szara - milcząca - bezpłodna (choć płodząca dzieci) - masa.

Pozdrawiam
Qwax

256. Data: 2002-05-09 08:41:18

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> A ja stanika nie nosze, a feministka nie jestem:))))

Pokaż.

Qwax

257. Data: 2002-05-09 08:42:35

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy <O...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abdbks$1fr$...@n...onet.pl...

> Ale najważniejsze dla mnie, że w końcu zrozumiałem istotę tej dyskusji.
> Jestem teraz o Was, Miłe Panie, dużo spokojniejszy (a o nas, facetów,
chyba
> jeszcze bardziej).

czy to znaczy ze przestaniesz tu pisywac bron Boze? ;-))))))

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

258. Data: 2002-05-09 08:46:09

Temat: Re: [OT] Feminizm - Fanatyzm - Rasizm
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...
> Prawo do wychowania dzieci - Matka pijaczka, narkomanka, z wieloma
> "stałymi" partnerami otrzymuje prawo opieki nad dzieckiem mimo że
> ojciec jest pozbawiony powyższych zalet.

Ejże! Nie myl PRAWA z UTARTYMI ZWYCZAJAMI :-)
Polskie prawo rodzinne nie określa, która płeć ma zajmować się dzieckiem po
rozwodzie.
A więc z punktu widzenia prawa, pod tym względem mężczyźni mają równe
przywileje jak kobiety :-))

> Nie uwiera mnie że kobiety otrzymają te same prawa co mężczyźni
> (jestem za obiema rękami). Uwiera mnie że mężczyźni nie otrzymują tych
> samych praw co kobiety.

A dokładniej? O które prawa Ci chodzi?

Monika

259. Data: 2002-05-09 08:58:17

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abdcrm$ep0$2@news.tpi.pl...

> czy to znaczy ze przestaniesz tu pisywac bron Boze? ;-))))))

Po Taaaaakiej "zachęcie", sumienie nie pozwoliłoby mi przestać.

Pozdrawiam niemniej cieplutko
Andrzej

260. Data: 2002-05-09 09:04:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Eeeeee....panowie ze Stowarzyszenia Praw Ojca płaczą, że są pozbawiani
prawa
> do opieki, a potem się okazuje, że nawet nie odwiedzają dziecka w ramach
> wizyt ustalonych przez sąd albo nie płacą alimentów (oczywiście to nie
> reguła).

A wiesz jak wygląda taka ustalona prze sąd wizyta?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

[GDZIE] Dom Opieki dla starszej osoby : woj pomorskie
miłe chwile
[Profet] 'Rozmowy w toku'
Jubiler w Warszawie?
rozpad zwiazku