Re: skurcze lydek

From: "dziecio" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: skurcze lydek
Date: Tue, 26 Aug 2003 19:57:04 +0200

Skurcze pojedynczych grup miesniowych, moga byc spowodowane ich
zwiekszonym wysilkiem - moze po prostu z racji wakacji sie ruszasz wiecej
niz w ciagu roku (siatkowka, te sprawy..) i mniej jesz (dieta, duzo slonca).
Jak nie pomoga Ci zabiegi przywracania rownowagi Ca-Mg (u mnie rodzinne
to mozesz sprobowac mniej solic (mniej jonow sodu) a jak i to nie pomoze to
mozna przyjmowac potas (pomidorki). I lepiej poczytac o dietach, niz lykac
piguly
(chociasz to nie zawsze akurat ;-D)

pozdrawiam dzi