slimaki w ogródku - jak zwalczyc

1. Data: 2001-10-19 05:46:44

Temat: slimaki w ogródku - jak zwalczyc
Od: "Wiesiek L." <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrego sposobu na pozbycie sie slimaków z ogródka .
Slyszalem o zabach - czy to dobry sposób .
Jesli nie to prosze o inne propozycje .

Wiesiek L.

2. Data: 2001-10-20 09:39:39

Temat: Re: slimaki w ogródku - jak zwalczyc
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesiek L." <l...@c...pl> napisał w wiadomości
> Szukam dobrego sposobu na pozbycie sie slimaków z ogródka .
> Slyszalem o zabach - czy to dobry sposób .

Uważam, ze to najlepszy sposób. Problem w tym, żeby "pojemność" żab
odpowiadała ilości ślimaków.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-10-20 18:45:47

Temat: Odp: slimaki w ogródku - jak zwalczyc
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze lepsze mogą być ropuchy, one nie wymagają posiadania bajorka, a
jedynie jamek pod kamieniami w skalniaku. Ja mam u siebie prawie 10 ropuch
paskówek na 300m2 ogródka. Slimaków też mam mnóstwo, prze cały rok było
wilgotno:)

>Szukam dobrego sposobu na pozbycie sie slimaków z ogródka .
> Slyszalem o zabach - czy to dobry sposób .

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
nierozlaczka@poczta.onet.pl> >

4. Data: 2001-10-21 18:35:05

Od: "Paweł Kożdoń" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można je gdzieś kupić ??
Paweł

5. Data: 2001-10-22 13:10:59

Od: "Fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może coś radykalniejszego
kumkanie też ne naeży do najprzyjemniejszych
a jak wszystkie ślimaki zostaną zjedzone

6. Data: 2001-10-22 13:16:55

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> kumkanie też ne naeży do najprzyjemniejszych
zaby nie kumkaja - niestety
tomek

7. Data: 2001-10-22 18:15:29

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

............Ja mam u siebie prawie 10 ropuch
> paskówek na 300m2 ogródka.

Super! Wymienimy się? Ja mam dużo zwykłych żab.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2001-10-23 00:55:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Fireman" <f...@p...onet.pl> wrote in message news:3bd41acf@news.vogel.pl...
> może coś radykalniejszego
> kumkanie też ne naeży do najprzyjemniejszych
> a jak wszystkie ślimaki zostaną zjedzone

... to trzeba zaprosic Francuzow na obiad.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2001-10-23 06:03:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fireman napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>może co? radykalniejszego
>kumkanie też ne naeży do najprzyjemniejszych
>a jak wszystkie ?limaki zostan? zjedzone

Ja nie potrzebujesz tych żab/ropuch, to biorę każdą ilość i dodaję dowolną
bylinę z ogródka. Nawet białego zawilca ogrodowego:)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2001-10-23 06:05:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

<9r2gbc$bd2$1@hercules.iupui.edu>...

>... to trzeba zaprosic Francuzow na obiad.

A wiesz Ty, że przygotowanie ślimaków do jedzenia trwa 10 dni i że w tym
czasie poddawane są najprzerozmaitszym torturom? To już wolę butem,
przynajmniej nie cierpią:)

Pozdrawiam, Basia.

Winorośl oliwki
Identity - tak na marginesie