sklep w Krakowie

1. Data: 2006-06-19 07:09:34

Temat: sklep w Krakowie
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że gdzieś było ale nijak nie mogę znaleźć?
Gdzie w Krakowie jest dobrze zaopatrzona pasmanteria chodzi mi o mulinę DMC,
kanwę różnego koloru, kanwę do poduszek, ołówek do kopiowania itp.
Ślicznie proszę o informację Syla

2. Data: 2006-06-19 09:12:44

Temat: Re: sklep w Krakowie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzie w Krakowie jest dobrze zaopatrzona pasmanteria chodzi mi o mulinę
> DMC, kanwę różnego koloru, kanwę do poduszek, ołówek do kopiowania itp.

Prosze bardzo:
1. Malopolskim Centrum Szycia i Robotek
Recznych Axal Polska s.c. przy ul. Kalwaryjskiej 9-15, w 30-504 Krakowie,
tel.: 012 656 72 56, adres strony: www.axal.pl, adres e-mail: i...@a...pl.

2. Pasmanteria kłebuszek, róg ulic Karmelickiej i Michałowskiego, w bramie
tuz przy rzystanku tramwajowym,

3. Mały Rynek, tez w bramie, idac od ul. Siennej po prawej stronie za domem
maklerskim i apteka.

4. dwie pasmanterie w M1, jedna w sklepie z maszynami, druga tuz przed
realem idac od media markt.

5. ul. Kosciuszki, tuz przy przystanku trmwajowym (trzeba wysiasc przystanek
za jubilatem)

6. pasmanteria przeniosiona z ul.szewskiej, przecznica z ul. zwierzynieckiej
(ktorej to nazwy nie pomne) ale w poblizu polskiego lnu.

7. ul. Dluga, przed Kleparzem Nowym po prawej stronie na rogu z jakas ulica
(ktorej oczywiscie nie pamietam) ale tam jest sygnalizacja swietlna (jako
znak rozpoznawczy na pewno go nie przegapisz)

wiecej nie pamietam, ale na pewno dziewczeta dorzuca co nieco.

sklerotyczny skrzacik

3. Data: 2006-06-19 09:45:37

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ulica (ktorej oczywiscie nie pamietam) ale tam jest sygnalizacja swietlna
> (jako znak rozpoznawczy na pewno go nie przegapisz)

jeżeli chodzi o duży wybór różnych rzeczy, ( bo mulina to raczej w każdej
jest, to polecam nr 5 i nr 1.
Jeszcze jest w NHucie w DH Wanda - też duży wybór

pzdr
Dodo

It has removed 246 spam emails to date.
Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len

4. Data: 2006-06-19 10:00:59

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> pzdr
> Dodo
>
> podobno z Małego Rynku przeniesiona na ul. Studencką 3
i ze Zwierzynieckiej też już chyba przeniesiona tylko nie wiem gdzie

Justyna

5. Data: 2006-06-19 11:01:33

Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny bardzo bardzo wszystkim Wam dziękuję całuski Syla

majowa sabrina
--------->> szerokie jeansy
czapeczka/chustka z daszkiem
szydełkowe różności - getboty