skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny

51. Data: 2002-05-07 14:51:51

Temat: Re: skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 May 2002 16:20:52 +0200, Jonasz <j...@p...onet.pl> wrote:
:
: PRAWDZIWE feministki nie obsługują samców, bo są nieprzemakalne na tzw.
: miłość i w tym nie mogę się z nimi zgodzić, gdyż ulegają fałszywej wizji
: człowieka..

troche nie rozumiem tego zdania. czy milosc musi oznaczac "obsluge"? i
dlaczego feministki twoim zdaniem nie potrafia kochac? ja na przyklad jestem
feministka, czyli zwolenniczka rownouprawnienia kobiet, a swojego meza
kocham, i nawet czasem sniadanie mu zrobie :) chyba jestem nieprawdziwa, ot
co :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

52. Data: 2002-05-07 15:02:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Brawo Jolu!
> Jakże ładnie wyartykułowałaś, że praca kobiet to jest tylko fanaberia i
> zarobione pieniądze właśnie po pierwsze na fanaberie idą...

Ofkors, Joanno. Faceci _wcale_ nie wydają forsy na wody kolońskie Guerlaina,
paralotnie za 5000 PLN, szybkie czerwone samochody, prenumeratę Playboya,
koszule Armaniego, breloczki ze schowkiem na prezerwatywę projektu Gucciego,
otwieracz do piwa projektu Alessiego za 120 PLN, bungee jumping, rowery
górskie z tytanową ramą, oryginalne skarpetki Burberry's, 12 whiskey
leżakowaną w dębowych beczkach, narty skiturowe, portfele na karty kredytowe
ze strusiej skóry, notebooki za 20 000 PLN i maszynki do golenia najnowszej
generacji z poszóstnym ostrzem. Tak, tak, Joanno. W domu wszyscy zdrowi?

JoP

53. Data: 2002-05-07 15:06:54

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ja Ci nie każę rezygnować... Ja po prostu próbowałam Ci coś pokazać,
> żebyś mogła widzieć nie tylko czybek swojego feministycznego nosa.

Joanno,
Jesteś nieuprzejma.

> [Ciach argumenty]
> Pozwól, że daruję sobie dalsze przekonywanie. W obecnym stanie umysłu
> (indoktrynacja) i tak nie zrozumiesz...

Indoktrynacja nie jest stanem umysłu :)
No i jesteś nieuprzejma.......

> Hmm... Oczywiście są takie egoistki,

Luuuudzie.....ręce "opadywowują".

IMO jak kobieta wpada na taki pomysł to
> powinno się ją poddać leczeniu psychiatrycznemu.

Joanno! Dobrze, ze nie jesteś krajową konsultantką do spraw psychiatrii ;-)

ola

54. Data: 2002-05-07 15:08:57

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3CD7E9C5.11474DE7@man.szczecin.pl...

Ola

> gdzie tu mowa o samotnych matkach z wyboru i z premedytacja???
>
> mozna nie miec rodziny w ogole - to raz.
> co jednak z samotnymi matkami nie z wyboru? z wdowami,
> porzuconymi, tymi, co musialy uciec od opracy? to dwa.

No przecież napisałam, ze to wyjątki od reguły

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

55. Data: 2002-05-07 15:11:52

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
najnowszej
> generacji z poszóstnym ostrzem. Tak, tak, Joanno. W domu wszyscy zdrowi?

Chyba tak, bo mój małżonek na te rzeczy nie wydaje pieniędzy...
A skąd ty wiesz, ze wydają? Pracujesz w sklepie z takimi gadgetami, czy masz
to szczęście, że Twojego męża na to stać?

56. Data: 2002-05-07 15:15:09

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 May 2002 16:37:10 +0200, Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl>
wrote:
:
: Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
: news:ab8lrh$ac3$1@news.gazeta.pl...
[...]
: > choćby na Ameryce lat dwudziestych. Przecież rozwój produkcji masowej,
: > powstanie reklamy i marketingu, cały ekonomiczny boom lat dwudziestych,
: > powstanie współczesnej mody, przemysłu kosmetycznego - to wszystko są
: > bezpośrednie konsekwencje pojawienia się kobiet na rynku pracy.
:
: Brawo Jolu!
: Jakże ładnie wyartykułowałaś, że praca kobiet to jest tylko fanaberia i
: zarobione pieniądze właśnie po pierwsze na fanaberie idą...

hmm, kto tu jest "zindoktrynowany"? i czy w ramach jedynie slusznego
swiatopogladu nie uzywasz "fanaberyjnych" kosmetykow, a ubrania nosisz co
najmniej sprzed 20 lat? :)

kasica, ktorej pensja idzie na "fanaberie" w postaci jedzenia, czynszu,
telefonu i innych szatanskich wynalazkow wspolczesnej feministycznej
cywilizacji

57. Data: 2002-05-07 15:16:54

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
> hmm, kto tu jest "zindoktrynowany"? i czy w ramach jedynie slusznego
> swiatopogladu nie uzywasz "fanaberyjnych" kosmetykow, a ubrania nosisz co

Prawie...

--
Joanna, która jak pracowała to jej pensja częściowo tylko pokrywała koszty
związane z tym hobby (znaczy pracą)...

58. Data: 2002-05-07 15:22:58

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Joanno,
> Jesteś nieuprzejma.

Przepraszam, ale niestety nie mogłam się powstrzymać.

> Indoktrynacja nie jest stanem umysłu :)

Wiem ze nie jest... To był skrót myślowy... Chodziło mi o umysł po
skutecznej indoktrynacji...

Ola

> Luuuudzie.....ręce "opadywowują".

Jesteś dziennikarką? Bo wiesz, żeby tak umiejętnie wyrwać pół zdania z
kontekstu... Po prostu genialne... Gratuluję!

> IMO jak kobieta wpada na taki pomysł to
>
> Joanno! Dobrze, ze nie jesteś krajową konsultantką do spraw psychiatrii
;-)

Też się cieszę - za dużo stresów bym miała...

59. Data: 2002-05-07 15:23:21

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> No przecież napisałam, ze to wyjątki od reguły

jakkolwiek bym nie interpretowala, nie przyszlo mi do glowy, ze
wyjatkow od reguly jest wielokrotnie wiecej od samej przypadkow
wg reguly... :-)
w takim razie nie wnikam, cofam wypowiedz.

pzdr.
Dominika

60. Data: 2002-05-07 15:24:47

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> : to szczęście, że Twojego męża na to stać?
>
> to kto wydaje w takim razie? krasnoludki? a producenci zywia sie energia

Cóż, Kasiu, nie wiem... Ale skoro Jola wie, ze takie wynalazki sa to może
wie, kto je kupuje...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

[GDZIE] Dom Opieki dla starszej osoby : woj pomorskie
miłe chwile
[Profet] 'Rozmowy w toku'
Jubiler w Warszawie?
rozpad zwiazku