słodko, dziecinnie i infantylnie

1. Data: 2002-07-05 10:12:13

Temat: słodko, dziecinnie i infantylnie
Od: "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śledzę listę od jakiegoś czasu i mam pytanie.
Co powoduje, że ludzie na listach dyskusyjnych dziecinnieją i nagle
zaczynają się do siebie zwracać: Anusiu, Asieńko, Dareczku, Justynko
..... itp. Trochę to śmieszne i infantylne zwracanie się w ten sposób
do dorosłych ludzi.
Nurtuje mnie tez inna sprawa - skąd biorą się takie gorące reakcje -
powitania, całusy, uściski itp. na wiadomość, że oto na liście pojawił
się ktoś nowy albo oto ktoś właśnie "zawiesił nowe firanki" (!!!!)
.Czy na prawdę jest to dla Was tak mocne i osobiste przeżycie, czy
może to ja jestem nienormalna i wylewne powitania, zdrobnienia imion
itd. zachowuje dla osób naprawdę mi bliskich a nie znajomych i
nieznajomych z Internetu ?!
Oczekując na odpowiedź od wszystkich zainteresowanych tym niezwykłym
zjawiskiem w swiecie rodzinnych grup dyskusyjnych .

Nie-Gosiunia

2. Data: 2002-07-05 10:42:11

Temat: Re: słodko, dziecinnie i infantylnie
Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> napisał w
wiadomości news:ag3rea$mhn$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> Co powoduje, że ludzie na listach dyskusyjnych dziecinnieją i nagle
> zaczynają się do siebie zwracać: Anusiu, Asieńko, Dareczku, Justynko

Stali bywalcy grup to uzaleznieni od netu frustraci. Przelweją non stop z
próżnego wpuste, adorują się nawzajem, wdzięczą infatylnie, wspierają w
walkach z nowym/obcym przybyszem i efektu końcowego zwykle brak. Przy okazji
tego bicia piany wytworzyli sobie taką grupową zasadę SV polegającą na
takim -jak piszesz- zdrobniałym szczebiotaniu. Taki szczebiotliwy infatylizm
to jeden z objawów uzależnienia, odmóżdżenia i odrealnienia.
m.

3. Data: 2002-07-05 10:47:53

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Jakubowska <g...@h...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ag3rea$mhn$...@k...task.gda.pl...

> może to ja jestem nienormalna i wylewne powitania, zdrobnienia imion
> itd. zachowuje dla osób naprawdę mi bliskich a nie znajomych i
> nieznajomych z Internetu ?!

Malgorzato (albo moze Gosiu-Jakubosiu? ;-> ),

1. byc moze ci ludzie znaja sie z reala, albo dlugo z privow, i stad moga
wynikac zdrobnienia albo mile/wylewne powitania;
2. jezeli na grupie jest 15 dziewczyn o imieniu Anna/Gosia, to trudno, aby
sie zaczely numerować.
3. byc moze te osoby, ktore tak sie do kogos zwracaja, posluguje sie nickami
uzywanymi przez swoich rozmowcow, aby nie bylo problemow z indentyfikacją
osoby, do ktorej sie zwracaja
4. byc moze osoby uzywajace same o sobie takich nickow, uzywaja ich na
codzien jako formy imienia (np. do mnie duzo najblizszych osob mowi
"Madzik").
5. Nie wszyscy chcą z roznych powodow podawac danych osobowych typu Imię i
Nazwisko. Juz kilka osob tutaj z tego musialo zrezygnowac (np. Nixe czy
Moooni)...

> Oczekując na odpowiedź od wszystkich zainteresowanych tym niezwykłym
> zjawiskiem w swiecie rodzinnych grup dyskusyjnych .
A może, jak sama nazwa wskazuje, tworzymy w ten sposob niezwyklą, jak na
bezosobowy internet, atmosferę rodzinną? Wlasnie takim milym,
"spersonalizowanym" odzywaniem sie do siebie? :-))))).
Mnie to nie przeszkadza, dopoki ktos na sile nie zwraca sie do mnie per
"Madziulku", albo "Magdeczko" (ktorych to form baaaardzo nie lubie).

> Nie-Gosiunia
ale pozdrowic (nawet malo wylewnie) by wypadalo ;-)
--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko, (pozdrowienia standardowe na tę
grupe)

4. Data: 2002-07-05 10:48:08

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> wrote in message
> Śledzę listę od jakiegoś czasu i mam pytanie.
> Co powoduje, że ludzie na listach dyskusyjnych dziecinnieją i nagle
> zaczynają się do siebie zwracać: Anusiu, Asieńko, Dareczku, Justynko

> Nie-Gosiunia

Nie-Gosiuniu:))))
Zwykle zwracamy sie do osob z listy rozpoczynajac list ich nickiem np.
Asiunia.

Amelia

5. Data: 2002-07-05 10:51:58

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikrus napisał(a):

> Stali bywalcy grup to uzaleznieni od netu frustraci. Przelweją non stop z
> próżnego wpuste, adorują się nawzajem, wdzięczą infatylnie

Uogólniasz ździebełko ;-)

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

6. Data: 2002-07-05 11:00:27

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
> [...]
> zaczynają się do siebie zwracać: Anusiu, Asieńko,
Dareczku, Justynko
> ..... itp. Trochę to śmieszne i infantylne zwracanie się

Już odpowiadam. Po pierwsze nie uważam, żeby taka śmieszność
i infantylizm mialy charakter negatywny, więc niczemu to nie
wadzi, może komuś, jednak do tej pory nikt nie zgłaszał w
tym względzie pretensji.

> [...]
> powitania, całusy, uściski itp. na wiadomość, że oto na
liście pojawił
> się ktoś nowy albo oto ktoś właśnie "zawiesił nowe

Ponieważ są na świecie również ludzie, którzy bardzo
życzliwie podchodzą do obcych, nie tylko do rodziny. Jest to
miłe i porządane, nawet jeśli z zewnątrz może się to wydawać
niepoważne. Poza tym na grupie przydalo by się więcej ludzi
i większość stara się ich zachęcić. Są też tacy, którzy
dokonują wstępnej selekcji kandydatów;-))

> [...]
> może to ja jestem nienormalna i wylewne powitania,
zdrobnienia imion
> itd. zachowuje dla osób naprawdę mi bliskich a nie

Jesteś, jak przypuszczam calkowicie normalna, tylko różnisz
się od niektórych pod tym względem i tyle.

Z uszanowaniem dla Małgochy Darek:-)))))

7. Data: 2002-07-05 11:01:27

Temat: Odp: słodko, dziecinnie i infantylnie
Od: "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ag3tgv$hd$1@news.tpi.pl...
> [...]
> --
> Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko, (pozdrowienia standardowe

Ksywa, nick, nazwa adresu mailowego to jedno a czymś innym jest
zwracanie się do siebie w okreslony sposób w rozmowie - a niewątpliwie
rozmową jest lista dyskusyjna.
Ja tez mam znajomych, do których zwracam się uzywając imienia lub
ksywy - nie zgodzę się jednak z tym, że normalne jest komunikowanie
się dorosłych ludzi na poziomie zdrobnień uzywanych co najwyżej przez
sześciolatków.

Standardowo nie podrawiając, bo nie o to chodzi w dyskusji na jakiś
temat, by z każdym mailem słać "standardowe pozdrowienia" w świat.

Gosia

8. Data: 2002-07-05 11:04:37

Od: "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Justynko

> Nie-Gosiuniu:))))
> Zwykle zwracamy sie do osob z listy rozpoczynajac list ich nickiem

No to zadam pytanie inaczej - dlaczego ludzie wymyślają sobie tak
infantylne nicki, których później używają inni. Wcześniejsze argumenty
o powtarzających się imionach, zachowaniu anonimowości jakoś mnie nie
przekonują.

Gosia

9. Data: 2002-07-05 11:04:45

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
> Uogólniasz ździebełko ;-)
> Piotr Jankisz

Uogólniam nie ździebełko tylko całkowicie. Konkretnie można diagnozowac i
przedstawić stopień infantylizmu, odmóżdżenia - czyli stan - konkretnej
osoby. Traktujac grupę ogólnie można tylko uogólnić. Nieprawdaż?
m.

10. Data: 2002-07-05 11:17:13

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedstawić stopień infantylizmu, odmóżdżenia - czyli stan - konkretnej
> osoby. Traktujac grupę ogólnie można tylko uogólnić. Nieprawdaż?

Hm, ciekawe, o ktorym stopniu odmozdzenia swiadczy twoja ksywka......
MSPANC :-)

Ania B.

[moze spam] prosba o kontakt
Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?