skutecznosc

1. Data: 2003-02-21 13:29:19

Temat: skutecznosc
Od: "becisko" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek po dziesieciu dniach skonczylam brac antybiotyk (obnizajacy
skutecznosc tabletek).
Jutro tzn. w sobote zaczynam nowe opakowanie tabletek (cilest) po 7 dniowej
przerwie.
Czy juz po wzieciu tej tabletki skuteczność bedzie znowu zachowana w zwiazku
z tym antybiotykiem?
Wydaje mi sie ze tak ale wole sie upewnic.
Dzieki

2. Data: 2003-02-21 14:29:29

Temat: Re: skutecznosc
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becisko" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zwiazku
> z tym antybiotykiem?
> Wydaje mi sie ze tak ale wole sie upewnic.

mysle , ze dopiero po 7 dniach brania pigulek czyli pelna antykoncepcja
osmego dnia, bo poprzedni cykl jest pod znakiem zapytania , wiec tak,
jakbysmy zaczynali brac po raz pierwszy ...tym bardziej ,ze bylo 7 dni
przerwy.
Jola L-L

3. Data: 2003-02-21 17:19:44

Temat: Odp: skutecznosc
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b35db8$qd2$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> osmego dnia, bo poprzedni cykl jest pod znakiem zapytania , wiec tak,
> jakbysmy zaczynali brac po raz pierwszy ...tym bardziej ,ze bylo 7 dni

Hmm... a dlaczego akurat po siedmiu dniach brania pigułek? I co ma do tego
7-dniowa przerwa, przecież przy Cileście zawsze trzeba zrobić tygodniową
przerwę przed nowym opakowaniem (chyba, że ta przerwa była zrobiona w
"połowie" opakowania, ale nie sądzę). A tak poza tym to ja też jestem
ciekawa, jak antybiotyki wpływają na pigułki.
Pozdrawiam,
Marvelle

Dosc wstydliwy problem...
Udar mózgu - utrata pamięci. pytanie