skórcz pisarski !!!

1. Data: 2000-08-11 14:31:48

Temat: skórcz pisarski !!!
Od: "kuba" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od półtora roku cierpię na chorobę zwaną "skórczem pisarskim". Nie ma on
podłoża neurologicznego. Leczenie farmakologiczne nic nie pomogło.

Jestem nauczycielką i choroba ta jest dla mnie bardzo uciążliwa. Bardzo
proszę o szybką radę i odpowiedź.

Basia.

2. Data: 2000-08-11 14:50:38

Temat: Re: skórcz pisarski !!! - OT
Od: "Marta" <m...@...kuku.com> szukaj wiadomości tego autora

kuba <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Od półtora roku cierpię na chorobę zwaną "skórczem pisarskim". Nie ma on
> podłoża neurologicznego. Leczenie farmakologiczne nic nie pomogło.
>
> Jestem nauczycielką i

Nie chcialabym, zeby Pani uczyla moje dzieci. Poza tym - zycze zdrowia.

Marta

3. Data: 2000-08-11 15:43:49

Temat: Re: skórcz pisarski !!!
Od: "Wojtek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podłoża neurologicznego. Leczenie farmakologiczne nic nie pomogło.
>
> Jestem nauczycielką i choroba ta jest dla mnie bardzo uciążliwa.

Normalnie jest to jedna z postaci ruchowych nerwic zawodowych
(niemożność lub upośledzenie wykonywania jakiejś wyćwiczonej i stale
powtarzanej czynności wskutek występowania stanu skurczowego w
odpowiednich grupach mięśni). Niestety trudna do leczenia.
U Pani może być to kara za błędy ortograficzne ;-).
Prawidłowa nazwa brzmi kurcz pisarski (graphospasmus).
Życzę zdrowia

--
Wojciech Gocek MD
n...@m...pl

4. Data: 2000-08-11 21:02:37

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):

> kuba <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie chcialabym, zeby Pani uczyla moje dzieci. Poza tym - zycze zdrowia.
>
> Marta

No tak....Nauczycielka..... a robi błędy ortograficzne.

----
Kaja

5. Data: 2000-08-12 12:56:29

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisała

> No tak....Nauczycielka..... a robi błędy ortograficzne.

A może to Amerykanka i uczy w Polsce języka angielskiego ;~)

Maja

drganie powieki
Alergia
klasyfikacja brodmanna ????
Wysoki poziom - kwas askorbinowy (witamina C)
a co to jest turetyzm??