skosne oko!

1. Data: 2003-09-04 08:35:53

Temat: skosne oko!
Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)

mam bardzo lekko skosne oczy, co wydobyla zwlaszcza krociotka, prosta grzywka
i chcialabym jakos makijazowo wzmocnic ten efekt. znacie jakies triki? a moze
strony z rysunkami? mnie sie nic nie udalo znalezc, ale skoro wiecie, gdzie w
sieci kupic kimono to moze i to sie znajdzie...:)

pozdrawiam

mandra

1. Data: 2003-09-04 09:02:27

Temat: Re: skosne oko!
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> witam :)
>
> mam bardzo lekko skosne oczy, co wydobyla zwlaszcza krociotka, prosta
grzywka
> i chcialabym jakos makijazowo wzmocnic ten efekt.

Kreska na powiece, pociągnięta lekko ku skroni?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
"Mężczyzna może dopóty kochać dwie kobiety, dopóki jedna się nie zorientuje"
Sidonie Gabrielle Colette

1. Data: 2003-09-04 09:13:06

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

mandragora wrote:

> [...]
> strony z rysunkami? mnie sie nic nie udalo znalezc, ale skoro wiecie, gdzie w
> sieci kupic kimono to moze i to sie znajdzie...:)

Ciemna kreska nad zewnetrznymi 2/3 gornej powieki, przedluzona w kaciku
lekko do gory. Troche rozetrzec, to nie bedzie tak bardzo widac :)
Pomaga tez ciemny cien od zewnetrznego kacika oka prawie do zewnetrznego
konca brwi, a jasny na reszte powieki. Oczywiscie to wersja wieczorowa,
w dzien nosze raczej tylko kreske albo leciutenki cien.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-04 10:57:30

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4-09-2003 o godz. 10:35 mandragora napisał(a):
> mam bardzo lekko skosne oczy, co wydobyla zwlaszcza krociotka,
prosta grzywka
> i chcialabym jakos makijazowo wzmocnic ten efekt. znacie
jakies triki

hej

Ja uzywam linera w plynie - przy zewnetrznym kaciku oka ciagne
kreske lekko do gory.

kinga

Dwie kobiety. Dwa światy. Jeden mroczny sekret. BASEN.
W kinach od 5 września. < http://film.wp.pl/p/film.html?id=7645&h=4806374 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-09-04 10:57:53

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter <r...@a...net> napisał(a):

> [...]
> konca brwi, a jasny na reszte powieki. Oczywiscie to wersja wieczorowa,
> w dzien nosze raczej tylko kreske albo leciutenki cien.

wlasciwie robie to wszystko, co napisalas, ale efekt jest sredni. tzn oko mi
sie robi bardziej okragle wlasnie... juz nawet nie maluje dolnych rzes ;)
a w ogole to ciemnymi cieniami (najchetniej szarosc ciemna, zimna, brudna;
ulubione to art deco nr 2) ja sie maluje na codzien, jasnych na mnie nie widac
(mam ciemna karnacje, ostre, wyraziste rysy, dosc oryginalna urode - ciemny,
ale roztarty makijaz nie jest na mnie wyzywajacy)
i wlasciwie nie mam wersji wieczorowej makijazu, bo cokolwiek wiecej i mocniej
od razu mnie postarza.
marzy mi sie tez czerwona szminka, ale jeszcze bardziej wyostrza mi rysy :(

ale chyba zbaczam z tematu :)

ktos jeszcze ma pomysl na skosne...?

mandra

1. Data: 2003-09-04 11:37:24

Od: "malina " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mandragora <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
grzywka
> i chcialabym jakos makijazowo wzmocnic ten efekt. znacie jakies triki? >

cuda mozna zdzialac odpowiednio malujac rzesy
skosnosc oka podkleslisz baaaaardzo dokladnie tuszujac zewnetrzne gorne rzesy
ja robie tak: maluje calosc rzes, odczekuje chwile i rozczesuje je, a pozniej
maluje raz jeszcze ich zewnetrzne czesci.
w wersji wieczorowej lub imprezowej mozna sie posilkowac kepkami sztucznych
rzes. a jak dodasz lekko podniesiona ku kurze kreska to bedzie bosko.

malina

1. Data: 2003-09-04 11:54:54

Od: "malina " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak dodasz lekko podniesiona ku kurze kreska to bedzie bosko.

> malina

sorry, ku kurze to nie polecam, bo nie wiadomo gdzie najblizsza kura sie
znajduje :) ku gorze oczywiscie.

malina /ciagle bedaca pod wplywem marsa?/

1. Data: 2003-09-04 12:01:29

Temat: Re: skosne oko i inne maki
Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

malina <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> ja robie tak: maluje calosc rzes, odczekuje chwile i rozczesuje je, a pozniej
> maluje raz jeszcze ich zewnetrzne czesci.

malino! z rzesami tez kombinowalam - zaczesuje je na bok, na zewnatrz :) daje
to fajny efekt, ale bardzo delikatny

> w wersji wieczorowej lub imprezowej mozna sie posilkowac kepkami sztucznych
> rzes. a jak dodasz lekko podniesiona ku kurze kreska to bedzie bosko.

sztuczne rzesy na pewno bylyby super, ale mam obawy - zawsze sobie wyobrazam
ich odklejenie sie w co dramatyczniejszych okolicznosciach ;)

eh, chyba zostaje kombinowanie z kreskami, nie umiem sie obslugiwac
eyelinerami, a kredki nie sa zbyt trwale, ale jak mus to mus ;)

a w ogole to wszystkim kombinujacych z makijazami polecam strony:
http://www.maccosmetics.com/ (dzial 'looks') i
http://www.urbandecay.com/
- bardzo fajnie rozrysowane makijaze ze zdjec.

mandra

1. Data: 2003-09-05 14:22:43

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

mandragora <m...@n...gazeta.pl> wrote:

> http://www.urbandecay.com/

Ozłocę Cię za tego URLa :-))) Urban Decay ma chyba najbardziej odlotowe
kolory cieni do powiek, jakie kiedykolwiek widziałam, że nie wspomnę o
nazwach. Spotkałam kiedyś te kosmetyki w Sephorze w Bourges, spodobały mi
się, i jak ostatnia ofiara kupiłam tylko jeden jedyny cień do powiek, w
naiwności swej sądząc, że będą w każdej innej Sephorze ;-) Niestety,
niestety, już nigdy się na nie nie natknęłam. Dobrze wiedzieć, że można je
kupić przez Internet :-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

poszukuje lekarza
Niech żyje róż!!!
Włosy
ISIA i LIA :)