skąd te lęki?

1. Data: 2000-10-18 17:37:14

Temat: skąd te lęki?
Od: "Marsaj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zauważyłem w sobie dziwne reakcje, które bardzo mnie niepokoją. Może
potraficie wyjaśnić mi o co chodzi. Mianowicie zauważyłem, że od pewnego
czasu zacząłem się cały czas denerwować, ale nie tak jak
wcześniej. Cały czas mocniej lub słabiej odczuwam lęk. Jest to dziwne bo
nie mam właściwie poodów aby się denerwować. Sprowadza się to do tego,
ze zaczynam nie wychodzić z domu, głupi telefon do znajomych powoduje ,
ze zaczynam panicznie się bać i w związku z tym nie dzwonię urywając
kontakty. Idąc ulicą wydaje mi się że wszędzie czyhają na mnie jacyś
dresiarze aby mi dołożyć itd. Chodzi o to, że nie umiem uzasadnić tych
obaw - tak jak by były niezależne ode mnie. To chyba nie jest normalne?
Pozdrawiam
Zalękniony Marcin.

1. Data: 2000-10-18 23:03:36

Temat: Re: skąd te lęki?
Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsaj <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8skn5q$8bl$...@n...internetia.pl...
> [...]
> dresiarze aby mi dołożyć itd. Chodzi o to, że nie umiem uzasadnić tych
> obaw - tak jak by były niezależne ode mnie. To chyba nie jest normalne?

ostatnio czytalem cos o tym i wydaje mi sie, ze to jakis rodzaj
schizofrenii. ja bym proponowal przejsc sie do psychologa ( trza sie
odwazyc), bo moze byc to choroba genetyczna na ktora sa leki.

1. Data: 2000-10-19 08:40:37

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Giggle <r...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8skoii$65o$...@n...tpi.pl...

> [...]
> schizofrenii. ja bym proponowal przejsc sie do psychologa ( trza sie
> odwazyc), bo moze byc to choroba genetyczna na ktora sa leki.

Facet! Odpierdolilo Ci?! Jak sie na tym nie znasz to siec jak gowno w trawie
i sie nie odzywaj!

Gosciu jest chory na nerwice lękawa zreszta nawet bardzo lagodna a ty tu
wyjezdzasz z tekstami o shizoferni. Chcesz zeby sie zaczał bac choroby
psychiczej?

Sorry, ale wysiwadczyles niedziedzia przysluge.

Musisz poczytac jeszcze wiecej.

Pozdrawiam

Wieslaw Paslawski

1. Data: 2000-10-19 09:36:22

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dresiarze aby mi dołożyć itd. Chodzi o to, że nie umiem uzasadnić tych
> obaw - tak jak by były niezależne ode mnie. To chyba nie jest normalne?

To sa najnormalniejsze na swiecie obajwy nerwicy lekowej na ktora
choruje cala masa ludzi. Nie wiesz o tym, poniewaz jak dotad pewnie
w ogole sie tymi sprawami nie interesowales.

Ten irracjonalny lek ma swoje racjonalnie uzasadnienie, ale nie wiesz
o tym poniewaz wszystkie leki, ktore do tej pory przerzywales zostaly
zepchniete do podsiwiadomosci. Nerwicy przewaznie nabawia sie w
dzicinstwie a jej objawy pod wplywem stresow pojawiaja sie w doroslym
zyciu.

Ludzie chorzy na nerwice odczowaja lek w stosunku do rozamitych rzeczy lub
sytuacji. Ty sie boisz tego, ze ktos cie napadnie inny boi sie czegos
innego.
W przypadku nerwicy jest to normalne, "ona tak ma".

Jak z tego wyjsc.

Credo: NIE MA NERWICY NIE DO WYLECZNIA.

Newice leczy sie za pomoca psychoterapi czasmi wspieranej lekami
zmiejszajacymi.
poczucie leku. Zadarza sie, ze newica przechodzi sama, ale nie leczona moze
po pewym czasie znowu powrocic. Z drugiej strony mozna sie z niej wyleczyc
calkowice
i wtedy nawroty tej choroby juz nie wystepuja.

Skoro pojawily sie te leki to moze warto popracowac na nimi tak aby nie
pojawialy sie
w przyszlosci?

Twoja nerwica nie jest, ze tak powiem ani ostra ani ciezka i mozna sie z
niej wyleczyc
w przciagu od 3 miesiecy do maksymalnie roku.

Jesli uznasz ze chcesz podjac lecznie to skontaktuj sie z ktoryms z tych
osrodkow:

Intra". Ośrdek pomocy i Edukacji Pschoogicznej 826 3534
Labolatoruum psychoedukacji katowicka 18. tel. 617 61 64

Irena Putek - prywatny gabinet psychoterapii nerwic. tel. 501 723 805.

Glowa do gory, zobaczysz ze wyjdziesz z tego.

Pozdrawiam

Wieslaw Paslawski

1. Data: 2000-10-19 10:32:22

Temat: Re: skd te lki?
Od: "Konik Bujany" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Wieslaw Paslawski" <w...@p...com>

Intra". Ordek pomocy i Edukacji Pschoogicznej 826 3534
Labolatoruum psychoedukacji katowicka 18. tel. 617 61 64
A które miasto masz na myśli ? Tak mi się coś widzi, że Berlin, ale pewności
nie mam. :-)))

1. Data: 2000-10-19 10:52:40

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konik Bujany <p...@p...na.niusy.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8smiie$31v$...@n...tpi.pl...
[...]

faktycznie zaapomnialem podac ze to Warszawa. to znaczy ja wiem ze gosciu mieszka w
warszawie bo
laczyl sie do modemem internetu przez access serwer:
"as1-29.poleczki.dialup.inetia.pl"

wystraczy wiec wykonac tracerouta na ten adres aby stwierdzic, ze to w Warszawie.

traceroute to as1-29.poleczki.dialup.inetia.pl (195.114.162.29), 30 hops max, 40
byte packets
1 s-gate (157.25.5.1) 2 ms 8 ms 11 ms
2 juma-fe-2-0.ipartners.pl (157.25.193.137) 42 ms 7 ms 9 ms
3 taro-atm3-0-15.ipartners.pl (157.25.2.157) 5 ms 21 ms 3 ms
4 kaga-atm3-0-10.ipartners.pl (195.94.192.141) 12 ms 89 ms 18 ms
5 Piekna-gw-atm2-0-11.warman.org.pl (195.187.253.121) 28 ms 25 ms 14 ms
6 194.181.0.42 (194.181.0.42) 20 ms 5 ms 6 ms
7 Netia-gw-s1-1-1.inetia.pl (195.114.190.117) 11 ms 8 ms 12 ms
8 Warszawa-gw-s1-1.inetia.pl (195.114.190.106) 18 ms 10 ms 17 ms
9 Warszawa-as1.inetia.pl (195.114.161.34) 18 ms 21 ms 16 ms
10 as1-29.poleczki.dialup.inetia.pl (195.114.162.29) 380 ms (ttl=119!) 712 ms
(ttl=119!) 1266 ms (ttl=119!)

Pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2000-10-19 16:59:19

Od: "Marsaj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| schizofrenii. ja bym proponowal przejsc sie do psychologa ( trza sie
| odwazyc), bo moze byc to choroba genetyczna na ktora sa leki.

Dzięki za odpowiedz na mój post - choć z tą schizofrenia to chyba trochę
przesada :-).
Odwazyłem się i poszedłem do psychologa (czy cuś takiego - tyle tu
róznego nazewnictwa) ale jakoś nie mam jeszcze zaufania do tego rodzaju
specjalistów.
Myśle, że trzeba to było zrobić wiele lat temu - byłoby może łatwiej. no
nic musze się wziaść za siebie.
Pozdrawiam
Marsaj

1. Data: 2000-10-19 17:25:13

Od: "Marsaj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wieslaw Paslawski <w...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8smf8n$qjl$...@n...ipartners.pl...

| Użytkownik Marsaj <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
| napisał:8skn5q$8bl$...@n...internetia.pl...
potraficie wyjaśnić mi o co chodzi. Mianowicie zauważyłem, że od pewnego
czasu zacząłem się cały czas denerwować, (.........) Cały czas mocniej
> [...]
| choruje cala masa ludzi. Nie wiesz o tym, poniewaz jak dotad pewnie
| w ogole sie tymi sprawami nie interesowales.

Marsaj: Zacząłem, bo zrozumiałem wczym problem. Wcześniej myslałem że
taki jestem i taki mam byc. Chyba się myliłem..

| Credo: NIE MA NERWICY NIE DO WYLECZNIA.

Marsaj: To dobrze bo mam coraz częściej wrażenie, ze przestałem się
rozwijać a nawet zaczynam cofać. Wiesz co mam na myśli...

> [...]
wyleczyc
| calkowice
| i wtedy nawroty tej choroby juz nie wystepuja.
(...........)|
> [...]
805.
| Glowa do gory, zobaczysz ze wyjdziesz z tego.

Marsaj: Zastanawiam się czy w tej sytuacji powinienem udać się do
specjalisty od leczenia nerwic, czy może to być każdy "psycholog"?
Trochę pogubiłem się w ilości specjalizacji
(psychologia,psychoterapia,psychiatria...) Nie bardzo potrafię się w tym
zorientować, a ma to chyba wpływ na sposób leczenia.

| Pozdrawiam

| Wieslaw Paslawski

Pozdrawiam
Marsaj

1. Data: 2000-10-19 19:03:18

Od: "Marsaj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesamowita ta technika. Już zdążyłem się przyzwyczaić,że mój numer w
komórkach wyświetlany jest u osoby do której dzwonie ale nie
wiedziałem, że można to samo zrobić w necie. Sama świadomość tego może
podnieść zdesperowanego nerwicowca na duchu.
Pozdrawiam

Użytkownik Wieslaw Paslawski <w...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8smjno$1v6$...@n...ipartners.pl...

1. Data: 2000-10-20 05:22:23

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Facet! Odpierdolilo Ci?! Jak sie na tym nie znasz to siec jak gowno w
trawie
> i sie nie odzywaj!

No, no, no...pierwszy raz na grupie a juz spotkalem takie ladne zdania. Po
pierwsze czy znasz dobrze j. polski tak zeby zrozumniec to o co mi chodzi? Z
tego co ja wiem to po zapisaniu sie otrzymalem taka fajna wiadomosc, ze
tutaj gada sie o problemach psychologii, lecz nie wszyscy sa na pozjomie
zamierzony mistake) dr. hab. spec. blablabla...Wieslawa. Zreszta facet (jak
to ujales) przeczytaj zanim cos powiesz, bo jezeli bys sie przyjrzal too
zauwazylbyss, ze tego textu nie pisal jakis guru jak zapewne uwazasz - ty,
lecz zwykly czlowiek - ja, ktory ostatnio o czyms podobnym czytal. W sposob
jaki wyrazasz zdanie o innych sam mozesz kogos doprowadzic do stanu jak to
ujales 'nerwice lekawa ', bo czy do zony i dzieci ( jesli masz) tez tak
ssie zwracasz jak cos powiedza co wg ciebie nie trrzyma sie kupy ani dupy?
To nazywa sie zastraszanie przed podjeciem wyzwania i tez doprowadza do ch.
psychicznej. To by bylo na tyle. Nie zrozum mnie zle, ale czasem wqurza
mnie jak ktos taak do mnie mowi i musze to odreagowac.

> Pozdrawiam

Ja tez

Giggle

Rodzaje obledu