skup

1. Data: 2009-12-05 20:41:06

Temat: skup
Od: "Leszek Konopa" <l...@s...clan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam do sprzedania wózek elektryczny typu skuter , może ktoś wie kto zajmuje
się skupem tego rodzaju sprzętu ?.

Za pomoc z góry dzięki.
LESZEK
-----------------------------------
" Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"

2. Data: 2009-12-08 14:27:50

Temat: Re: skup
Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 grudzień (sobota), Leszek Konopa napisał(a) co następuje:

> Mam do sprzedania wózek elektryczny typu skuter , może ktoś wie kto zajmuje
> się skupem tego rodzaju sprzętu ?.

Warto dać ogłoszenie na portalu IPON.pl
A co do skupu to w Twoim mieście rozejrzyj się za organizacjami oraz
instytucjami dysponującymi sprzętem rehabilitacyjnym.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

3. Data: 2009-12-08 20:48:38

Od: "Leszek Konopa" <l...@s...clan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Serdeczne dzięki za podpowiedż.

LESZEK

Użytkownik "Paulla" <u...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> instytucjami dysponującymi sprzętem rehabilitacyjnym.
>

> --
> Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd

Re: Neostrada
mam pytanko
Sprzedam wózek aktywny Soldier
Platforma. krzesełko.
Ile moze kosztowac mieszkanie dla ON we Wroclawiu