skumulowana złość

1. Data: 2010-03-31 09:05:56

Temat: skumulowana złość
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam następujący problem:
Przez całe życie nie okazywałem złości chociaż doświadczałem przemocy. Wszystko
trzymałem w sobie. Zaowocowało to depresją, a potem wybuchami gniewu. Teraz mam
problem z gniewem, nienawiścią choć nie jestem agresywny.
Mam pytanie:
Jak można sobie poradzić ze "skumulowaną" złością. Kupiłem sobie worek bokserski
i boksuję oraz przeszedłem na wegetarianizm (bo dowiedziałem się, że mięso
wywołuje agresję w człowieku). Co jeszcze mogę zrobić?
Byłbym wdzięczny za pomocne pomysły.

2. Data: 2010-03-31 09:17:10

Temat: Re: skumulowana złość
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Mar 2010 11:05:56 +0200, j...@p...onet.pl
napisał(a):

> [...]
> i boksuję oraz przeszedłem na wegetarianizm (bo dowiedziałem się, że mięso
> wywołuje agresję w człowieku). Co jeszcze mogę zrobić?

We mnie i wielu znanych mi osobach agresję wywołuje BRAK mięsa, więc nie
wiem, jak to z Tobą będzie :-)

3. Data: 2010-03-31 09:30:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i boksuję oraz przeszedłem na wegetarianizm (bo dowiedziałem się, że mięso
> wywołuje agresję w człowieku). Co jeszcze mogę zrobić?

Wyszalnie wszelkie?
Rower, bieganie, pływanie?
Nie dość, że się wyszalejesz, to jeszcze endorfiny Ci się wydzielą, więc
powinno być OK.

I może.... jakiś trening asertywności? Komunikacji? Żeby ci ten wulkan tak
nie pęczniał?

MK

4. Data: 2010-03-31 11:00:16

Temat: Re: skumulowana z?o??
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 31 marca 2010 11:05. carbon entity
'j...@p...onet.pl' <j...@p...onet.pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> agresywny. Mam pytanie:
> Jak można sobie poradzić ze "skumulowaną" złością. Kupiłem sobie worek

Ćwicz kung-fu. Boks "europejski" tylko wzmaga agresję.

> oraz przeszedłem na wegetarianizm (bo dowiedziałem
> się, że mięso wywołuje agresję w człowieku).

Bla, bla, bla. Co prawda kuchnia chińska używa niewiele mięsa, ale nie
wzbrania się calkowicie od niego. Widziałeś kiedyś agresywnego
praktykującego buddystę lub taoistę?

> Co jeszcze mogę zrobić?
> Byłbym wdzięczny za pomocne pomysły.

Qigong.

5. Data: 2010-03-31 13:06:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:hova01$ts5$1@news.onet.pl...
> środa, 31 marca 2010 11:05. carbon entity
>
> Qigong.

Fjubżdziu.

6. Data: 2010-04-02 15:54:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 31 marca 2010 15:06. carbon entity 'Ghost' <g...@e...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
> wiadomości news:hova01$ts5$1@news.onet.pl...

> Fjubżdziu.

What?

Qigong jest podstawowym elementem budowania energii i harmonizacji człowieka
z otoczeniem, nieodzowną częścią zaawansowanych praktyk wewnętrznego kung-fu
(neijia). Ktoś, kto uprawia te wszystkie praktyki łatwo może poradzić sobie
z wewnętrzną agresją, bo staje się silny i przestaje się bać. Agresja i
strach są oznakami wewnętrznej słabości.

7. Data: 2010-04-02 21:17:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:hp5404$a0h$2@news.onet.pl...
> [...]
> z wewnętrzną agresją, bo staje się silny i przestaje się bać. Agresja i
> strach są oznakami wewnętrznej słabości.

Taktak...

8. Data: 2010-04-02 22:24:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 2 kwietnia 2010 23:17. carbon entity 'Ghost' <g...@e...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Taktak...

Słabości ducha.

Re: Niezręczna cisza
Aproposik...