słaby zarost

1. Data: 2003-11-27 20:29:50

Temat: słaby zarost
Od: "thomas" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam następujący problem, a mianowicie słaby zarost na twarzy,

jestem z tego powodu bardzo zakompleksiony, ponieważ występuję

tylko w małych ilościach pod nosem i na brodzie. To chyba nie jest

normalne ponieważ mam 32 lata, może jedyny plus tego jest taki, że golę się
tylko raz

w tygodniu no i jak na swój wiek dość młodo wyglądam.

Czy jest na to jakiś sposób, może jakaś kuracja hormonalna.

Co ciekawe w innych miejscach występuję w normalnych ilościach,

mam dość duży tors.

Proszę o porady

T.K

2. Data: 2003-11-30 12:58:45

Temat: Re: słaby zarost
Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2003 21:29:50 +0100
"thomas" <t...@p...onet.pl> naskrobał(a):

> Mam następujący problem, a mianowicie słaby zarost na twarzy,
> jestem z tego powodu bardzo zakompleksiony, ponieważ występuję
> tylko w małych ilościach pod nosem i na brodzie. To chyba nie jest

tz nie rozumiem... nie bylbys zakompleksiony gdybys musial sie golic
codziennie?
ja tam tobie zazdroszcze - ja akurat mam zarost diabelnie twardy
(niestety) i szybko (rowniez diabelnie) rosnacy, przez co juz przytarlem
twarz pewnej slicznotce (od tamtej pory musze baaardzo uwazac na stan
zarostu) - wierz mi ale to zadna radocha miec zarost, chyba ze celem
twojego zycia jest zapuscic wasy
ja przyznam wolalbym sie z toba zamienic

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

3. Data: 2003-12-01 23:26:12

Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ja przyznam wolalbym sie z toba zamienic

ze mna to samo. jakbym mogl zrezygnowalbym w ogole z owlosienia twarzy;-)
Same minusy:
-trzeba sie prawie codziennie golic zeby dobrze wygladac
-trzeba wiec kupowac, pianki, zele, kremy, maszynki
-jak maszynka nie jest ostra to boli;)
-jak sie za czesto golisz pod wlos to jestes pozniej caly obolaly i
czerwony;)
-drapiesz swoja kobiete a ona tego nie lubi
-jak chcecie poszalec na maxa kilka dni pod rzad (urlop) bez ryzyka ze w
pewnym momencie ja podrapiesz, konczy sie to dla ciebie powrotem do domu z
obolala i zaczerwieniona od golenia twarza

tak wiec nie masz tak zle:-)
pozdrawiam,
piotrek

plamki na stopach - help